Aina sama vastaus näiltä foorumin ritareilta
”Kritiikiä ei osata ottaa vastaa” ”nyt se leikkii ihria” :D
Olen lukenut viestit ja ollut eri mieltä suurimman osan kanssa, en mä silloin ala täällä myötäilemään ja olemaan samaa mieltä... En koe tehneeni mitään muuta väärää kuin että rikoin lakia mainostamalla, sen osalta korjasin virheen ja sitä ei täällä tarvitse pahoitella koska teistä kukaan ei ole laki.
Oliko asia moraalisesti väärin, minun mielestä ei ollut. Onko videoini pelkkää mainostamista, no ei todellakaan ole. Teenkö videot ilmaiseksi, kyllä teen, tulot koostuu palveluiden myymisestä ja videoit toimivat apukeinona siihen, mutta maksaako joku videosta, ei maksa! Siihen haluankin saada muutoksen, omien palveluiden myymisen lisäksi haluan että tulon lähteeksi tulee myös tuotettu materiaali, katsojat ei maksa joten se täytyy toteuttaa yhteistyökumppaneiden kanssa.
Kuinka moni on soitanut tv yhtiölle ja manannut että vituttaa nuo mainokset? Veikkaan ettei kukaan, kaikki kenellä jotain korvien välissä ymmärtää sen että tv kanava tekee sillä tuloksensa. Niin pitkään kun viihteen katsoja ei itse maksa mitään materiaalista niin silloin mun mielestä esim mainoksista valittaminen on täysin perustelematonta, maksulliset viihten tarjoajat on erikseen, siellä ei ole mainoksia kun tulot koostuu viihteen käyttäjiltä.
Jos mun videot on jonkun mielestä nyt ihan kauheaa paskaa niin mä anna yhden kultaisen vinkin elämään, käytä elämäsi johonkin muuhun, johonkin mikä ei olisi niin paljoa paskaa, elämä on paljon mukavempa kun tekee itselleen mieluisia juttuja.