Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuleeko treenattua jollain ohjelmalla vai meetkö fiiliksen mukaan?
Hyvä PT! Pistä nyt kondiskuvien lisäks myös kehityskuvia vuosien varrelta, mieluusti painokilojen kera. Ja minkälaisia romuja liikkuu eri liikkeissä? Ilmeisesti voimaakin taitaa nimittäin olla aika huolella.
vatasen koska tulossa pirkanmaalle päin? mahtaako herra ottaa täyden maksun jos reeni kaveriks pääsee? ;)
Jos kiinnostaa seurata muuallakin minun retkeä kohti isompia hauiksia niin alla olevista linkeistä käykää tökkimässä ja tykkäämässä!
---> Facebook <---
---> Youtube <---
---> Instagram <---
Somejuttuja enemmän kuin bikinifitness tytöillä mutta tätä tämä nykyaika on, joka paikkaan pitää se nenä työntää
Guru Matti Halonenko sinua nyt valmentaa?
- - - Updated - - -
Minä muuten nämä linkit kaikki laitoin silloin tuohon aloituspostiin, mutta ne oli sieltä poistettu, sitten minua haukutaan laiskaksi paskaksi kun en kunnon työtä kerralla tehnyt:face:
Yritin tehdä mahdollisimman hyvän tuosta aiheen aloituksesta, anteeksi kun sieltä joku sitten osan materiaalia poisti.
Kovia romujahan sulla liikkuu! Penkki 150 x 15 on hei ihan helvetin kova sarja. Vai halusi valnentaja maastavedon mukaan treeniin. Sehän onkin loistava liike selän paksuuden ja yleismassan kasvattajana, vaikka Mike sanoikin ettei sillä liikkeellä tee bodauksessa mitään. Kyllähän ronsu colemankin sitä teki. Suorin jaloin sekä normaalisti.
Joo niin mä luin että ne linkit oli ollutkin sielä mutta jos olit laittanut fitfashionin linkin sinne niin varmaan sen takia poistettu kaikki, ainakin omat ff linkit on lähtenyt kiitämään aina veks. Ilmeisesti pakkotoistolla ja fitfashionilla sukset ristissä tai jotakin Mut eihän tämä elämä tähän kaadu Kiitos kun olit koko hässäkän pistänyt pystyyn!
Takareidet olen kasvattanut suorinjaloinvedoilla ja sen puolesta puhun vakaasti! Onhan niitä muitakin mutta omalla kohdalla toiminut äärimmäisen hyvin kun löysin hyvän tekniika ja sai paineen alaselästä pois.
Mulla tulee aina PT-Vatasesta Antoine Vaillant mieleen, en tiedä miksi. Molemmat tuottaa laadukasta materiaalia jatkuvasti, ehkä vähän samantyyppiset fysiikat tai jotain
Mielenkiinnolla odotan miltä näyttää lavalla
Kerrohan vähän tekniikkavinkkejä?! Itellä tuppaa tuo alaselkä olemaan aika kovilla, vaikkakin hyvän tuntuman takareiskoihin saisinkin.
Ps. Videokin aiheesta ois mahtava juttu.
Hyvällä, rennolla asenteella ja huumorilla höystettyjä pätkiä, joista ei kuitenkaan tekemisen meininki puutu. Kiitos Vatanen videoistasi ja hyviä reenejä!
Mulla tulee aina PT-Vatasesta Antoine Vaillant mieleen, en tiedä miksi. Molemmat tuottaa laadukasta materiaalia jatkuvasti, ehkä vähän samantyyppiset fysiikat tai jotain
Mielenkiinnolla odotan miltä näyttää lavalla
Mulla taas tulee jotenki mieleen nuori Jay Cutler