jos se yks osaa vaan out anglaa ne muut ??Tosi vaikea verrata kun neljä kylmänä ja yksi pumpissa.;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
jos se yks osaa vaan out anglaa ne muut ??Tosi vaikea verrata kun neljä kylmänä ja yksi pumpissa.;)
Yleensä noi progressiot alotetaan alhaalta, eikä lyödä täysiä rautoja heti...Kokonsa nähden vaiku
Kokonsa nähden painot vaikuttaa maltillisilta.
Eikös vatsku jossain pätkässä kyykkäillyt 8x220kg tjsp? Joten siihen nähden minusta on melko matillista.Yleensä noi progressiot alotetaan alhaalta, eikä lyödä täysiä rautoja heti...
Taisi olla rättien kanssa tuo sarja.Eikös vatsku jossain pätkässä kyykkäillyt 8x220kg tjsp? Joten siihen nähden minusta on melko matillista.
Kai tän voi tänne laittaa kun on vähän niinku tribuutti Vatasen ukolle ja hymyilyttää kuinka joku vetelee 10k kaloria kuin kahden desin rahkapurkin
View: https://youtu.be/q8khYW6NJNM
En usko että tekisi mullakaan tiukkaa nyppästä noi aamupalaksi
Veikkaan et hikoilua ilmenee aika rajusti. Ja toi on harjoittelujn tulosta. Mä jonkun verran harjoittelin tota kun menin syklisellä ruokavaliomallilla eli mun syklissä tuli se 1 tankkauspv keran viikkoon jolloin söin mitä hyvänsä ja sen verran kuin se tuntui hyvältä eli en vetänyt napaa täyteen vaan silleen ku tuntu hyvältä. Ihan siis yrittämättä mitään tiettyä kalorimäärää tai vetää isomaa settiä 1 mun aamupala oli tälläinen: 1 porkkanakakku, 1 pullava dallas-pitko, jättipaketti paahtoleipää, joiden päälle meni n. puol purkkia nutellaa, suunnilleen 300g mansikka hilloa, 2 pakettia pekonia, pirtelö joka sisälsi paketin suklaa aino jäätelöä, 1 paketin oreo-keksejä, n.1dl hersheys suklaa kastiketta, maitoa oisko joku 4dl ja jotain irto keksejä meni ehkä kans. Toi meni siis ihan tukottamatta ja yrittämättä mitään sen älyttömämpää ja 3-4h tosta olin uuestaan syömässä.Siis tämä jeppu vetäs 10k alle tunnissa? Ei pysty ymmärtää miten elimistö kestää ton määrän? Mitähän fiiliksiä tuon jälkeen tuli? Oksennus, hikoilua, väsymystä? Hullu ukko!!
Hiukan offtopikkina mutta onnistuukohan tuo samainen haaste ihan perusjampalta vaikka miten yrittäisi? Jotenkin jo pelkkä ajatus kiehtoo..