PTVGYM Jooel Vatanen

Mitä mieltä vatanen oot siitä jos takareidet on etureisiä jäljessä ja haluaa takareidet balanssiin etureisien kanssa niin tehä jalat takareisipainotteisesti kerran viikossa vai pitää ihan takareisille oma päivä esim. Alkuviikosta jalat kokonaisuudessaan ja loppuviikosta takareisille oma päivä?

Kahteen osaan vaan kun eihän me haluta hidastaa etureisien kasvua, me halutaan tehostaa takareisien kehitystä. Ekassa etureisipainotteisesti mutta loppuun vaikka erästävästi takareisiä ja sitten omaan treenin kunnon takareisi setti.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kuinka useasti Vatanen käy Tampereella kuntoa näyttämässä ? Tehdäänkö ohjeisiin yleensä muutoksia vai ainoastaan, jos tuntuu, ettei homma etene ? Koetahan saada joskus kamera mukaan sinne takahuoneseen, kun posettelet :) Kuinka paljon valmentaja vaikuttaa ruokailuihisi ? Onko hyvinkin tarkat ohjeet vai ainoastaan makrojakaumat ?

Viimeksi muokattu:
Kuinka useasti Vatanen käy Tampereella kuntoa näyttämässä ? Tehdäänkö ohjeisiin yleensä muutoksia vai ainoastaan, jos tuntuu, ettei homma etene ? Koetahan saada joskus kamera mukaan sinne takahuoneseen, kun posettelet :) Kuinka paljon valmentaja vaikuttaa ruokailuihisi ? Onko hyvinkin tarkat ohjeet vai ainoastaan makrojakaumat ?

Parin kk välein on sopiva tahti käydä näytillä, ohjelmiin ei olla vielä kertaakaan koskettu. Laiskoille treenaajille ohjelmaa pitää olla muuttamassa vähän väliä mutta jos on selkärankaa ottaa itsestään tehoja irti kerta kerralta enemmän ja enemmän niin ei kroppa tule koskaan tottumaan samaan treeniin, edelleen domssit on sitä luokkaa että moni ei uskokkaan vaikka pitkälti jo yli puolivuotta hinkattu samalla ohjelmalla. Viime tre videolla on vähän kuvaa kunnosta Matin toimistolta. Ohjeet on tarkat niin treeni kuin ravinto puolelle, eli grammalleen kaikki.

Kyselinki vataselta jo aiemmin kannattaako takareidet reenata erikseen. 5 jakoisella lähen liikkeelle. Mitä mieltä oot ja miten muuttaisit järjestystä?

Ma: lepo
Ti: kädet
Ke:etureidet
To:lepo
Pe:takareidet
La:rinta/etu-sivuolkapäät
Su:selkä/takaolkapäät
Jne.

Mites on vatsku käyny sun ja Testo-Timon body ''suhteen'' kun oot tuupannu isomman vaihteen tupaan? :D Että tuleeko treenattua kimpassa enään yhtä paljoa kuin ennen?
Mikäs muuten on miehen mielipide treenaamiseen kaverin kanssa yay or nay :D

Kyselinki vataselta jo aiemmin kannattaako takareidet reenata erikseen. 5 jakoisella lähen liikkeelle. Mitä mieltä oot ja miten muuttaisit järjestystä?

Ma: lepo
Ti: kädet
Ke:etureidet
To:lepo
Pe:takareidet
La:rinta/etu-sivuolkapäät
Su:selkä/takaolkapäät
Jne.
Ma: etureidet
Ti: olkapää/ojentaja
Ke: -
To: selkä
Pe: takareidet/pohkeet
La: rinta/hauis
Su: -

Mites on vatsku käyny sun ja Testo-Timon body ''suhteen'' kun oot tuupannu isomman vaihteen tupaan? :D Että tuleeko treenattua kimpassa enään yhtä paljoa kuin ennen?
Mikäs muuten on miehen mielipide treenaamiseen kaverin kanssa yay or nay :D
Tarkennatko vielä mitä tarkoitat isommalla vaihteella? Jokaikinen treeni vedetään kimpassa paitsi kevennysviikot, silloin treenikaverille ei ole tarvetta. Treenaaminen ilman spottaajaa on semmoista semi treenaamista vain, kukaan ei pysty tekemään yksin semmoisia treenejä mitä hyvä treenikaverin kanssa.

Tarkennatko vielä mitä tarkoitat isommalla vaihteella? Jokaikinen treeni vedetään kimpassa paitsi kevennysviikot, silloin treenikaverille ei ole tarvetta. Treenaaminen ilman spottaajaa on semmoista semi treenaamista vain, kukaan ei pysty tekemään yksin semmoisia treenejä mitä hyvä treenikaverin kanssa.

Arvaa vaan miten taljon tuon tietäminen ja tunnistaminen vituttaa, kun ei ole treenikaveria :D

Millasia vaihtoehtoja Porvoossa on salilla käymiseen??

Paljon saleja mutta melkein kaikki on semmosia fitnesshömppäsaleja, kaksi salia on missä voi bodata. Molemmissa puutteita jotka hiertää itseäni, suottaapi olla että Vatasella tulee olemaan jossain vaiheessa oma sali.. Jäädään miettimään asiaa ;)

Jokaikinen treeni vedetään kimpassa paitsi kevennysviikot, silloin treenikaverille ei ole tarvetta. Treenaaminen ilman spottaajaa on semmoista semi treenaamista vain, kukaan ei pysty tekemään yksin semmoisia treenejä mitä hyvä treenikaverin kanssa.

Kannattaa lukasta Hulkin kirjoittamat artikkelit Fastin sivuilta, jossa tuota aihetta käsitellään... Treenikaverista on toki hyötyä ainakin motivaattorina, mutta toi "treenaaminen ilman spottaajaa on semmoista semitreenaamista" nyt on ihan täyttä bullshittiä. Eiköhän noita äijiä ole kisalavoillakin käynyt kannujakin hakemassa, jotka pääosin treenaa yksin. ;) Jos ei itestään saa tarvittavaa irti, että kaveri huutaa vittua vieressä tai ylipäätään on mukana, niin mun mielestä saa kyllä ihan peiliin katsoa oisko vika siellä. Toki allekirjoitan tuon spotterihomman, itsekin käytän isoissa liikkeissä spottaajaa joita salilta lähes aina löytää, koska saahan niistä sarjoista toki enemmän irti kun uskaltaa vetää loppuun asti. Muissa liikkeissä jossa allejääminen ei ole vaarana, saa sarjan kyllä vietyä oikeasti loppuun ilman kaveriakin.

Siis tarkoitin tässä nyt ylipäätänsä tässä nyt tota sun toimintaa kun keräät nimeä ja julkisuutta hyvää vauhtia :)

Kannattaa lukasta Hulkin kirjoittamat artikkelit Fastin sivuilta, jossa tuota aihetta käsitellään... Treenikaverista on toki hyötyä ainakin motivaattorina, mutta toi "treenaaminen ilman spottaajaa on semmoista semitreenaamista" nyt on ihan täyttä bullshittiä. Eiköhän noita äijiä ole kisalavoillakin käynyt kannujakin hakemassa, jotka pääosin treenaa yksin. ;) Jos ei itestään saa tarvittavaa irti, että kaveri huutaa vittua vieressä tai ylipäätään on mukana, niin mun mielestä saa kyllä ihan peiliin katsoa oisko vika siellä. Toki allekirjoitan tuon spotterihomman, itsekin käytän isoissa liikkeissä spottaajaa joita salilta lähes aina löytää, koska saahan niistä sarjoista toki enemmän irti kun uskaltaa vetää loppuun asti. Muissa liikkeissä jossa allejääminen ei ole vaarana, saa sarjan kyllä vietyä oikeasti loppuun ilman kaveriakin.

Ihan alkuun sanon jepjep ja heti toiseks sanon että en lue mitä Hulkki on kirjoittanut asiasta kun tässä nyt kysyttiin minun mielipidettä asiasta. Treenikaverin tärkeys on juuri siinä että ihmisen mieli on heikko.. Mä pystyn tekemään yhden treenin aivan totaali loppuun yksin, mä pystyn tekemään saman ehkä yhden viikon ehkä jopa yhden kuukauden mutta joka viikko joka päivä kymmenien vuosien (tai koko treeniuran) ajan en todellakaan yksin pysty vetämään niin että veri valuu nenästä, siihen en todellakaan kykene. Hyvällä treenikaverilla on aivan JÄRKYTTÄVÄ vaikutus siihen että miten saadaan JOKA IKINEN treeni vedettyä sinne mihin omat lihakset pystyy ja hieman sen yli. Jos pystyt sanomaan että sä kykenet treenaamaan jokaisen treenin forevö samalla teholla kuin kovan tsempparin kanssa niin sä olet luultavasti kovin jätkä kenestä olen kuullu ja haluan pyytää sut Porvooseen kahville niin voit jakaa tietoa että mistä ammennat sen järkyttävä määrän motivaatiota ja kivusietoa treenatessa.

Eli kyse on juuri siitä peiliin katsomisesta, kyse on siitä ettei välttämättä kestä aina sitä kipua ja väsymystä mutta hyvä treenikaveri ammentaa sitä motivaatiota tekemiseen. Mä en häpeä lainkaan sanoa että mun pää ei riitä jatkuvaan hc treenaamiseen yksin ja olen aika varma että näin on suurimmalla osalla treenaajista. Siksi mä en tule koskaan enään treenaamaan yksin koska tunnen itseni ja tiedän mihin pystyn kun joku käskee.

Yksin saa vietyä sarjan loppuun mutta treenikaverin kanssa saat vietyä sen yli. Meille esim pakkotoisto kuuluu sarjaan, se ei ole "erikoistekniikka" vaan varmistus siitä että sarja tuli tehtyä tappiin saakka. Yksin saa tehtyä kovia treenejä, kaksin saa tehtyä kovempia ja siitä on turha alkaa edes väittelemään.

Tämä avautuminen oli itsestäni, olen hyvin iloinen niiden puolesta ketkä tähän pystyy yksin ;)

Laitellaampa tähän väliin muutama hauiksen jännitys kuva, eipä tässä nyt massalla mitään sen ihmeempiä muutoksia huomaa muuta kuin että paidat alkaa kiristämään keskivartalon kohdalta ja joka aamu sukkien laitto on vaikeampaa ja vaikeampaa :D Olipa muutosta tai ei niin pidetään linjat kuumina, tämmöstä tämä kasvuvaihe bodauksessa on, ollaan olevinaan koviakin sporttijätkiä ja näytetää ihan sioilta :) Kuvia edestä ei luonnolisesta laiteta massakaudella :D Ens kerralla sitten niitäkin!

Liitteet

• 20150627_182744.jpg
    20150627_182744.jpg
    757 KB · Katsottu: 1 130
  • 20150627_182902.jpg
    20150627_182902.jpg
    685,6 KB · Katsottu: 1 560
  • 20150627_182953.jpg
    20150627_182953.jpg
    742,2 KB · Katsottu: 1 492
  • 20150627_183021.jpg
    20150627_183021.jpg
    736,7 KB · Katsottu: 1 149
Mua voimapainoitteisens treenaajana kiinnostaa että paljonko vatasen lihaksiin on varastoitunut ruutia? Eli annappas ykköset kyykystä, penkistä ja mavesta :) videoiden perusteella ei mitään pikku rautoja liikutella. Taitaa olla yhteistulos lähempänä 700 ku 600 kg.

Kova jätkä oot tekemään ja hurtti huumori lentää videoilla. Pidä lippu korkealla! :)

edit. Sun rinnat on kyllä melkoset maansiirtolohkareet

Mua voimapainoitteisens treenaajana kiinnostaa että paljonko vatasen lihaksiin on varastoitunut ruutia? Eli annappas ykköset kyykystä, penkistä ja mavesta :) videoiden perusteella ei mitään pikku rautoja liikutella. Taitaa olla yhteistulos lähempänä 700 ku 600 kg.

Kova jätkä oot tekemään ja hurtti huumori lentää videoilla. Pidä lippu korkealla! :)

edit. Sun rinnat on kyllä melkoset maansiirtolohkareet

Nyt kyselet pahoja kun tähän en oikeasti osaa sanoa mitään oikeaa vastausta, viime ykköskokeilusta on varmaan 5 vuotta aikaa :) Mutta veikatahhan saa joten arvuutellaan mitä tulokset parhaimmillaa olisi voineet olla. Hmmm. Penkki 190kg, mave 260kg, kyykky 240kg, uskon vahvasti että noi kaikki on +-10kg sisällä.

Kaikki nuo on tullut perus bodytreenin ohessa ihan perus bodytekniikoilla, uskoisin että vahvuuksia voisi olla enemmän voima puolella kuin bodaus puolella mutta sydän on luovutettu bodaamiselle nii ei mahda minkään :) Ehkä sitten vaihdan lajia kun tajuan että bodaus on liian iso pala mulle :D

Kiitos palautteesta!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom