Deleted member 131583
Minusta tuo on hieno, nuo rintalihakset "vähän" ihmeelliset ja toinen käsi, mutta muuten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten voi mielipiteistä ottaa tommoisen hiilen, voi luoja Ne aiempien hahmojen lihakset näytti lihaksilta, noi näyttää joltain ihme kasaltaVoi helvetti nyt :D Sarjakuvahahmosta tehty tahalleen aivan överi graffiti salin seinälle, ja jonkun mukaan lihakset eivät ole realistiset. Näyttäkää mulle se, kenellä on tuo Paavo Pesusienen fysiikka. Eihän Flandersillakaan ole oikeasti lihaksia, minusta se on hirveän epärealistinen. Kuva on myös kovin väkivaltainen, vaikka Flanders on ihan leppoinen tyyppi.
Itse asiassa mä järkytyin ja pahoitin niin mieleniTais mennä makkaralla vähän yli hilseen tuo kommentti...
Siis mitä!? Flandersilla ja talonmies-Williellä on aivan helkkarinmoiset lihakset!Voi helvetti nyt :D Sarjakuvahahmosta tehty tahalleen aivan överi graffiti salin seinälle, ja jonkun mukaan lihakset eivät ole realistiset. Näyttäkää mulle se, kenellä on tuo Paavo Pesusienen fysiikka. Eihän Flandersillakaan ole oikeasti lihaksia, minusta se on hirveän epärealistinen. Kuva on myös kovin väkivaltainen, vaikka Flanders on ihan leppoinen tyyppi.
Tais mennä makkaralla vähän yli hilseen tuo kommentti...
Nyt on tainnut jäädä Simpsonit katsomatta
Anteeksi rakas! Keskustellaan nyt sitten sivistyneestiKieltämättä outoa, kun lähinnä hymyissä suin kirjoitin ton mun viestin ja toinen tulkitsi mun tarvitsevan vihanhallintakurssia. Eikä mitä tahansa, vaan lasten kurssia. Onhan kaveri jo 23, niin on varaa haukkua muita lapsiksi ;)
Ehkä sitten olin väärässä ja Ptvgym Jyväskylän graffiti todellakin on ainut epärealistinen :(
Tuskin maltan seuraavaa kommenttia odottaa, perus ylis tasoa
Mut ymmärrätkö kuitenkin mitä alunperin meinasin?Jos keskustelutaitosi on lapsellista haukkumista, niin lopetan osaltani tähän. Jokainen voi itse päättää kenellä tässä meni tunteisiin.
voi vittu että täällä on taas lapsellista porukkaa.. salille siitä vitun makkarapötky... elä ole lapsellinenMut ymmärrätkö kuitenkin mitä alunperin meinasin?