PTVGYM Jooel Vatanen

Siihen on syynsä miksi ihmiset asuu kaupungeissa....
No jaa, itse asun pienessä kaupungissa mutta pääkaupunkiseudulta katsoen varmaankin maalla. Kuntosalille on 5 minuutin matka, siis kävellen. On siinä yksi vielä lähempänäkin, mutta turhan pieni:)
Ja kyllä tuo sali riittää kehittymiseen, ei se laitteista ole kiinni (harvoin on ). Eihän siinä tosin ole mustia seiniä eikä ikkunoita laudotettu umpeen (josta muuten tulee vanhat kuvat maaltapaosta mieleen). Luonnonvaloakin perhana tulee sisään, mutta tiedä sitten onko sillä katabolista vaikutusta:):)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No ei sinne esim silti mikää monalisa sovi oli sali mikä tahansa, bodareiden kuvat ymmärrän hyvinkin
Pidä toi mielessä kun oman salin duunaat :)

Miksi tuo sali ei ole 24h auki? Monet muut salit ovat myös kiinni yöllä ja olen ihmetellyt että miksi näin...

Syy siihen on että salin käyttöaste klo:00.00-05.00 on varmaan 0,1%, sitten vastapainona kun laskee kuinka paljon säästöä tulee kun ilmanvaihto, äänentoisto ja valaistus katkaistaan 5tunnin ajaksi eli noin 20% vuositasolla, se on jo aika paljon rahaa. Bisneksessä välillä pitää laittaa asioita vaakakuppeihin.

Syy siihen on että salin käyttöaste klo:00.00-05.00 on varmaan 0,1%, sitten vastapainona kun laskee kuinka paljon säästöä tulee kun ilmanvaihto, äänentoisto ja valaistus katkaistaan 5tunnin ajaksi eli noin 20% vuositasolla, se on jo aika paljon rahaa. Bisneksessä välillä pitää laittaa asioita vaakakuppeihin.
Ilmanvaihdon katkaiseminen yöksi ei kyllä pitkällä tähtäimellä ole ollenkaan järkevää. Toki jos homeen keskellä haluaa reenata niin sitten toki.

No ei sinne esim silti mikää monalisa sovi oli sali mikä tahansa, bodareiden kuvat ymmärrän hyvinkin

Tuossa kohdassa on teemana The Art of Bodybuilding ja kuka tahansa osaa yhdistää mielessään Mona Lisan taiteeseen lähes poikkeuksetta. Mona Lisalla taas ei ole mitään tekemistä kehonrakennuksen kanssa itsessään joten se keventää vaikutelman. Pientä pilkettä pitää aina olla silmäkulmassa, vaikka tuolla salilla tullaan treenaamaan todella vakavasti.

Ja toisissa kohdissa on Mikki Hiirtä ja Nalle Puhia. Voisi kuvitella, että taiteilija siis luo tasapainoa sille hc-ilmapiirille mikä tuolla muuten mustassa ja jykevistä laitteista/varustuksesta koostuvassa salissa tulee olemaan. Mun mielestä toimii juurikin hyvin, vaikka nähnyt pelkkiä kuvia. Kyllä noissa on käytetty ajatusta.

Viimeksi muokattu:
Tuossa kohdassa on teemana The Art of Bodybuilding ja kuka tahansa osaa yhdistää mielessään Mona Lisan taiteeseen lähes poikkeuksetta. Mona Lisalla taas ei ole mitään tekemistä kehonrakennuksen kanssa itsessään joten se keventää vaikutelman. Pientä pilkettä pitää aina olla silmäkulmassa, vaikka tuolla salilla tullaan treenaamaan todella vakavasti.

Ja toisissa kohdissa on Mikki Hiirtä ja Nalle Puhia. Voisi kuvitella, että taiteilija siis luo tasapainoa sille hc-ilmapiirille mikä tuolla muuten mustassa ja jykevistä laitteista/varustuksesta koostuvassa salissa tulee olemaan. Mun mielestä toimii juurikin hyvin, vaikka nähnyt pelkkiä kuvia. Kyllä noissa on käytetty ajatusta.

Ei salilla saa olla kuin Iso Arskan kuvia!
*sarkasmivaroitus*

Katsotaan miten Hki lähtee rullaamaan että olisko seuraava mahdollinen sali sitten Espooseen :)

Kyllä, uskon että jossain vaiheessa joku avaa tämän ”hc-gymin” espoosee, sijaintina parhaana mahdollisena pitäisin ison-omenan lähistöä...liikenteen solmukohta...tälle olisi 100% markkinarako...toivon että avaajana olet sinä. Muuten joutuu avaamaan itse.

Arnoldin kuvat on niin out salilla. En edes ymmärrä miksi kukaan haluaisi semmoista laittaa. Vatasen tyyli on just nykyaikaa ja omaa ideaa, olisi armotonta typeryyttä koittaa mennä massan mukana kun sali ei muutenkaan ole mikään perussali tylsällä layoutilla.

Arnoldin kuvat on niin out salilla. En edes ymmärrä miksi kukaan haluaisi semmoista laittaa. Vatasen tyyli on just nykyaikaa ja omaa ideaa, olisi armotonta typeryyttä koittaa mennä massan mukana kun sali ei muutenkaan ole mikään perussali tylsällä layoutilla.
Mutta kun aina pitää päästä kertomaan oma mielipide!

Just hyvää ja omaperäistä tuo taide (y) Minä tykkään ainakin! Ne perusjutut on jo nähty, hyvä että keksitään jotain uuttakin välillä

Yöllä rullaa about 10% teholla, päivällä noin 5kertaa tehokkaammin.
Eikö tuo 10% teho sitten muka riitä 0,1% käyttöasteella?

Melko varma olen, että tämä on kysytty aikaisemminkin mutta olen ihan käsi tuon searchin kanssa.

Käykö Edenred?

Tuolla oli myynnissä niitä loppuunajettuja fitness salin vehkeitä niin mietin jos tekiskin toisinpäin eli semmoinen sali missä on paskat vehkeet, paljon hintaa ja ainoastaan hiljainen fitness ähinä sallittu ylen radio puheen tahtiin?
Mieluusti vielä jossain tarpeeksi syrjässä, eikä varmasti yhtään vapaita painoja paitsi ehkä yhdet 3kg kässärit.

Suositut

Back
Ylös Bottom