PTVGYM Jooel Vatanen

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Yleensä noi progressiot alotetaan alhaalta, eikä lyödä täysiä rautoja heti...
Eikös vatsku jossain pätkässä kyykkäillyt 8x220kg tjsp? Joten siihen nähden minusta on melko matillista.

E: Niinjoo, samaapa sanoikin hän myös, no menin möläyttämään niin eipä vedetä sanoja takaisin :)

bJx2gVn.png

Katsoin subilistaa ja näytti nopeasti siltä että Vatanen olisi ollut Yatesin kanssa treenaamassa. Erektio nousi ja laski yhtä nopeasti.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Siis tämä jeppu vetäs 10k alle tunnissa? Ei pysty ymmärtää miten elimistö kestää ton määrän? Mitähän fiiliksiä tuon jälkeen tuli? Oksennus, hikoilua, väsymystä? Hullu ukko!!
Veikkaan et hikoilua ilmenee aika rajusti. Ja toi on harjoittelujn tulosta. Mä jonkun verran harjoittelin tota kun menin syklisellä ruokavaliomallilla eli mun syklissä tuli se 1 tankkauspv keran viikkoon jolloin söin mitä hyvänsä ja sen verran kuin se tuntui hyvältä eli en vetänyt napaa täyteen vaan silleen ku tuntu hyvältä. Ihan siis yrittämättä mitään tiettyä kalorimäärää tai vetää isomaa settiä 1 mun aamupala oli tälläinen: 1 porkkanakakku, 1 pullava dallas-pitko, jättipaketti paahtoleipää, joiden päälle meni n. puol purkkia nutellaa, suunnilleen 300g mansikka hilloa, 2 pakettia pekonia, pirtelö joka sisälsi paketin suklaa aino jäätelöä, 1 paketin oreo-keksejä, n.1dl hersheys suklaa kastiketta, maitoa oisko joku 4dl ja jotain irto keksejä meni ehkä kans. Toi meni siis ihan tukottamatta ja yrittämättä mitään sen älyttömämpää ja 3-4h tosta olin uuestaan syömässä.

Vatanen ei tainnut heittää tuota haastetta muille vaan otti sen itse haasteena. Lähes jokaiselle normaalimääriä syövälle kymppitonni on kova juttu. Toki aina löytyy joka lajissa friikkejä ja heidän suorituksensa on oma lukunsa. Alkoholisti vetää kossupullon aamupalaksi eikä ole moksiskaan kun normijamppa lipittelee sitä useamman tunnin ja on kännissä.

Suositut

Back
Ylös Bottom