PTVGYM Jooel Vatanen

Parille matolle ääni täältäkin. Hyvä, että vatsapenkkejä siirtämällä löytyi pieni venyttelyalue. (y)

Salille 5/5. Salitouhut meni jonkin aikaa puolivaloilla. Nyt on fiilis taas katossa, kiitos Ptvgymin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ja se fiilis siellä on todella hyvä. Jengi moikkaa, hymyilee ja tulee juttelemaan. Ainakin mulle :D Ei ollu vanhalla salilla tietoakaan tommosesta.

Kyykkyhäkkien varmistusraudat myös tuntuu olevan ainaki osassa häkeistä jumissa, onko sit mennyt jo kieroon vai eikö rimpula saa vaan irti niitä.

Kyllä ne irtoaa kun taputtelee epähellästi.

Ja se fiilis siellä on todella hyvä. Jengi moikkaa, hymyilee ja tulee juttelemaan. Ainakin mulle :D Ei ollu vanhalla salilla tietoakaan tommosesta.

Olen se poikkeus, joka vahvistaa säännön. Kun on tiiliskiven sosiaalisuus ja lisäksi yleensä ihan poikki jo kun saa kengännauhat solmittua.

Alakerran matot on hyvä juttu, alkoi olemaan melkoisesti hiekkaa pukkarissa.

Ainakin omalla salilla, kun porukka joskus laittaa kyykkyhäkin rautoja väkisin vinoon ne vähän jumittavat, mutta pienellä levypainolla hellästi kopauttamalla lähtee kyllä liikkeelle.

Arvostan heti salin pitäjää, kun mainitaan maveblockit! Tälläisenä lyhyenä jolla on pitkät jalat niin normi mavet ovat enemmänki romanialaisia maastavetoja jolloin blockeilla saa tarpeeksi nostettua lattiasta, että voi edes yrittää tehdä normaalia maven tapaista.(y)

Pakko vähän suitsuttaa pitskua tähän väliin ja sanoa että on kyllä yksi parhaimpia saleja missä käynyt, ellei jopa se paras.
Ruuhka-aikojen ulkopuolella ainakin hyvin tilaa tehdä omat harjoitteet ilman sen kummempia odotteluja.
Tiskin takaakin löytyy se sama sympaattinen hahmo mitä SoMessa näkee, jatka hyvää duunia Jooel!

Miinus sarakkeeseen ainoastaan jumppamattojen puuttuminen (itse en ainakaan löytänyt) jotka olisi ihan mukavat olla mm. lattiapenkkiä tehdessä.
Kyykkyhäkkien varmistusraudat myös tuntuu olevan ainaki osassa häkeistä jumissa, onko sit mennyt jo kieroon vai eikö rimpula saa vaan irti niitä.

Kiitos ☺️ Jumppamattoja yms on ehdottomasti tulossa! Paljon pientä kamaa puuttuu jota ei alussa osannut taas ajatella. Ainakin yhden kyykkyhäkin toinen varmistusrauta on jumissa, sille täytyy ilmeisesti näyttää rälläkkää. Luulen että paksu maalikerros ahdistaa jo valmiiksi tiukkasovitteista kohtaa. Potkaisemalla sen saa irti :D

Parille matolle ääni täältäkin. Hyvä, että vatsapenkkejä siirtämällä löytyi pieni venyttelyalue. (y)

Salille 5/5. Salitouhut meni jonkin aikaa puolivaloilla. Nyt on fiilis taas katossa, kiitos Ptvgymin.
Tosi mukava kuulla jos sali on tuonut lisää intoa treenaamiseen :)

Pyritään pitämään se myös näin :)

Kyllä ne irtoaa kun taputtelee epähellästi.

Olen se poikkeus, joka vahvistaa säännön. Kun on tiiliskiven sosiaalisuus ja lisäksi yleensä ihan poikki jo kun saa kengännauhat solmittua.

Alakerran matot on hyvä juttu, alkoi olemaan melkoisesti hiekkaa pukkarissa.

Modaillaan koko ajan paremmaksi :) Seuraavaksi kasaan kenkätelineet käytävälle johon jätetään ulkokengät niin ettei lika kantaudu pukuhuoneisiin, jos ei käytävälle halua jättää niin vähintään ottaa ulkojalkineet jalasta ja kantaa lukolliseen kaappiin pukkariin. Pukuhuoneen lattia myös vaihdetaan kahden viikon kuluttua vähän viihtyisämpään lookkiin :)

Käytiin muijan kans tänää pitskun ptvgymillä. Saatana että oli kova sali!
Kiva kun kävitte ja mukava kuulla että tykkäsitte :)

Mites toi pitskun kertakäynti? Sun nettisivulla sanotaan että Porvooseen pääsee vain erittäin kapoisella ajalla, mutta mites pitsku?

Ois kiva ku pääsis laajemmalla ajalla kun/jos täältä pohjoisesta tulee käymään joskus siellä salilla.

Kehitysehdotuksena tosiaan sellaista mahdollisuutta kannattanee selvittää, että netistä voisi ostaa pin-koodin, joka oikeuttaa kertakäyntiin. Mayorsillahan tuollainen systeemi on. Voisi maksaa itsensä takaisin, ajatellen juuri näitä ns. saliturismia harjoittavia asiakkaita ajatellen.

Tuo olisi ihan hyvä idea, koska mekin ajettiin poikien kanssa viime kesänä Jyväskylästä Porvooseen ihan vain treenille PTV Gymille eikä lomien ulkopuolella ollut oikein vaihtoehtoa kuin lähteä lauantaina. Onneksi Jooelilla oli silloin juuri ohjaus, kun kysyin ennakkoon maililla ja oli rahastamassa siellä, muuten olisi jäänyt reissu tekemättä.

Mites toi pitskun kertakäynti? Sun nettisivulla sanotaan että Porvooseen pääsee vain erittäin kapoisella ajalla, mutta mites pitsku?

Samat respan aukioloajat molemmissa, eli arkisin 16-19. Onhan se lyhyt aika, mutta uskon silti että kannattavin ratkaisu taloudellisesti. Muut ajat myös sovittavissa, olen saleilla kuitenkin aika usein aamusta iltaan puuhailemassa kaikkea muuta. :)

Ois kiva ku pääsis laajemmalla ajalla kun/jos täältä pohjoisesta tulee käymään joskus siellä salilla.
Kivahan se ehdottomasti olisi, mutta satunnainen vierailu ei välttämättä vielä tee siitä taloudellisesti kannattavaa. Uskon kuitenkin että hyvällä varoitusajalla saadaan aina sopimaan aika jolloin pääsee salille vaikka respa ei virallisesti olisi auki. Kertakäynti on tässä bisneksessä kiva lisä, mutta kk jäsenet pitävät homman kannattavana, jäsenille sali aina auki 05.00-24.00

Kehitysehdotuksena tosiaan sellaista mahdollisuutta kannattanee selvittää, että netistä voisi ostaa pin-koodin, joka oikeuttaa kertakäyntiin. Mayorsillahan tuollainen systeemi on. Voisi maksaa itsensä takaisin, ajatellen juuri näitä ns. saliturismia harjoittavia asiakkaita ajatellen.

Toi systeemi olisi tosi hyvä ja sitä jossain vaiheessa pyörittelin mielessäkin, väärinkäyttö mahdollisuudet toki kasvaa kun kulku salille tapahtuu vartioimatta mutta toki kyllä sitä pummina pääsee muutenkin halutessaan. En pidä mahdottomana ajatuksena mutta tämä saattaisi kuitenkin tarkoittaa koko kulunvavonnan uusintaa joka sitten maksaakin +10k ja päälle järkyttävä duuni siirtää asiakastiedot yms.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom