PTVGYM Jooel Vatanen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kiitos modeille kun tuon minun mokan korjasitte.
Tosiaan Jooel Vatanen on tämä nuori uros josta vielä kuullaan.
Sellainen speciaali muuten että herra on sukua legendaarille Ari Vataselle, tälläisen tiedon tuossa viime viikolla sain:rock:

Vatasen touhuja tullu seurattua melkein siitä asti kun herra ekan videon tuuppas ulos. Vatasen menestys ei kyllä jää valmentajasta kiinni. (Matti "Guru" Halonen)

- - - Updated - - -

https://www.youtube.com/watch?v=_gcQaVOFF0Q Kannattaa katsoa. Vatasella aivan jäätävä halu tehdä tätä duunia. Antaa varmasti 100% tälle lajille.

Miksei sitä vois jo 2016 kisata? Ettei vaan perfektionistin vikaa olis, jos ei halua omasta mielestään keskeneräistä pakettia esitellä? Itsehän menisin tollaisella fysiikalla heti kisaamaan... mitä väliä jos ei voittoa tulis, ei tollasella kunnolla kuitenkaan tarvitse hävetä edes Kujalan ja Wileniuksen välissä.. :)

Onkohan Vatskulla jo pakkotoistossa käyttäjää?

Aiemmin kulki palstalla jonkka_ nimimerkillä. Vierasviestit vanhassa profiilissa varmaan selittävät, minkä takia uusi tunnus PT-alan yrittäjänä oli yllätys yllätys paikallaan :rolleyes:

spiderman-boss-newspaper.jpg

Miksei sitä vois jo 2016 kisata? Ettei vaan perfektionistin vikaa olis, jos ei halua omasta mielestään keskeneräistä pakettia esitellä? Itsehän menisin tollaisella fysiikalla heti kisaamaan... mitä väliä jos ei voittoa tulis, ei tollasella kunnolla kuitenkaan tarvitse hävetä edes Kujalan ja Wileniuksen välissä.. :)
Mitäs se nyt sulle kuukuu, jos on päättänyt kisata-17, niin antaa kisata! Ei pitäisi paljoa olla nokankoputtamista siihen asiaan.

Kauan kesti toi viimeinen dieetti? Näytti ainakin siltä että kunto muuttui helvetin nopeasti :)

Minähän menin viikoissa jo sekaisin mutta olettaisin että se kesti 14-16 viikkoa :) Puntarilla tuli about 10kg alaspäin mutta kunto muttui omasta mielestä paljon enemmän mitä vaakalukema. Ensimmäiseen kuukauteen ei tainnut pudota kuin ehkä kilon verran mutta siitä se sitten lähti valumaan! Nyt pitkää ja maltillista massakautta ja seuraava dietti varmaan sitten kun on tosi kyseessä, tai mistä minä tiedän, olettaisin näin.

Tulihan se lopultakin tännekin topic :)
Ehdottomasti kyllä tämän hetken mielenkiintoisin bodari ukko. Paksua lihaa, hauskoja videoita ja susirajalta kotoisin
Innolla seurataan kehitystä ja odotetaan tulevia kisoja

Tulihan se lopultakin tännekin topic :)
Ehdottomasti kyllä tämän hetken mielenkiintoisin bodari ukko. Paksua lihaa, hauskoja videoita ja susirajalta kotoisin
Innolla seurataan kehitystä ja odotetaan tulevia kisoja

Videot voi olla hauskoja jos omaa huonon huumorintajun, kotoisin olen susirajalta mutta paksu liha on vielä hankinnassa, on sitä aloitusajoista tullut jonkin verran mutta se mihin tavoittelen on vielä todella kaukana tulevaisuudessa. Yksin poseeratessa hyvässä valaistuksessa kunto voi näyttää välillä hyvältä mutta se on kylmää kyytiä kun rinnalle laitetaan +90kg sarja bodaaja, joten tämän pitää antaa vielä kypsyä tovi. Katse saa olla pilvissä mutta jalat pitää olla syvällä mullassa :) Hitaasti tästä hyvä tulee jos on tullakseen!

Hommahan on niin että tämä alfa ottaa ykköspallin vuonna 2017 ;)

Elä elä elä! Kyllä se on niin että ekalla kerralla mennään kahtomaan että minkäslaista se homma on, kaikki on niin epävarmaa kun kyse ensimmäisestä kisasta. Enhän minä sinne häviämään mene mutta realistisin tavottein kuitenkin, tavoite on ensinnäkin päästä karsinnoista läpi ja sitten itse pelipaikoilla lähemmäs kärkeä kuin häntäpäätä. Nämä on siis omat haaveet ja kaiken näkee sitten kun sinne menee joten yks tyhjän kanssa spekuloida tämän enempää :)

Mites aikooko Vatanen kiertää vaan suomen lavoja vai onko tavotteet/haaveet euroopassa/jenkeissä tai jopa pro-kortissa asti?

Topicin nimeksi voi kyllä joo laittaa "Jooel Vatanen" :D. Mutta joo aika asiallinen tyyppi ja youtubesta tulee seurattua. Saa olla aika paljon painoo tuolla ukolla kun on kuitenki 182cm(?) pitkä.

Pituutta on 181cm ja melkeimpä se pakostikkin kallistuu raskaaseen sarjaan sitten muutaman vuoden päästä, toivotaan että kehonrakennus kokisi "bikinifitness" hysterian ja sen kautta tulisi mukaan +100kg sarja niin ei puntti tutisisi ihan niin paljoa kun kaikki ukot mahtuisi siihen 10kg haitariin.

- - - Updated - - -

Kun tästä kaavitaan kaikki ylimääräinen pois niin aika laiheliini poika sieltä kuoriutuu, enemmän vielä taitaa olla semmoinen cbb lookki ainakin omaan silmään joten antaa tämän kypsyä. Mitä olen näidän raskaansarja ukkojen kanssa nostellut punnuksia niin kyllä siinä se todellisuus kolahtaa päin naamaa. Kohta tulee mun ja Killen treenivideo ulos niin siinä näkee raskaansarjan bodarin ja normi punttijorman eron :) Kille toki pro lihoissa mutta ei sillä väliksi samaan sarjaa sitä itsekkin olen tähtäämässä ja sielä ei ikää ja taustaa kysellä :)

Mites aikooko Vatanen kiertää vaan suomen lavoja vai onko tavotteet/haaveet euroopassa/jenkeissä tai jopa pro-kortissa asti?

Mä en ole laisinkaan kilpailuhenkinen ihminen joten saa nähdä miten tuo kisaaminen ylipäätään sitten nappaa mukaan kun neitsyyden käy korkkaamassa. Mä tykkään nostella kovaa ja viettää tätä bodylifeä ihan ilman mitään sen ihmeempiä tavoitteita, toki kun kisaamaan lähdetään niin eihän sinne nöyristelemään mennä mutta itse kisaaminen mulle ei ole mikään motivaatioa.

Eli ihan täydellä teholla tullaan menemään hautaan saakka mutta sitä en osaa sanoa montako kisaa sinne väliin tulee :) Aika näyttää!

- - - Updated - - -

Se vielä jäi uupumaan että kyllä tässä treenitaipaleen aikana on tullu hyvinkin selväksi ettei luontaisia lahjoja ole ihan kärkeen saakka joten jätetään se ammattilaisuus nyt ihan kokonaan pois näistä keskusteluista :) Kyllähän sinne varmaan heikommillakin eväillä pääsisi mutta ihan semmoisia uhrauksia en ole valmis tekemään, on muutakin elämää bodauksen ulkopuolella vaikka se aika iso siivu elämää onkin.

Jos kiinnostaa seurata muuallakin minun retkeä kohti isompia hauiksia niin alla olevista linkeistä käykää tökkimässä ja tykkäämässä!

---> Facebook <---

---> Youtube <---

---> Instagram <---

Somejuttuja enemmän kuin bikinifitness tytöillä mutta tätä tämä nykyaika on, joka paikkaan pitää se nenä työntää :)

Tykkään tuosta asenteesta, että teet vuosia töitä ennen ku lavalle astut. Videoita on tullu seurattua pidemmän aikaa. Stemppiä lihatalkoisiin pirusti!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom