PTVGYM Jooel Vatanen

Siinä mielessä ristiriitainen tämä nykypäivän #yolo trendi. Ajatellaan että esim 5 vuoden päästä kaikki voi olla mennyt. Kortin kääntöpuoli voisi olla se, että se shamppanjan tuoksuinen elämä olisikin sijoitettu. Järkevä sijoittaminen kun tuo vakautta, johon ei joka suhdanne vaikuta. Tällä yhtälöllä voi tulla kaavaksi se, että nyt rahaa tulee se sijoitetaan ja kun sijoitus on varmalla pohjalla mällätään. Toki tämä vaatii kärsivällisyyttä, raha ja mahdollisuudet eivät saa poltella liikaa. Joskus kuullut sellaisen viisaan sanonnan: vähemmän nyt on myöhemmin enemmän.

Tämä ei ole kenellekkään henkilökohtaisena vain näkemys. Itse olen perseaukinen elämään kyllästynyt perusduunari mutta netti mulla on.
Meille taviksille toi on ihan totta. Siinä vaiheessa jos tulot pyörii ihan eri sarjassa, niin pystyyhän siinä yhtä aikaa ostamaan kalliita lelujakin halutessaan ja silti säästämään.
Eikä nyt uhohdeta sitä, että mieshän säästi ensin monta vuotta palkkatöistä että sai sen 50ke? kasaan, ennen kuin edes lähti salia perustamaan. Siinä jos missä on pitkäjänteisyyttä.

Itse sijoittamisesta oon kyllä muuten samaa mieltä. Jos me perusduunarit lyödään edes 10% tuloista sivuun, niin ei tartte eläkkeitä, työttömyyttä yms sillä tavalla jännittää.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Juuri näin. Mä tajusin jo teininä, ettei mun kannata haaveilla mistään ihmeellisyyksistä, ku oon laiska. Oon mä ihan toimeentuleva, mut ei puhettakaan mistään urheiluautoista ja hienoista kelloista. Hieno nähdä, ettei kaikilla ole näin!
Olipa laiska, ahkera tai siltä väliltä niin kaikista tärkeintä on olla sujut itsensä kanssa ja tyytyväinen elämäänsä. Juuri noin kun sanoit, tietää kuka on ja mihin pystyy, olla tyytyväinen siihen mitä on. Paha virhe on olla laiska mutta haaveilla pilvilinnoista, koko elämä menee vaan kun miettii että kumpa minullakin olisi. Tai olitpa vaikka ylipainoinen ja hemmetin laiska, mietit kaikki päivät vaan että olisimpa laiha mutta mitään ei asian eteen tehdä, koko elämä vaan kieritään itsesäälissä, jos olet lihava ja laiska niin ole onnellinen lihava ja onnellisesti laiska.

Vatas-tasolla se kärvistely ei varmaankaan olisi sitä 15 vuotta, joka siihen menee "perusduunarilla", että "sivutulot" ovat noin kolmannes-puolet palkkatuloista. Toisaalta, perusduunarilla ne sivutulotkaan ei mahdollista siinä 15v vaiheessa mitään mälläystä, vaan tuovat vain vähän pelivaraa siihen elämään ja normaalisti ei kyllä mitään kesämökkiä tai venettä isompaa ei kait ostella.

Vatanen on hieno kun ottaa osaa fanien keskusteluun ja ottaa heidät huomioon. Se on sitä somettamista parhaimmillaan kun joka kanavassa ollaan tekemisissä fanien kanssa.
Mun mielestä on kiva jauhaa mistä vaan niin pitkään kun se pysyy kehittävänä ja asiallisena, netissä se ei aina onnistu mutta esim täällä homma pysyy aika hyvin hallussa kun kirjoittelua seurataan, moderointi ei ole ihan tyhjän takia.

Fani on kylläkin väärä sana, seuraaja lienee lähempänä totuutta. Sanasta fani tulee mieleen että pitää olla oma idolin juliste seinällä tai jotain sinne päin.

Mitä tulee Vatasen somettamiseen, ei nyt äkkiseltään tule mieleen yhtään tästä skenestä että olisi trendaaviin päässyt. Piia Pajunen. Siellä Vatskun kaikki videot pääsääntöisesti on, ja nyt #1 sijalla uusin video. Reilu vuorokausi 60k näyttöä.

1910E5CC-CD7C-4F0E-8251-91BAFCB9745B.jpeg

Tässä säästämisessäkin on se kultainen keskitie. Kannattaa tuhlaa just sen verran et itsellä on hyvä olla ja pystyy nauttia elämästä. Turha pistää kaikkea säästöön, ei niitä rahoja kuitenka hautaan saa.

Olipa laiska, ahkera tai siltä väliltä niin kaikista tärkeintä on olla sujut itsensä kanssa ja tyytyväinen elämäänsä. Juuri noin kun sanoit, tietää kuka on ja mihin pystyy, olla tyytyväinen siihen mitä on. Paha virhe on olla laiska mutta haaveilla pilvilinnoista, koko elämä menee vaan kun miettii että kumpa minullakin olisi. Tai olitpa vaikka ylipainoinen ja hemmetin laiska, mietit kaikki päivät vaan että olisimpa laiha mutta mitään ei asian eteen tehdä, koko elämä vaan kieritään itsesäälissä, jos olet lihava ja laiska niin ole onnellinen lihava ja onnellisesti laiska.

Tämä.

Sellaisia ihmistyyppejä muutama kaveri piirissä, jotka vuodesta toiseen voivottelee omaa työtään, autojaan tms. Eikä silti tee asialle koskaan mitään.

Niitä on pitemmän päälle rasittava kuunnellakkin ja sit jos joku muu painaa duunia, jonkun esim. Uuden auton eteen, niiin kommentoidaan vain "hyvähän se on, ku on rahaa" 😂

Pääasia, että tekee asioita joihin on itse tyytyväinen. Oli se sitte vaikka micralla ajamista ja kaikkien rahojen sijoittamista, tai lambon ostaminen 😎

Mikäs aikataulu Vatasen sarjalla on lauantaina? 15.30 alkaen ja siitä kaikki lajit putkeen? Kun ajattelin että voisi oikein lähteä kattomaan kuinka rauta nöyrtyy.

Tämä.

Sellaisia ihmistyyppejä muutama kaveri piirissä, jotka vuodesta toiseen voivottelee omaa työtään, autojaan tms. Eikä silti tee asialle koskaan mitään.

Niitä on pitemmän päälle rasittava kuunnellakkin ja sit jos joku muu painaa duunia, jonkun esim. Uuden auton eteen, niiin kommentoidaan vain "hyvähän se on, ku on rahaa" 😂

Pääasia, että tekee asioita joihin on itse tyytyväinen. Oli se sitte vaikka micralla ajamista ja kaikkien rahojen sijoittamista, tai lambon ostaminen 😎
Toi on niin totta. Vittumaisinta on se, että jos vaikka neuvot näitä valittajia, että kuinka asioissa vois edetä, mutta ne ei siltikään tee niille asioille mitään, eikä älyä pitää turpaansa kiinni, vaan sama valitus jatkuu päivästä toiseen=)

Oliko kisoissa tavoitteena siis 900kg yhteistuloksen rikkominen? Olisi hienoa nähdä tämän toteutuvan ja usko on kova, kun treeneissä on näyttänyt kulkevan :puntti: Mutta miten tuo flunssa tulee vaikuttamaan voimatasoihin?

Ja varmaan jostain tulee streemiä josta nähdä kisat? :rock:

1
Mikäs aikataulu Vatasen sarjalla on lauantaina? 15.30 alkaen ja siitä kaikki lajit putkeen? Kun ajattelin että voisi oikein lähteä kattomaan kuinka rauta nöyrtyy.
Joo tietääkseni alkaa 15.30 ja sit menee varmaan tuntia per laji about. Huomenna puntarilla varmaan selviää. Aamupaino tänään oli 115kg, täytyy repiä nyt 5kg alas että pääsis kisaamaan.

Oliko kisoissa tavoitteena siis 900kg yhteistuloksen rikkominen? Olisi hienoa nähdä tämän toteutuvan ja usko on kova, kun treeneissä on näyttänyt kulkevan :puntti: Mutta miten tuo flunssa tulee vaikuttamaan voimatasoihin?

Ja varmaan jostain tulee streemiä josta nähdä kisat? :rock:
Jos hommat vaan menee jiiriin niin tuo 900kg pitäisi olla ihan realistinen, mutta selvitellään se lauantaina. Ainut mitä itse jännitän on kyykyn syvyys, se pitää saada kohdalleen!

Mielenkiintoinen lähestyminen tämä nopea lähes 10kg pudotus. Tankkaus aika ratkasevassa roolissa että saat painoa mahdollisimman paljon takas, ilman että on pakki ihan sekasin kisapäivänä.

Mielenkiintoinen lähestyminen tämä nopea lähes 10kg pudotus. Tankkaus aika ratkasevassa roolissa että saat painoa mahdollisimman paljon takas, ilman että on pakki ihan sekasin kisapäivänä.
Noi painonvedot on ihan yleisiä voimanostossa.

Palautetta Jooelille perjantain kunniaksi. Olen tällä viikolla tutustunut hieman lähemmin tuottamaasi materiaaliin ja täytyy sanoa, että tuli samantien kahlattua läpi suurinpiirtein "koko tuotantosi". En tiedä mikä sen tekee - kiinnostavat aiheet, kuten voimailu ja autot, huumori vai päähenkilön hyvä ulosanti, mutta matsku on ollut aivan loistavaa ajanvietettä. Hienoa katsoa, kun nuorella miehellä on tavoitteita ja kunnianhimoa ja silti pilke silmäkulmassa. Todella viihdyttävää ja motivoivaa seurattavaa. Tilasin kanavan, mitä en ole koskaan tuubissa tehnyt. Tsemppiä kisoihin ja kiitos!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom