PTVGYM Jooel Vatanen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voi helvetti nyt :D Sarjakuvahahmosta tehty tahalleen aivan överi graffiti salin seinälle, ja jonkun mukaan lihakset eivät ole realistiset. Näyttäkää mulle se, kenellä on tuo Paavo Pesusienen fysiikka. Eihän Flandersillakaan ole oikeasti lihaksia, minusta se on hirveän epärealistinen. Kuva on myös kovin väkivaltainen, vaikka Flanders on ihan leppoinen tyyppi.

Voi helvetti nyt :D Sarjakuvahahmosta tehty tahalleen aivan överi graffiti salin seinälle, ja jonkun mukaan lihakset eivät ole realistiset. Näyttäkää mulle se, kenellä on tuo Paavo Pesusienen fysiikka. Eihän Flandersillakaan ole oikeasti lihaksia, minusta se on hirveän epärealistinen. Kuva on myös kovin väkivaltainen, vaikka Flanders on ihan leppoinen tyyppi.
Miten voi mielipiteistä ottaa tommoisen hiilen, voi luoja 😁 Ne aiempien hahmojen lihakset näytti lihaksilta, noi näyttää joltain ihme kasalta

Kannattaa käydä vaikka joku lasten vihanhallinta kurssi tms.

Tohon viereen tulee vielä iso graffitti teksti varmaan aiheeseen liittyen jotain ”lihakset ei toivomalla kasva, ala töihin” mutta englanniksi joka taas varmaan jotain ärsyttää :D Sitten seinän tulee ”viimeistelemään” tankotelineet / ketjut jne jotka tuo vähän raffia lookkia.

Siis mitä!? Flandersilla ja talonmies-Williellä on aivan helkkarinmoiset lihakset!:LOL:

Nyt on tainnut jäädä Simpsonit katsomatta

Tais mennä makkaralla vähän yli hilseen tuo kommentti...

Kieltämättä outoa, kun lähinnä hymyissä suin kirjoitin ton mun viestin ja toinen tulkitsi mun tarvitsevan vihanhallintakurssia. Eikä mitä tahansa, vaan lasten kurssia. Onhan kaveri jo 23, niin on varaa haukkua muita lapsiksi ;)

Nyt on tainnut jäädä Simpsonit katsomatta

Ehkä sitten olin väärässä ja Ptvgym Jyväskylän graffiti todellakin on ainut epärealistinen :(

Viimeksi muokattu:
Kieltämättä outoa, kun lähinnä hymyissä suin kirjoitin ton mun viestin ja toinen tulkitsi mun tarvitsevan vihanhallintakurssia. Eikä mitä tahansa, vaan lasten kurssia. Onhan kaveri jo 23, niin on varaa haukkua muita lapsiksi ;)

Ehkä sitten olin väärässä ja Ptvgym Jyväskylän graffiti todellakin on ainut epärealistinen :(
Anteeksi rakas! Keskustellaan nyt sitten sivistyneesti😉

Pointtini vain oli että aiemmissa hahmoissa lihakset on näyttäneet lihaksilta, ei nyt ihan täydellisen anatomian mukaan mutta niin että ne näytti lihaksilta. Noi Aladdinin lihakset näyttää joltain pallokasalta, mun mielestä.

Tuskin maltan seuraavaa kommenttia odottaa, perus ylis tasoa 😁

Onhan se Flanders hyvässä lihassa. :)

flanders_muscle.jpg

Eilen valitteli snäpissä, että on ollut 6 pv kuumeessa. Toivottavasti nyt helpottaisi, eihän tuo voi kohta olla vaikuttamatta kilpailuihin.

Vähän ollut epäonnea nyt loppusuoralla mutta ei kenenkään preppi koskaan täysin ehjästi mene joten selitykset sikseen ja painun huomenna salille. Sen verran teen nyt vastuuttomasti että en katso edes lämpöä huomenna, menen salille ja aloita herkistelyn. Nyt 7pv ollut lämpöä 37,5-38 ja olen viikon ollut pois salilta.

Tulen tekemään 3-4treeniä ennen kisaa mutta nehän tulee olemaan kevyitä, syke ei nouse, hiki ei tule jne joten en koe tätä isoksi riskiksi vaikka pieni lämpö olisikin päällä. Nyt vaan tilanne on niin että jos kisata haluan niin salille pitää mennä tässä vaiheessa. Kahden viikon totaali tauko tekisi sen että olen täysin tyhjä ja paineeton kisoissa. Kyykkyraudan alla menisin varmaan kahteen osaan kun kroppa vetelä kuin keitetty makaroni.

En suosittele kenellekkään. Kuumeen syytä en tiedä, voi johtua esim ylirasitustilasta. Tässä on 12 viikkoon painettu kaikki lajitreenit 36 kertaa läpi ja äkkiseltään kun miettiin niin yhdessäkään kyykkytreenissä ei olla taidettu jäädä alle 300kg raudan. Nyt saattoi tulla raja vastaan kun kroppa sanoi että ei enempää. Toki syitä on muitakin mitä lajiin liittyy. Huomenna kuitenkin kyykätään taas :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom