Tuosta olen
@Antsukka kanssa samaa mieltä että suurinosa bodymaailman julkkiksista ei kestä kritiikkiä vähää alusta. Enkä nyt tarkoita Vatasta yksistään tai oikeastaan vähiten häntä, mutta jokainen varmaan tietää ketkä ottavat jokaisesta pienestäkin kritiikistä todella paljon nokkiinsa, aletaan nimitellä ja ollaan itse sitten niin parempaa ihmistä. Itseäni sellainen käytös huvittaa ja vähän herättää myötähäpeääkin. Ei voi kuvitella, että aina tulee vain positiivista palautetta. Jos et osaa käsitellä negatiivista palautetta, niin sitten on aika kehittyä ihmisenä ja herätä todellisuuteen.
Julkisuuden nämä kehonrakentajat ovat luonee itse. Tuovat itseään esille youtubessa ja kaikissa muissa mahdollisissa paikoissa. Minun mielestä aikuisen ihmisen pitää pystyä ottamaan kritiikkiä vastaan ja myös vastaamaan siihen asiallisesti. Jos siihen ei pysty, niin omasta mielestäni kannattaa silloin vähin äänin lopettaa videoiden teko, somessa jatkuva päivittäminen ja keskittyä olennaiseen vain. Toki voihan sitä kaikki vähän negatiiviset kommentoijat laittaa vaikka ingoreen ja elää omassa kuplassaan. Sekin on mahdollista ja sen valinnan voi tehdä jokainen.
Vaikka vähän tulisi menestystä ja seuraajia, niin ei sen kannata antaa nousta hattuun. Minun mielestäni on naurettavaa että aina pitäisi kaikkien esim. täällä kommentoida posia ja olla kaikesta samaa mieltä. Tämähän on herranjestas keskustelupalsta. Jos haluaa kirjoittajien vain nuolevan kehonrakentajian persettä, niin kannattaa sitten luoda sellainen foorumi jossa kaikki viestit tarkistetaan ennen julkaisua, sensuroidaan tai sitten ei julkaista ollenkaan. Onhan sekin vaihtoehto.
Joten minun mielestäni palautetta pitää ja saa antaa. On täysin oikein olla asioista erimieltä. Toki olen edelleen myös sitä mieltä, että palautteen voi antaa myös asiallisesti. Ei aina tarvitse nimitellä, vittuilla tai mitään muutakaan sellaista. On täysin naurettavaa edes ajatella, että jokainen kirjoittaja olisi asioista samaa mieltä. Se ei tee kenestäkää vihaajaa tai negatiivista ihmistä, jos uskaltaa ilmaista oman mielipiteen. Kuinka negatiivinen ja vihaja palautteen ottaja on, jos ei kestä eriävää mielipidettä? Tai jopa lapsellinen? Niinpä.
Joten olisiko pakkotoiston foorumin aika vähän kehittyä ja antaa ihmisten ilmaista omat mielipiteensä? Tämä on edelleenkin keskustelupalsta. Eikö niin? Jos olen väärässä, niin minun nimimerkkini saa poistaa vaikka heti.