PTVGYM Jooel Vatanen

Paljonko tuollaisissa liitoissa kuin Wabdl ja Fpo on aktiivisia kilpailijoita, siis suomalaisia. Onko kellään tietoa, kuinka monella liitolla on Suomessa kilpailutoimintaa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllähän tätä Jooelin voimailutouhua seuraa mielenkiinnolla, ja on vahva on kuin mikä. Ainut kyseenalaistaminen mitä itse miettinyt niin turhan kuivassa kunnossa repii noin raskaita kuormia :/

Kiitoksia kaikille huolenpidosta :) Toki riskit kasvaa aina kun laitetaan uusi levy tankoon ja varsinkin minun kohdalla kun voimanosto taustaa on vain ripaus.

Mä kuitenkin tykkään haasteista ja se on se juttu joka vie mennessään. Pelko ei saa olla läsnä koska se on käsijarru, järki saa olla mukana eli jätetään joskus tekemättä jos ei tunnu hyvältä, niitä onkin tässä ollut viime aikoina useampi kerta. Vanhat polvivaivat nostanut vähän päätä ja täytyy nyt seurata tilannetta mihin suuntaan ne menee. Nyt juuri sitä varten parin vk paussi kovista kyykyistä vaikka kisat jo häämöttääkin.

Ekat kisat ensi viikonloppuna mutta siellä vain penkki/veto. Huhtikuussa sitten fpo ja toukokuussa wpc. Päivä kerrallaan mennään ja jos tuntuu että kroppa ei pysy mukana niin ei silloin kisoihinkaan mennä :)

On se kyllä kova.

Liitteet

• Screenshot_20190328-213603_Snapchat.jpg
    Screenshot_20190328-213603_Snapchat.jpg
    1 MB · Katsottu: 2 555
Paljonko tuollaisissa liitoissa kuin Wabdl ja Fpo on aktiivisia kilpailijoita, siis suomalaisia. Onko kellään tietoa, kuinka monella liitolla on Suomessa kilpailutoimintaa?
FPO:ssa ainakin aika paljon suomalaisia kun on kyseessä suomalainen liitto, numeroita en kyllä osaa antaa.

Mitä te ette tajua ?
Vatanen on ostanu itselleen jonku päheen audin. ( oisko ollu audi r8 )
Sitten tossa jokkepappa kuvassa on vanhempi audi ( otettu vatasen snäpistä) jossa lukee teksti ” iha buli tääki vaikka vissiin suunniteltu jollekki vähävaraselle”

"iha buli tääki vaikka vissiin suunniteltu jollekki vähävaraselle"

Mun aivot ei osaa käsitellä tota lausetta, en tajuu mikä tossa on mulle niin vaikeeta.

Buli sanaa en ymmärrä ja tuo Audi ei ole vähävaraisten auto, että mä en kyllä nyt hiffaa ollenkaan, auttakaa. Onko toi jonkun vihaajan avautuminen vai mitä?

Mun aivot ei osaa käsitellä tota lausetta, en tajuu mikä tossa on mulle niin vaikeeta.

Buli sanaa en ymmärrä ja tuo Audi ei ole vähävaraisten auto, että mä en kyllä nyt hiffaa ollenkaan, auttakaa. Onko toi jonkun vihaajan avautuminen vai mitä?

Karkeesti voisin "suomentaa" näi, Iha hieno tääki vaikka suunnitelty köyhille.

Buli taitaa olla stadi slangii ja tarkottaa isoa, tosi nykyää taitaa vähä eri käytössäki olla. Oisko vaa Vatasen huumoria nyt ku on rahakkaampi pirssi (R8) alla. Antaa viihajille bensaa liekkeihi ja muuten vaa toteuttaa itteään :D

E. Voihan se tietenki olla että Vatasesta on muuttunut ylimielinen kusipääkin, tai on vain ylpeä saavutuksestaan auton osalta. Kuka näistä tietää :D Kai jokanen saa ton ymmärtää niinku haluaa.

Viimeksi muokattu:

Tuo entinen diudi ei senkään mikään tonnin Corolla ole, mutta nyt on uutta entistä kalliimpaa pirssiä jolla fleksata :whistle:

Vatasen provogeimi on kyllä ollu silkkaa liekkiä viimepäivinä.

Siis huumoriahan tuo, mikä tässä vaikeaa ymmärtää?

Sama kun olis tankoon hitsattu painot kiinni niin et olis 300kg kiinteesti ja heittäis että "ihan buli tanko, mutta heikoille suunniteltu".

Laitetaa lusikkaa tähä provo soppaa lisää. Totuushan on aina paras/helpoin kertoa huumorin avulla ;)

Suositut

Back
Ylös Bottom