Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla oli alussa sisustussuunnittelija, hetki katseltiin tilaa ja ihmeteltiin jonka jälkeen tulin päätökseen että päätän kaikesta itse ja räiskin tuurilla menemään Silleen syntyy omaperäisimmät ja uniikeimmat salit kun ei liikaa mietiMiten suunnittelit salin layoutin? Opiskelitko, kyselitkö neuvoja vai veditkö omalla fiiliksellä?
Joo tervetuloa vaan! Juhannus perjantaina respa on kiinni.@PT-Vatanen pitääkö tuo yhä paikkaansa että henkilökuntaa on paikalla salilla arkisin klo 16-19? Kuopijosta ollaan viikonlopuksi Porvooseen tulossa ja vaimo haluaa kuulemma perjantai-iltana reenata!
Joo, laitteet on priimaa, mut fiilis on ku naisten joogatunnilla.Wolfit nyt on yli hypetettyjä vaikka ihan kelpo saleja onkin.
Erittäin mukava kuulla ettei ollut pettymys ajella tänne saakka jumppahommiin! Huomenna revitään!!Hyvät on puitteet puitteet PTV Gymillä, kannatti Kuopiosta asti ajella. Ehottomasti omaan makuun komein sali mihin oon jalallani astunu ja kuitenki Meijerit, Wolfit, MFC:t yms on tuttuja. Luulis tommosella salilla kehittyvän väkisinki.
Pitäs olla huomenna meiningin kohillaan PTV Power Meetissä
Joo se puoli on ihan hyvällä mallilla, mutta jos on ehdottaa hyvää ja halpaa niin otan ehdotuksia vastaan! Seinäpinta-alaa riittää nimittäin!Onko Vatanen graffittimaalari pitskuun jo hoidossa?
Voihan wee. Onko nykyään salin näytettävä joltain yleiseltä vessalta tai seinien osalta rautatien alikulkukäytävältä. Joka paikka töhrittynä. Mieluummin puhdasta betonia. Tämä vanhanliiton veteraanin mielipide. Varmaan ikäpolvi kysymys. Heh. Mieluisin sali oli jokin kellarimurju jossa pierunhaju viipyi ja minne ei jytämusa kuulunut. Noh. Tänään eletään tätäpäivää. Hyvä niin. Kehitys kehittyy. Tai jotain sinnepäin. Toivotaan riittävästi jäseniä.