Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mitä nää tägää kaveri kuvat nyt oikein on :D
Jaa että salilla ei sais hikoilla?Jokos herra hikihaisuli on mainittu?
Jaa että salilla ei sais hikoilla?
Hikoilu ei tarkoita haisemista btwJaa että salilla ei sais hikoilla?
Kuten tuossa jo muut mainitsi niin on kaksi eri asiaa hikoilla ja haista ihan perseelle.Jaa että salilla ei sais hikoilla?
Joskus saa pahaa silmää kun pukkariin mennessä toteaa että täällähän on jo valmiiksi dödöt ilmassa.Itsellä tulee stereotyypeistä mieleen pukuhuoneen Axe-myrkyttäjä ja laitteissa istuva somettaja.
Joo aivan Tartuin ehkä asiaan juuri siksi, kun itse hikoilen ihan perkeleesti, vaikka en kovaa reenaakkaan Kamat kyllä tulee joka reenin jälkeen pestyä, no ei kenkiä, nekin kyllä tuulettumaan. Olis jotenkin vastenmielinen ajatus vetää paskaset kamat niskaan ja mennä reenaanKuten tuossa jo muut mainitsi niin on kaksi eri asiaa hikoilla ja haista ihan perseelle.
Toiset tosin luonnostaan haisee pahemmalle eikä sille mitään voi mutta voisin väittää että todella monella kyse on vain henkilökohtaisesta hygieniasta ja/tai siitä ettei treenikamoja pestä tarpeeksi usein ja oikein?
Tuohon viimoiseen eli pervoiluun niin ite koitan olla tsiikailematta naisia mutta aina herää jossain vaiheessa siihen että taas on silmät nauliintunut johonkin kivannäköiseen naisotukseen... anteeksi, enmä pahalla sitä.
Ja sitten on ne jotka kolistelevat noiden painojen kanssa ihan turhaan ja muute kin hakee huomiota huutamalla kun tekevätt kyykkyjä sadalla kilolla
Ehkäpä se tyyppi joka lähtee kuivalla paidalta salilta kotiin onkin se pelleJoo aivan Tartuin ehkä asiaan juuri siksi, kun itse hikoilen ihan perkeleesti, vaikka en kovaa reenaakkaan Kamat kyllä tulee joka reenin jälkeen pestyä, no ei kenkiä, nekin kyllä tuulettumaan. Olis jotenkin vastenmielinen ajatus vetää paskaset kamat niskaan ja mennä reenaan
hakee huomiota huutamalla kun tekevätt kyykkyjä sadalla kilolla
KYLLÄ sille mahtaa. Kuten tuossa kirjoittelin, niin laadukasta antiperspiranttia (mulla Biotherm Homme 48H Day Control abt. 25€/kpl) kainaloihin aamuin illoin, niin ei haise. No, tietysti suihkussakin täytyy käydä silloin tällöin.haista ei mieluusti saisi mutta minkäs sille mahtaa jos vaan haisee
Ei paljon tommoset auta kun tulee joku ketoosi tyyppi hikoilee. Hiki haisee lähinnä kissan kuselle.KYLLÄ sille mahtaa. Kuten tuossa kirjoittelin, niin laadukasta antiperspiranttia (mulla Biotherm Homme 48H Day Control abt. 25€/kpl) kainaloihin aamuin illoin, niin ei haise. No, tietysti suihkussakin täytyy käydä silloin tällöin.