PTVGYM Jooel Vatanen

Uskon aika vahvasti että tässä on se mun huippu. Luultavasti jossain vaiheessa tulee kyllästyminen kivireki meininkiin ja haluaa suorituskyvyn lisäksi ajomukavuutta ja sitten käyttöautoksi joku menevä ja käytännöllinen. Mutta nyt kun on vielä nouruudenintoa niin revitellään!

Ääni Audin S7:lle!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Loppuun vielä lisäys, me sisälläntuottajat monesti annetaan liikaa huomiota negalle. Jos minun tilastoja katsotaan niin ihan max 5% siellä on negatiivista, joten miksi sen antaa vaikuttaa millaan tapaa kun siellä 5% kaverina olette te 95% hyviä tyypejä. Tässäkin siis ihan oma moga jos antaa mennä tunteisiin.
[/QUOTE]

Toi on oikea asenne, moni voisi ottaa mallia💪💪💪 Ja onnittelut hienosta kiesistä 😊

Hieno asenne Jooelilla! Typeriä ihmisiä tällä pallolla riittää, ei niistä kannata välittää, jos ei ihan häiriköinnin tasolle mene. Onneksi on paljon hyviäkin tyyppejä.

Ääni Audin S7:lle!
Se vois olla hyvin potenttiaalinen vaihtoehto. Selaisin kyllä aktiivisesti s7 ja rs7 myös mutta päädyin kuitenkin ajatukseen että vielä kun olen nuori ja innokas niin jaksan ajaa epämukavalla autolla :)

Hieno asenne Jooelilla! Typeriä ihmisiä tällä pallolla riittää, ei niistä kannata välittää, jos ei ihan häiriköinnin tasolle mene. Onneksi on paljon hyviäkin tyyppejä.
Kun keskittyy omaan elämään niin ei monesti jää aikaa edes miettiä mitä muut miettii, ne keneltä se oma elämä puuttuu niin käyttää taas kaiken ajan miettimällä muiden juttuja. Eikä sekään väärin ole, kaikkihan saa käyttää tämän ainoan elämän itselleen hyväksi todetulla tyylillä :)

Vatasella menee aika lujaa, mutta antaa mennä vaan. Suomi tarvitsee idearikkaita yrittäjiä (y)
Välillä omasta mielestä vähän liiankin lujaa mutta se taitaa olla nimenomaan se juttu josta kiksit saan. Mennään sitten vanhempana vähän hitaampaa jos alkaa päätä huimaamaan :)

Näinhän tämä maa rullaa, että rahaa kulutetaan ja laitetaan se kiertämään. Aivan liikaa on porukkaa, jotka pihtaa sitä eläkettä varten koko elämänsä. Miksei kuluta sillon kun sitä paalua on ja pihtaa sitten kun sitä ei ole?
Juuri näin! Mutta kulutetaan vain ja ainoastaan sen verran mihin on varaa. Puskuria pitää aina olla tilillä sen verran ettei mikään pääse yllättämään, tai siis mikään ns. normi juttu jota elämässä voi tapahtua. Mä haluan elää koko elämän, en vain sitten joskus tulevaisuudessa.

Mä olen niin laiska että saan tyytyä Opeliin. :giggle:
Tärkeintä lienee että auto liikkuu eteen, taakse ja läpäisee katsastuksen. Loput on kiinni omistajan mieltymyksistä.

Mitäs mieltä vatanen on jenkki autoista?
Muhun ne ei iske ollenkaan :( Hienoja vehkeitä osa mutta en ehkä kuitenkaan omakseni ostaisi.

Tärkeintä lienee että auto liikkuu eteen, taakse ja läpäisee katsastuksen. Loput on kiinni omistajan mieltymyksistä.

Muhun ne ei iske ollenkaan :( Hienoja vehkeitä osa mutta en ehkä kuitenkaan omakseni ostaisi.

Sellanen vanha impala vois olla kyllä kovasana jätkän koeajaa vaikka videon introon :D Harmi kun täällä kanta hämeessä ei ole teidän peeteevee cymiä mut pitänee sinne pitskuun poiketa joku päivä!

Näinhän tämä maa rullaa, että rahaa kulutetaan ja laitetaan se kiertämään. Aivan liikaa on porukkaa, jotka pihtaa sitä eläkettä varten koko elämänsä. Miksei kuluta sillon kun sitä paalua on ja pihtaa sitten kun sitä ei ole?

Eihän sitä rahaa makaa Suomalaisten tileillä, kuin rontti 90 miljardia :)

Se vois olla hyvin potenttiaalinen vaihtoehto. Selaisin kyllä aktiivisesti s7 ja rs7 myös mutta päädyin kuitenkin ajatukseen että vielä kun olen nuori ja innokas niin jaksan ajaa epämukavalla autolla :)

Pähee toi lambo. Tais olla myynnissä se huracankin mikä taustalla näky?
Se on piirrettävä sillon ku on liituu. :)

Sit vanhana kato joku SQ7 tai Bentley alle. Niillä kerkii arvokkaasti.

Pähee toi lambo. Tais olla myynnissä se huracankin mikä taustalla näky?
Se on piirrettävä sillon ku on liituu. :)

Sit vanhana kato joku SQ7 tai Bentley alle. Niillä kerkii arvokkaasti.
Joo Huracan myös myynnissä jos jotain kiinnostaa, siihen joutuu laittamaan about tuplana ton Gallardon hinnan joten ostohousut kireelle ja menoksi! Joo piirretään nyt, sitähän ei tiedä jos vaikka 5v päästä hommat kyykkää ja mahikset meni jo. Kaikki tämmöiset hankinnat on siltä osin riskittömiä että jos eroon haluaa niin onneksi nuo voi myydä, autot/talot jne. Esim käsiraha tuohon oli jo sen verran miehekkäästi että jos vaikka sen verran antaisin alennusta hinnasta niin ei menisi montaa päivää kuin auto olisi mennyt kaupaksi ja sitten taloudellinen rasite olisi kuitattu auton osalta. Mä en tee mitään taloudellisia päätöksiä ilman suunnitelmaa B vaikka sitä ei koskaan toivotakkaan.

Siinä mielessä ristiriitainen tämä nykypäivän #yolo trendi. Ajatellaan että esim 5 vuoden päästä kaikki voi olla mennyt. Kortin kääntöpuoli voisi olla se, että se shamppanjan tuoksuinen elämä olisikin sijoitettu. Järkevä sijoittaminen kun tuo vakautta, johon ei joka suhdanne vaikuta. Tällä yhtälöllä voi tulla kaavaksi se, että nyt rahaa tulee se sijoitetaan ja kun sijoitus on varmalla pohjalla mällätään. Toki tämä vaatii kärsivällisyyttä, raha ja mahdollisuudet eivät saa poltella liikaa. Joskus kuullut sellaisen viisaan sanonnan: vähemmän nyt on myöhemmin enemmän.

Tämä ei ole kenellekkään henkilökohtaisena vain näkemys. Itse olen perseaukinen elämään kyllästynyt perusduunari mutta netti mulla on.

Mä elän, toteutan unelmia sekä samaan aikaan pelaan tulevaisuutta turvalliseksi. Vaikka tässä nyt tuli tänä vuonna ostettua omakotitalo, Audi R8 jonka päivitin loppu vuodesta Gallardoon, liksaa nostin about tupla määrän edelliseen vuoteen nähden niin silti tuplasin firman lukemat samaan aikaan. Eli aina ei tarttee välttämättä valita että kummin tekisi. Toki fiksuinta varmaan jonkin mielestä olisi nyt asua vanhempien luona ja syödä nuudelia, säästää ja sijoittaa kaikki raha mutta mun mielestä KAIKISTA arvokkainta on elämä, joka päivä on yksi päivä vähemmän.

Mä elän, toteutan unelmia sekä samaan aikaan pelaan tulevaisuutta turvalliseksi. Vaikka tässä nyt tuli tänä vuonna ostettua omakotitalo, Audi R8 jonka päivitin loppu vuodesta Gallardoon, liksaa nostin about tupla määrän edelliseen vuoteen nähden niin silti tuplasin firman lukemat samaan aikaan. Eli aina ei tarttee välttämättä valita että kummin tekisi. Toki fiksuinta varmaan jonkin mielestä olisi nyt asua vanhempien luona ja syödä nuudelia, säästää ja sijoittaa kaikki raha mutta mun mielestä KAIKISTA arvokkainta on elämä, joka päivä on yksi päivä vähemmän.

Kova ja raskas työ on hyvät ja iloa tuovat palkinnot. Oothan sä painanu salien videoiden ja muiden eteen jo aikas paljon eikä sitä aian voi todeta et jos en nyt kuitenkaan ostaisi

Ihmiset ovat laiskoja. Oikeasti, harva on valmis tekemään duunia asioiden eteen tai painaa pitkää päivää

Juuri näin. Mä tajusin jo teininä, ettei mun kannata haaveilla mistään ihmeellisyyksistä, ku oon laiska. Oon mä ihan toimeentuleva, mut ei puhettakaan mistään urheiluautoista ja hienoista kelloista. Hieno nähdä, ettei kaikilla ole näin!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom