PTVGYM Jooel Vatanen

Tuolla oli myynnissä niitä loppuunajettuja fitness salin vehkeitä niin mietin jos tekiskin toisinpäin eli semmoinen sali missä on paskat vehkeet, paljon hintaa ja ainoastaan hiljainen fitness ähinä sallittu ylen radio puheen tahtiin?
Mieluusti vielä jossain tarpeeksi syrjässä, eikä varmasti yhtään vapaita painoja paitsi ehkä yhdet 3kg kässärit.

Kuvailit juuri hotellisalin. :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onhan sillä merkityksensä millaisessa paikassa treenaa, kyllä itse arvostan että paikasta pidetään ensisijaisesti huolta.

Vatasen kyllä ehdottomasti täytyy tehdä kuten yksi salinomistaja, sillä on edelleen lankapuhelin, kortilla ei voi maksaa seiniä koristaa ikuisuuden vanhat body julisteet vuodelta kike elomaan huippuvuodet kehonrakennuksessa. :LOL: Ei vaan toki jokaisella oma tyyli.

Katselin tuossa Project Power #5 videossa et tais ammoniakkia mujahtaa kärsään. Oliko ihan pullosta vai oliko sulla sellanen katkaistava kertakäyttö homma? Jos viitsit niin linkkaa tuote. Tietääkö kukaan myydäänkö niitä katkaistavia missään suomessa?

Eikös keskustelufoorumin tarkoitus ole juuri se, että pääset ilmaisemaan mielipiteen (rakentavassa hengessä). Vai mistä muusta oletat Mika keskustelun täällä syntyvän?
Rakentavassa hengessä joo. Se ”rakentava” yleensä vain puuttuu näistä keskusteluista.

Onhan sillä merkityksensä millaisessa paikassa treenaa, kyllä itse arvostan että paikasta pidetään ensisijaisesti huolta.

Vatasen kyllä ehdottomasti täytyy tehdä kuten yksi salinomistaja, sillä on edelleen lankapuhelin, kortilla ei voi maksaa seiniä koristaa ikuisuuden vanhat body julisteet vuodelta kike elomaan huippuvuodet kehonrakennuksessa. :LOL: Ei vaan toki jokaisella oma tyyli.
Kenties herwood gym?

Juu, hyvä sali muuten tilava ja vehkeitä löytyy vaikka osa niistäkin on varmaan Kike Elomaan huippuvuosilta.

Kävin ekaa kertaa joskus vuonna 2011 ja seuraavaksi 2017 mikään ei ollut muuttunut.
Juu, kävin joskus siellä pidempäänkin. Siirtyisi nykyaikaan ja hommais kortilla sisäänkäunnis vaikka 5-22 niin räjähtäis asiakasmäärät

On siinä hommaa väkertää se pystyyn, mutta kerran se vain kirpaisee.

Kunnes tulee taas kalusteita jne lisää. Noh.
Aika helpolla oon selvinnyt tämän salin kanssa kun on ulkopuoliset työntekijät hoitamassa remonttia, tälleen sen kuuluisi aina mennäkkin :D

Aika helpolla oon selvinnyt tämän salin kanssa kun on ulkopuoliset työntekijät hoitamassa remonttia, tälleen sen kuuluisi aina mennäkkin :D
Muistan sulta eka videon, jonka katsoin. Ptvgym oli just avattu ja Nyyssölät tuli treenailee, pullistelee ja vähän pelleileekin sinne :ROFLMAO:
Niin asiaan, silloin teit muistaakseni aika paljon itse remonttihommia sun muita? Paino oli tippunut ja et kerenny treenata etc. ellen ihan väärin muista. Hyvä, että nyt on eri meininki ja oot päässyt ns. vähemmällä, vaikka hommia riittää varmasti nytkin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom