PTVGYM Jooel Vatanen

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tommonen sali pitäis olla ihan joka paikkakunnalla. Kyllä käy kateeksi kun asuu itse jossain hevonkuusessa ja täälä jos löytyy salilta kyykky telineet ja ristikkäistalja ni se on jo hyvä sali :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ketju siivottu ja kaikki sai sanoa sanottavansa, joten ei jatketa enää turpanpäiväistä vääntöä.
Kyllä. Mike mistä johtuu et ihmiset näkee noin paljon vaivaa muitten elämästä? Ja aina arvostelemassa? Mun mielestä hieno foorumi mist saa ilmatteeks tietoo kokeneilta ihmisiltä. Onko jengi vaa kateellisii vai miks vitus jengi ei voi antaa olla ihmisen rauhas?

Kyllä. Mike mistä johtuu et ihmiset näkee noin paljon vaivaa muitten elämästä? Ja aina arvostelemassa? Mun mielestä hieno foorumi mist saa ilmatteeks tietoo kokeneilta ihmisiltä. Onko jengi vaa kateellisii vai miks vitus jengi ei voi antaa olla ihmisen rauhas?
Ei nyt jatketa enää, voin avata oman ketjun vihaajista ja niiden maailmankuvasta. Se on meinaan varsin mielenkiintoinen aihe.

Vatasen sali näyttää kyllä tyylikkäälle. Joskus puhui jollain videollaan että rajaa tuon eteiseaulan jollain seinällä, onkohan sellainen tulossa? Ajatuksena ihan fiksu, rajaisi hieman sitä aluetta.

Vatasen sali näyttää kyllä tyylikkäälle. Joskus puhui jollain videollaan että rajaa tuon eteiseaulan jollain seinällä, onkohan sellainen tulossa? Ajatuksena ihan fiksu, rajaisi hieman sitä aluetta.

Tuo ajatus taisi olla silloin kun Vatanen harkitsi ns lapsiparkkia. Seinä olisi erottanut salin ja lapsiparkin. Ja se haave on haudattu, ei ole tuo Vatasen sali ehkä se kaikista parhain paikka lapsille. Musiikki pauhaa ja rauta kolisee.

Joo tuommoisia treenilomareissuja bodariporukoilla mukava seurata. Alkaa itsekkin kaivata treenilomalle aurinkoon!

Eiköhän tuo hiljalleen sinne kaikkea pientä rakentele, ainaskin graffat ja muut tulee miten tulee.

On kyllä tyylikäs sali muuten paitsi pukuhuoneet. Ehkä niihinkin tottuisi?

Tuo ajatus taisi olla silloin kun Vatanen harkitsi ns lapsiparkkia. Seinä olisi erottanut salin ja lapsiparkin. Ja se haave on haudattu, ei ole tuo Vatasen sali ehkä se kaikista parhain paikka lapsille. Musiikki pauhaa ja rauta kolisee.

Itse olen sitä mieltä että sali ei ole lasten leikkikenttä. Ei täst oo kauaakaa kun salilla joku iskä juoksee lapsen perässä jota ei saa kuriin. Siinä ku lapsi pyörii vieressä kun teet kyykkyä niin oma keskittyminen herpaantuu.

Suositut

Back
Ylös Bottom