PTVGYM Jooel Vatanen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuleeko treenattua jollain ohjelmalla vai meetkö fiiliksen mukaan?

Aika paljon olen tarkkojen ohjelmien mukaan treenannut mutta taas vähintään yhtä paljon fiilispohjalta, jako tietysti tiedossa mutta liikkeet ja tyyli arvottu päivän mukaan.

Nyt kun astuin Halosen valmennukseen niin kaikki jutut tehdään täsmälleen, eli nyt tällä hetkellä kävelen salilla sen A4 lappusen kanssa ihan dorkan näköisenä :)

- - - Updated - - -

Kiitoksia kaikille mahdottoman paljon tsempeistä! Nämä pienet jutut lämmittää syd.. hauista :) Vois tuossa joku ehtoo napsauttaa pari kuntokuvaa niin laitellaa arvosteluraadille pohdittavaa!

Hyvä PT! Pistä nyt kondiskuvien lisäks myös kehityskuvia vuosien varrelta, mieluusti painokilojen kera. Ja minkälaisia romuja liikkuu eri liikkeissä? Ilmeisesti voimaakin taitaa nimittäin olla aika huolella.

Hyvä PT! Pistä nyt kondiskuvien lisäks myös kehityskuvia vuosien varrelta, mieluusti painokilojen kera. Ja minkälaisia romuja liikkuu eri liikkeissä? Ilmeisesti voimaakin taitaa nimittäin olla aika huolella.

Pitääpä penkoa vanhoja arkistoja että löytyisko sieltä jotain helmiä :) Voimaa ei omasta mielestä sen ihmeemmin ole, mutta harvemmin sitä onkaan jos sitä ei treenaa. Ykkösiä en ole kokeillut sitten yläaste aikojen joten tässä jotain sarjatuloksia:

Kyykky: 5*210kg
Kyykky polviremmien kanssa: 10*200kg
Penkki: 15*150kg
Sjmv: 5*200kg
Kulmasoutu: 8*140kg

Tossa nyt jotain mitä tuli mieleen. Maastaveto tuli nyt ohjelmaan uuden valmentajan kautta niin siinä nyt ekaa kertaa kokeilin niin tuli 8*200kg joka on aika heikko tulos mutta uskon vahvasti että siinä alkaa voimatasot nousemaan kun pääsen hommaan sisälle, jotenkin äärimmäisen luontevan ja hyväntuntuinen liike vaikka mave vedot voi laskea kahden käden sormilla mitä on tullut treenivuosien aikana tehtyä. Otetaampa se 250kg sarjapaino tavoitteeksi!

- - - Updated - - -

vatasen koska tulossa pirkanmaalle päin? mahtaako herra ottaa täyden maksun jos reeni kaveriks pääsee? ;)

Eikai yhteistreeneistä mitään hintaa oteta jos se sattuu vaan silleen ettei vaivaa tarvitse sen eteen nähdä. Pirkanmaalle ei ihan heti ole kyllä käyntiä, tule Porvoossa poikkeamaan :) Voimaviikolla mukaan mahtuukin hyvin kun palautusajat on sen verran pitkät että helposti kolmas pyörä mahtuu mukaan, volyymiviikolla minuutin palautuksilla alkaa olemana jo ahdasta :)

Siinä olis vähän mennyttä ja nykyisää. Ekassa kuvassa punttitreeniä varmaan se vuodenpäivät alla vai oisko jo ollut kaksikin..? Ja tää uudempi kuva on otettu välidietin viimemetreiltä ja painoa kuvassa se 111kg, ensimmäisessä kuvassa varmaan 65-70kg. Olettaisin että ensimmäinen kuva otettu kun olin 18-19v ja nyt 24v.

puntti (51).jpg Tuplat edestä.jpg

Guru Matti Halonenko sinua nyt valmentaa?

- - - Updated - - -

Jos kiinnostaa seurata muuallakin minun retkeä kohti isompia hauiksia niin alla olevista linkeistä käykää tökkimässä ja tykkäämässä!

---> Facebook <---

---> Youtube <---

---> Instagram <---

Somejuttuja enemmän kuin bikinifitness tytöillä mutta tätä tämä nykyaika on, joka paikkaan pitää se nenä työntää :)

Minä muuten nämä linkit kaikki laitoin silloin tuohon aloituspostiin, mutta ne oli sieltä poistettu, sitten minua haukutaan laiskaksi paskaksi kun en kunnon työtä kerralla tehnyt:face:
Yritin tehdä mahdollisimman hyvän tuosta aiheen aloituksesta, anteeksi kun sieltä joku sitten osan materiaalia poisti.

Kovia romujahan sulla liikkuu! Penkki 150 x 15 on hei ihan helvetin kova sarja. Vai halusi valnentaja maastavedon mukaan treeniin. Sehän onkin loistava liike selän paksuuden ja yleismassan kasvattajana, vaikka Mike sanoikin ettei sillä liikkeellä tee bodauksessa mitään. Kyllähän ronsu colemankin sitä teki. Suorin jaloin sekä normaalisti.

Guru Matti Halonenko sinua nyt valmentaa?

- - - Updated - - -

Minä muuten nämä linkit kaikki laitoin silloin tuohon aloituspostiin, mutta ne oli sieltä poistettu, sitten minua haukutaan laiskaksi paskaksi kun en kunnon työtä kerralla tehnyt:face:
Yritin tehdä mahdollisimman hyvän tuosta aiheen aloituksesta, anteeksi kun sieltä joku sitten osan materiaalia poisti.

Joo niin mä luin että ne linkit oli ollutkin sielä mutta jos olit laittanut fitfashionin linkin sinne niin varmaan sen takia poistettu kaikki, ainakin omat ff linkit on lähtenyt kiitämään aina veks. Ilmeisesti pakkotoistolla ja fitfashionilla sukset ristissä tai jotakin :) Mut eihän tämä elämä tähän kaadu :) Kiitos kun olit koko hässäkän pistänyt pystyyn!

Kovia romujahan sulla liikkuu! Penkki 150 x 15 on hei ihan helvetin kova sarja. Vai halusi valnentaja maastavedon mukaan treeniin. Sehän onkin loistava liike selän paksuuden ja yleismassan kasvattajana, vaikka Mike sanoikin ettei sillä liikkeellä tee bodauksessa mitään. Kyllähän ronsu colemankin sitä teki. Suorin jaloin sekä normaalisti.

15*150kg tuli silloin läskissä kunnossa, dietillä kokeilin niin tuli 15*140kg. Vinopenkkiä kässäreillä oltin 17*60kg ja nyt tuli enään hikinen kymppi kun kokeilin, dietti vähän verottanut...

Mave on ihan hyvä liike mutta en sitä kauheasti alkaisi viljelemään bodaustreeniin, mulle tulee kolme kovaa sarjaa kahteen viikkoon joten aika maltilla mennään. Selkään tarvitsee paljon paksuutta joten katsotaan alkaisiko sitä kertymään isoilla raudoilla tehtävillä vedoilla. Takareidet olen kasvattanut suorinjaloinvedoilla ja sen puolesta puhun vakaasti! Onhan niitä muitakin mutta omalla kohdalla toiminut äärimmäisen hyvin kun löysin hyvän tekniika ja sai paineen alaselästä pois.

Joo niin mä luin että ne linkit oli ollutkin sielä mutta jos olit laittanut fitfashionin linkin sinne niin varmaan sen takia poistettu kaikki, ainakin omat ff linkit on lähtenyt kiitämään aina veks. Ilmeisesti pakkotoistolla ja fitfashionilla sukset ristissä tai jotakin :) Mut eihän tämä elämä tähän kaadu :) Kiitos kun olit koko hässäkän pistänyt pystyyn!

Eipä mitiä, mukava vain jos pystyin olemaan apuna jollain tavalla kun tämän ketjun pistin pystyyn :)
Kyllähän nuo immeiset on tainnu tykätä tästä siun ketjusta kun yli +30 tykkäystä on tullut ;)

Johan tänne onkin odotettu Porvoon omalle lihapäälle ketjua. Siistiä nähdä miltä ukko sitten näyttää lavalla tulevaisuudessa.

Takareidet olen kasvattanut suorinjaloinvedoilla ja sen puolesta puhun vakaasti! Onhan niitä muitakin mutta omalla kohdalla toiminut äärimmäisen hyvin kun löysin hyvän tekniika ja sai paineen alaselästä pois.

Kerrohan vähän tekniikkavinkkejä?! Itellä tuppaa tuo alaselkä olemaan aika kovilla, vaikkakin hyvän tuntuman takareiskoihin saisinkin.

Ps. Videokin aiheesta ois mahtava juttu.

Hyvällä, rennolla asenteella ja huumorilla höystettyjä pätkiä, joista ei kuitenkaan tekemisen meininki puutu. Kiitos Vatanen videoistasi ja hyviä reenejä!

Mulla tulee aina PT-Vatasesta Antoine Vaillant mieleen, en tiedä miksi. Molemmat tuottaa laadukasta materiaalia jatkuvasti, ehkä vähän samantyyppiset fysiikat tai jotain :)

Mielenkiinnolla odotan miltä näyttää lavalla

Mulla tulee aina PT-Vatasesta Antoine Vaillant mieleen, en tiedä miksi. Molemmat tuottaa laadukasta materiaalia jatkuvasti, ehkä vähän samantyyppiset fysiikat tai jotain :)

Mulla taas tulee jotenki mieleen nuori Jay Cutler :)

Ei kyllä naamasta näytä yhtään samalle tuossa vertailukuvassa :)
On kyllä aivan järkyttävän kova muutos. Paljon kun vaan jaksaa tehdä töitä niin kaikki on mahdollista, näköjään

Kerrohan vähän tekniikkavinkkejä?! Itellä tuppaa tuo alaselkä olemaan aika kovilla, vaikkakin hyvän tuntuman takareiskoihin saisinkin.

Ps. Videokin aiheesta ois mahtava juttu.

Joko tekniikka kusee tai sitten alaselkä on yksinkertaisesti vaan heikkolenkki jota pitää alkaa vahvistamaan erikseen, mutta aluksi kannaattaa siitä tekniikasta lähteä liikenteeseen. Tee alkuun hieman reiden koukistuksia että saat tuntumaa ja lämpöä takareisiin, voit vetää hyvien lämpöjen jälkeen muutaman sarja vaikka failureen saakka niin vedot lähtee paremmin rullaamaan.

Polvista pieni jousto ja lähdet viemään jopa hieman jopa ylikorostetussa ryhdissä tankoa reisiä pitkin alas päin, älä kurota eteenpäin vaan työnnä lantiota taaksepäin. Vie tanko niin alas kun taipuvuus antaa periksi eli niin pitkään kun ryhti selässä pysyy, perus jampalla se on about 5-10cm polvien alapuolelle, kuka vaan saa tangon lattiaan asti mutta siinä vaiheessa viimeiset 40cm liikettä on otettu selästä ei takareisistä. Hidas lasku tunnustellen ja ylöspäin voimakkaampi veto mutta ei rykäisy vaan tasainen voimakas nosto ja edelleen tanko liikkuu kropassa kiinni. Voit joka kerta nostaa liikkeen ihan ylös asti jolloin paine alaselässä helpottaa ja selkä saa pienen huilin ylhäällä.

Näillä ohjeilla kokeilemaan. Itsellä alaselkä ennen vaivasi mutta kun tarpeeksi pitkään jaksoi veivata niin heikosta lenkistä tuli ketjun vahvin lenkki :)

- - - Updated - - -

Hyvällä, rennolla asenteella ja huumorilla höystettyjä pätkiä, joista ei kuitenkaan tekemisen meininki puutu. Kiitos Vatanen videoistasi ja hyviä reenejä!

Kiitos itsellesi palautteesta, se on tämän homman palkka :) Kovia treenejä myös sinne suuntaan!

- - - Updated - - -

Vaillant on mun idoli nro1 kehonrakennuksessa, jospa oon vaan liikaa katsonut sen videoita ja alkanut samaistumaan siihen :) Eihän Antoine ole lahjakas pro piireissä ja sielä ei tule varmaan koskaan pärjäämään mutta mä tykkään sen asenteesta ja siitä menosta mitä videoista olen nähnyt. Toivotaan että jätkä pysyy kaidalla tiellä ja jättää täysin sen bile meiningin pois. Harmitti kovasti kun vetäytyi Suomen kisoista viime syksynä pois, ehkä tänä vuonna sitten :)

- - - Updated - - -

Mulla taas tulee jotenki mieleen nuori Jay Cutler :)

Otetaan tasapeli, Antoinen ulkonäkö ja Cutlerin massat :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom