PTVGYM Jooel Vatanen

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
...netissä itkemässä... aletaan nillittään kuin ämmät... Herätkää nyt vitun vatipäät... jauhaa paskaa jossain netissä... Mee vittu salille äläkä lässytä...

...saatanan itku ...kaikkee vitun paskaa...

... vittuakaan enää aukoa päätä...?

Elämä koulu vahvasti läsnä. Vähän voisi miettiä sitä ulosantia, vaikka vähän voisi jonkun viesti ärsyttää, niin onhan lainattu suoraan jostain ammattikoulun röökipaikalta.

Elämä koulu vahvasti läsnä. Vähän voisi miettiä sitä ulosantia, vaikka vähän voisi jonkun viesti ärsyttää, niin onhan lainattu suoraan jostain ammattikoulun röökipaikalta.

ottaako noin päähän, että miken viestissä kaikki piti paikkaansa? ei jäänyt selvästi muuta vaihtoehtoa kuin heittää tuo elämämkoulu kortti:rolleyes:

ottaako noin päähän, että miken viestissä kaikki piti paikkaansa? ei jäänyt selvästi muuta vaihtoehtoa kuin heittää tuo elämämkoulu kortti:rolleyes:

Ei ottanut kuin tuo amismainen kirjoitustyyli, jota ei uskoisi jo setämies-iässä olevan viljellä. Itselle se ja sama, mitä lääkkeitä ihmiset treenin tai "treenin" ohessa vetävät. Kukin tyylillään.

Jestas mua ärsyttää nykynettikäyttäytymisessä toi estrogeenin turmeleva saatanan itku. Ennenvanhaan kun joku kasvoi, niin siinä oltiin yläpeukut pystyssä. Sehän on bodauksen tarkoitus, saada lihaksia. Nyt sitten kun joku kasvaa, niin ollaan selittelemässä kaikkee vitun paskaa miksi kasvaa eikä arvosteta ja treeniohjelma on huijausta ja muuta?
Itseäni ei kenenkään kasvu hetkauta puolelle tai toiselle mutta siinä vaiheessa kun kehitystä ruetaan 15-18 ikäisille nuorille pojanklopeille myymään sen perusteella että kova reeni tuottaa tämmöistä tulosta niin sillon menee yli.

Kuten olen aikasemminkin sanonut ni isot lihakset on vaan ylitsepääsemätön ongelma joillekkin "miehistä". Vähän ku naiset jaksaa aina vinkua eniten siitä kellä on paras perse ja isoimmat tissit. Lihakset edustaa miehekkyyttä,tissit ja perse sitä naisellisuutta. Tottakai joku random rimpula tuntee olonsa huonoksi tollasen 120kilosen kuvia katsellessa ni pakkohan siitä on jotain negatiivista kirjottaa jotta sais sitä kateuden kohdetta vähän poljettua alemmas samalle tasolle ja samalla itselle parempi mieli. Toki mukaan mahtuu myös ihan oikeaa kritiikkiä eikä kaikki ole ainoastaan kateellisia mut kyl sen huomaa mikä on kenenki kirjottajan motiivi

Itseäni ei kenenkään kasvu hetkauta puolelle tai toiselle mutta siinä vaiheessa kun kehitystä ruetaan 15-18 ikäisille nuorille pojanklopeille myymään sen perusteella että kova reeni tuottaa tämmöistä tulosta niin sillon menee yli.
Minä en ihan oikeasti tiedä mihin tuloksiin pelkällä kovalla työllä pääsee ja mihin sitten lisää panostamalla. Olihan vatanen omaan mieleen kovassa kunnossa jo nuorempana. En ymmärrä lääkkeiden kanssa treenauksesta mitään enkä tule ehkä ikinä ymmärtämäänkään. Voi olla että siinä on iso ero miten kannattaa treenata, tai sitten ei ole. Kaikilta ei kehtaa kysyä.

Siksi täällä kyselen mutta vähän saa varoa mitä sanoo ettei sohi kenenkään muurahaispesää. Arvostan vatasen panostusta, kovaa työtähän se on tehnyt. En kuitenkaan itse tavoittele samanlaisia tuloksia.

Mitä väliä miten on saanut lihakset kasvamaan? Pitää herätä todellisuuteen ja vpin kokemuksesta sanoa että jos on "normaalit"geenit eikä panosta treenaamiseen ja syömiseen niin ei siitä tule yhtään mitään vaikka mitä käyttäis. En tajua sitä että pitää näitä juttuja läydä läpi kuin kaikkien pitäisi tietää että natubodareita ei ome olemassa

Tuosta treenin kovuudesta. Tiedän, että itsekin pystyisin nykyisestä koventamaan treeniä, mutta en ole sitä (vielä sen enempää) tehnyt, kun nytkin kehitystä tulee (natuna) tasaista vauhtia. Kiristetään sitten, kun kehitys pysähtyy.

Ei se ole mitenkään itsestään selvää, ja onhan paljon ihmisiä jotka ainakin väittävät olevansa naturaaleja. Tämä on vaan väärä aihe tälle keskustelulle.

Tietenkin sillä on väliä miten on lihakset saanut kasvamaan. Kaikki tietää että kaurapuuroa syömällä ei tulla maailman isoimmaksi bodariksi, mutta kaikki sitä ennen on enemmän tai vähemmän hämärän peitossa. Mihin asti pääsee kun panostaa syömiseen ja treeniin suunnitelmallisesti. Classic bodybuildingin tasolle? Siinäkin rasvat on matalalla eikä kuvaa taas normaalielämän tilannetta täydellisesti.

@Mike sä kun hehkutat paljon tota sun treenisysteemiä ni paljon olet kehittynyt sillä esim viimeisen 2 vuoden aikana? Tai vaikka pelkästään viime vuoden aikana? Se me kaikki tiedetään et sinä ja Peter kehityitte todella hyvin tolla systeemillä sen muutaman vuoden mut ainakin kuvien perusteella näyttäis et se kehitys on stopannu jo hyvän aikaa sitten. Oletko koskaan miettinyt kokeilevas jotain muuta jotta saisit sen kehityksen taas nousuun vai uskotko että et voi juuri tosta enää kehittyä sen kummemmin ellet sitten ota raskaampia kuureja mukaan ohjelmaan?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mikä tässä asiassa on niin vaikea myöntää Mikellä`? Jos ei piikeistä ole mitään hyötyä, niin miksi käyttää niitä? Yksinkertainen kysymys eli mielellään yksinkertainen vastaus. Tässäkin tapauksessa mies reenas vuoden verran aivan saman kokoisena, nytkö hän alkoi vasta reenata sillä vaativalla tasolla, että alkoi kasvamaan? Ja kolmanneksi, noin turvonnutta naamaa ei kyllä nää kovin usein mikä Vatasella on, siitäkin voi päätellä jotain. Mites muuten Mike, millon reenasit edellisen kerran ilman ''lisäravinteita'' ja miten kasvoit silloin? ja jos vastaus on, että reenasit liian kevyesti silloin, niin jätäppä nyt kaikki pois ja alat reenata yhtä kovaa, kuin nyt ilman niitä ''lisäravinteita'' katsotaan onko niistä hyötyä vai onko kasvun perusta vain pelkästää se reeni ja ruokavalio. Vituttaa tässä asiassa se, että jos vain myönnettäs ja sanotaan, että totta vitussa niistä on hyötyä ja aika paljonkin vielä, ei tästä asiasta tarvisi edes keskustella!! Muttakko miehet väittää jotain muuta ja sitten vain huvikseen pistetään perseeseen piikki.

Mikä tässä asiassa on niin vaikea myöntää Mikellä`? Jos ei piikeistä ole mitään hyötyä, niin miksi käyttää niitä? Yksinkertainen kysymys eli mielellään yksinkertainen vastaus. Tässäkin tapauksessa mies reenas vuoden verran aivan saman kokoisena, nytkö hän alkoi vasta reenata sillä vaativalla tasolla, että alkoi kasvamaan? Ja kolmanneksi, noin turvonnutta naamaa ei kyllä nää kovin usein mikä Vatasella on, siitäkin voi päätellä jotain. Mites muuten Mike, millon reenasit edellisen kerran ilman ''lisäravinteita'' ja miten kasvoit silloin? ja jos vastaus on, että reenasit liian kevyesti silloin, niin jätäppä nyt kaikki pois ja alat reenata yhtä kovaa, kuin nyt ilman niitä ''lisäravinteita'' katsotaan onko niistä hyötyä vai onko kasvun perusta vain pelkästää se reeni ja ruokavalio. Vituttaa tässä asiassa se, että jos vain myönnettäs ja sanotaan, että totta vitussa niistä on hyötyä ja aika paljonkin vielä, ei tästä asiasta tarvisi edes keskustella!! Muttakko miehet väittää jotain muuta ja sitten vain huvikseen pistetään perseeseen piikki.
Jos tiedät itekkin että lääkkeet auttaa ni miks itket kun Mike ei niistä täällä huutele

kuvien perusteella näyttäis et se kehitys on stopannu jo hyvän aikaa sitten
Katot sitten kesällä taas uudestaan, mä kun meen tässä terveys edellä. En mä ympäri vuoden ole parhaassa kunnossa, enkä myöskään tavoittele mitään 110kg painoa, vaan aion pysyä alle satakiloisena, jonka voin selkeesti tehdä hyvin terveellisesti. Ei mulla tulla näkemään mitään massiivia nousuja lihasmassassa, mä pyrin kehittämään syömistä ja treeniä. Sitten kun mä vain tykkään treenaa kovaa, se on mun juttu, ei niinkään se, olenko sm-tason kisaajan kokoinen kun en kisaa. Nytkin mä olen kohta 2 kuukautta tehnyt vain yhtä treeniä päivässä ja suoria sarjoja satunnaisten kovien vetojen ohella. Tammikuussa alkaa taas tuplatreenit ja kroppa vastaa sitten niihin taas hyvin.

Viimeksi muokattu:
Vituttaa tässä asiassa se, että jos vain myönnettäs ja sanotaan, että totta vitussa niistä on hyötyä ja aika paljonkin vielä
Joko sä olet tyhmä tai esität tymää, mutta pitäis nyt apinankin tajuta, että lääkkeet auttaa. Mutta kun siitä ei ole kyse, vaan siitä, että dumataan jotain treeniohjelmaa, joka toimii varmasti monella, eri asia sitten paljonko se toimii. Mikä on panostus kokonaisuudessaan. Älä ole tyhmä äläkä varsinkaan jonne, ei jaksa oikeesti kun oot aina marisemassa.

Kuten olen aikasemminkin sanonut ni isot lihakset on vaan ylitsepääsemätön ongelma joillekkin "miehistä". Vähän ku naiset jaksaa aina vinkua eniten siitä kellä on paras perse ja isoimmat tissit. Lihakset edustaa miehekkyyttä,tissit ja perse sitä naisellisuutta. Tottakai joku random rimpula tuntee olonsa huonoksi tollasen 120kilosen kuvia katsellessa ni pakkohan siitä on jotain negatiivista kirjottaa jotta sais sitä kateuden kohdetta vähän poljettua alemmas samalle tasolle ja samalla itselle parempi mieli. Toki mukaan mahtuu myös ihan oikeaa kritiikkiä eikä kaikki ole ainoastaan kateellisia mut kyl sen huomaa mikä on kenenki kirjottajan motiivi

Aika ontuva logiikka omasta mielestä, vähän kuten lapsille aina kerrotaan kiusaajien vain olevan kateellisia. Väitän että harva tämänkään forumin käyttäjistä ottaisi ne 120kg:n massat vaikka saisi.

Ei se ole mitenkään itsestään selvää, ja onhan paljon ihmisiä jotka ainakin väittävät olevansa naturaaleja. Tämä on vaan väärä aihe tälle keskustelulle.

Tietenkin sillä on väliä miten on lihakset saanut kasvamaan. Kaikki tietää että kaurapuuroa syömällä ei tulla maailman isoimmaksi bodariksi, mutta kaikki sitä ennen on enemmän tai vähemmän hämärän peitossa. Mihin asti pääsee kun panostaa syömiseen ja treeniin suunnitelmallisesti. Classic bodybuildingin tasolle? Siinäkin rasvat on matalalla eikä kuvaa taas normaalielämän tilannetta täydellisesti.

Nojoo kyllä ymmärrän että moni sinisimäisesti uskoo mihin vain mutta muutaman treenivuoden jäälkeen huomaa mihin itse pystyy natuna. Todennäköisesti melkein kaikki oystyy saamaan hienon fysiikan tavallisen ihmisen silmin mutta kuin pitää olla lihasmassaa ja kireäkin pitää olla niin se on eri juttu. Kyllä se kuitenkin vaatii uhrautumista ja kovaa treeniä vaikka söisi terästettyä kaurapuuroa. Moni uskoo että rasva valuu ois ja lihakset kasvaa automaattisesti

Nojoo kyllä ymmärrän että moni sinisimäisesti uskoo mihin vain mutta muutaman treenivuoden jäälkeen huomaa mihin itse pystyy natuna. Todennäköisesti melkein kaikki oystyy saamaan hienon fysiikan tavallisen ihmisen silmin mutta kuin pitää olla lihasmassaa ja kireäkin pitää olla niin se on eri juttu. Kyllä se kuitenkin vaatii uhrautumista ja kovaa treeniä vaikka söisi terästettyä kaurapuuroa. Moni uskoo että rasva valuu ois ja lihakset kasvaa automaattisesti

Lähinnä uskoisin että asia on enemmänkin niin, että sunnuntaitreenaajat ja treenaamattomat ajattelevat, että roinan kanssa ei tarvitse tehdä mitään ja paisuu kuin pullataikina. Vähän pidempään reenanneet taas usein aliarvioivat roinan vaikutusta, kun aihe kuitenkin on sellainen josta ei paljon huudella. Ajatellaan vain että muut reenaavat niin paljon kovempaa, paremmin, ja omaavat paremmat geenit. Totuus on jotain tästä väliltä.

Tuosta treenin kovuudesta. Tiedän, että itsekin pystyisin nykyisestä koventamaan treeniä, mutta en ole sitä (vielä sen enempää) tehnyt, kun nytkin kehitystä tulee (natuna) tasaista vauhtia. Kiristetään sitten, kun kehitys pysähtyy.

Omalla kohdalla treenit pystys tehä tuplasti kovempaa jos ois treenikaveri tai joku jeesimässä pakkotoistoissa. Ei niistä yksin saa mitään irti.

Jestas mua ärsyttää nykynettikäyttäytymisessä toi estrogeenin turmeleva saatanan itku. Ennenvanhaan kun joku kasvoi, niin siinä oltiin yläpeukut pystyssä. Sehän on bodauksen tarkoitus, saada lihaksia. Nyt sitten kun joku kasvaa, niin ollaan selittelemässä kaikkee vitun paskaa miksi kasvaa eikä arvosteta ja treeniohjelma on huijausta ja muuta.
Ennen vanhaan ne kasvajat eivät leikkineet näitä juupas eipäs leikkejä (niin kuin et leiki sinäkään), josta koko juttu alkoi. Tottakai se monella hiertää taustalla. Missä se itku on vaikkapa Allun, Testo Timon, Stabouliksen, Kotipohjan ja Ovaskaisen ketjuista?

Suositut

Back
Ylös Bottom