Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nöyrä äijä.On se kyllä kova.
FPO:ssa ainakin aika paljon suomalaisia kun on kyseessä suomalainen liitto, numeroita en kyllä osaa antaa.Paljonko tuollaisissa liitoissa kuin Wabdl ja Fpo on aktiivisia kilpailijoita, siis suomalaisia. Onko kellään tietoa, kuinka monella liitolla on Suomessa kilpailutoimintaa?
Mä en tajunnut ollenkaan. Olen erikoinen tai väsynyt.
"iha buli tääki vaikka vissiin suunniteltu jollekki vähävaraselle"
Mun aivot ei osaa käsitellä tota lausetta, en tajuu mikä tossa on mulle niin vaikeeta.
Buli sanaa en ymmärrä ja tuo Audi ei ole vähävaraisten auto, että mä en kyllä nyt hiffaa ollenkaan, auttakaa. Onko toi jonkun vihaajan avautuminen vai mitä?
Tuo entinen diudi ei senkään mikään tonnin Corolla ole, mutta nyt on uutta entistä kalliimpaa pirssiä jolla fleksata"iha buli tääki vaikka vissiin suunniteltu jollekki vähävaraselle"
Mun aivot ei osaa käsitellä tota lausetta, en tajuu mikä tossa on mulle niin vaikeeta.
Buli sanaa en ymmärrä ja tuo Audi ei ole vähävaraisten auto, että mä en kyllä nyt hiffaa ollenkaan, auttakaa. Onko toi jonkun vihaajan avautuminen vai mitä?