PTVGYM Jooel Vatanen

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Vatanen ei tainnut heittää tuota haastetta muille vaan otti sen itse haasteena. Lähes jokaiselle normaalimääriä syövälle kymppitonni on kova juttu. Toki aina löytyy joka lajissa friikkejä ja heidän suorituksensa on oma lukunsa. Alkoholisti vetää kossupullon aamupalaksi eikä ole moksiskaan kun normijamppa lipittelee sitä useamman tunnin ja on kännissä.

Joo ei Vatanen sitä muille meinannut ja tää ko. videon kaveri treenailee eri syömishaasteisiin ihan tosissaan. Postaa videoita täällä pakkiksellakin tuolla ravinto puolen foorumissa. Varmaan Vatskun videoista sai idean et kokeillaan nyt tuokin :)

Joo ei Vatanen sitä muille meinannut ja tää ko. videon kaveri treenailee eri syömishaasteisiin ihan tosissaan. Postaa videoita täällä pakkiksellakin tuolla ravinto puolen foorumissa. Varmaan Vatskun videoista sai idean et kokeillaan nyt tuokin :)
Yks ameriikkalainen syömiskilpailija nimeltään Matt Stonie söi The Rockin cheat-päivän ruuat yheltä istumalta, että tuo lienee nyt se kotimainen versio sitten siitä.

Yks ameriikkalainen syömiskilpailija nimeltään Matt Stonie söi The Rockin cheat-päivän ruuat yheltä istumalta, että tuo lienee nyt se kotimainen versio sitten siitä.

Tää jäbähän tais vetää sen Michael Phelpsin päivittäisen menun aamupalaksi, ja nousi siitä julkisuuteen?

Tää jäbähän tais vetää sen Michael Phelpsin päivittäisen menun aamupalaksi, ja nousi siitä julkisuuteen?

Vittu oikeesti. Ihan pimee koko ukko. Sairas. Ja miten helvetissä se pystyy, ihan epäinhimillistä.
Vedät ekana kasan pannareita ja neljä pizzaa. Ja juot niiden kanssa vissiin 6-lasillista juomaa. Sit sulle lyödään ihan helvetillinen kasa, varmaan pari kiloa jotain ällömakeita piirakoita ja useampi litra maitoa ja vetäset vielä ne tauluun. Ja kaikki reilussa puolessa tunnissa.
Jumalauta. Jos tosta määrästä joku pystyy syömään edes puolet, on ihan saatanan kova syömään. Neljäsosakin tekisi vitun tiukkaa.

Siis tämä jeppu vetäs 10k alle tunnissa? Ei pysty ymmärtää miten elimistö kestää ton määrän? Mitähän fiiliksiä tuon jälkeen tuli? Oksennus, hikoilua, väsymystä? Hullu ukko!!

Joskus 10 vuotta sitten tuli silloisen duunikaverin kans joskus käytyä rax buffetissa yms. ruokapaikoissa missä sai mätätä safkaa lautaselle mielin määrin, ja siellä tuli enemmän tai vähemmän leikkimielisesti tankattua niin paljon kuin vatsa vetää. Olo oli todella kurja. Hieman myöhemmin alkoi närästysoireet, ja paheni refluxitaudiksi. Tästä todella v*ttumaisesta vaivasta olen kärsinyt vuosikausia, ja näin jälkeenpäin aateltuna ois voinut tuollaiset pelleilyt jättää tekemättä.

Just my 2 cents...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Matt stonien japanilainen curry kana ja riisi haaste on kanssa aika kova.
Kun nyt mennään offtopikkiin niin mennään... Mä söin yhden tankkauspäivän aikana 1840g riisiä ja 200g riisihiutaleita prot lähteiden ja kasvisten kanssa. eli hetko. kanaa, valkuaista, jauhista, seitiä. Ei mitään hajua mitä ne riisit paino keiteltyinä mut kuivapainot oli noi.

Kun nyt mennään offtopikkiin niin mennään... Mä söin yhden tankkauspäivän aikana 1840g riisiä ja 200g riisihiutaleita prot lähteiden ja kasvisten kanssa. eli hetko. kanaa, valkuaista, jauhista, seitiä. Ei mitään hajua mitä ne riisit paino keiteltyinä mut kuivapainot oli noi.
Toi alkaa maistumaan ekan kilon jälkeen jo niin vastemieliselle, että hirveetä vetää.

Kyllä tarttis nyt tää ketju Vatasen paluun ja isännän otteen, muuten muuttuu koko pakkiksen väki punttien kolistelijoista, ruokahaasteiden treenaajiksi :D Mikekin kun tykkää haastaa itseään aina eri tavoin (lähinnä salilla meinaan), niin tästä vielä innostuu ja kohta on juutuubi täynnä videoo "jalkapäivä viiden perhepizzan jälkeen". Siitä muutama vuosi etiäpäin, niin helpottuu koko pakkiksen väellä jalkaprässin teko kun mahat on niin isoja ettei tartte kuin hieman nytkäyttää prässiä niin on ns. pohjissa kun kumpu on tiellä :hyper:

Äskeiseen viitaten, koitetaanpas pikku hiljaa palailla aiheeseen (a.k.a Vataseen).
Edit. Syömisjutuille on niille dedikoidut ketketjunsa Ravinto osiossa.

Ruuasta päästiinkin aasinsillalla ruokakauppaan ja Vataseen. Tuli ensimmäisen ja toistaiseksi viimeisen kerran törmättyä Vataseen juurikin ruokakaupassa. Juutuubista olin jonkin verran videota katellut ja pakkohan se oli mennä käsipäivää sanomaan, sekä kiittämään matskusta. Herra oli kyllä symppis ja rento tapaus, vaikka varmaan hetken aikaa mietti et mikä idiootti tuossa tulee käsi ojossa. Lohkaisin sitten siihen et on juutuubin bodyjumala, niin repesi jo nauramaankin ja kiitteli kehuista. Kyllä meikäläinen arvostaa ihmisiä jotka luo ns. oman onnensa ja "rakentaa" elämänsä sellaiseksi kuin itse sen tahtoo elää. Liikaa on ihmisiä jotka herää joka aamu töihin tatti otsassa ja alkavat elää vasta työpäivän jälkeen jos silloinkaan.

Ruuasta päästiinkin aasinsillalla ruokakauppaan ja Vataseen. Tuli ensimmäisen ja toistaiseksi viimeisen kerran törmättyä Vataseen juurikin ruokakaupassa. Juutuubista olin jonkin verran videota katellut ja pakkohan se oli mennä käsipäivää sanomaan, sekä kiittämään matskusta. Herra oli kyllä symppis ja rento tapaus, vaikka varmaan hetken aikaa mietti et mikä idiootti tuossa tulee käsi ojossa. Lohkaisin sitten siihen et on juutuubin bodyjumala, niin repesi jo nauramaankin ja kiitteli kehuista. Kyllä meikäläinen arvostaa ihmisiä jotka luo ns. oman onnensa ja "rakentaa" elämänsä sellaiseksi kuin itse sen tahtoo elää. Liikaa on ihmisiä jotka herää joka aamu töihin tatti otsassa ja alkavat elää vasta työpäivän jälkeen jos silloinkaan.
Mulle tullaan joka päivä juttelemaan, fanikuviin pyytämään ja paiskaamaan kättä. Vaikka täysin tuntemattomia kaikki, en koskaan ajattele, että mikä idiootti tulee tuossa käsi ojossa. Mun mielestä on vain hienoa, että tullaan jubailemaan.

Neil deGrasse Tyson selitti huumorilla yhdessä star talk -jaksossa, että julkisuus mitataan sillä, kuinka monta kertaa päivässä sinut pysäytetään ottamaan yhteisvalokuva. :D

Mulle tullaan joka päivä juttelemaan, fanikuviin pyytämään ja paiskaamaan kättä. Vaikka täysin tuntemattomia kaikki, en koskaan ajattele, että mikä idiootti tulee tuossa käsi ojossa. Mun mielestä on vain hienoa, että tullaan jubailemaan.

Neil deGrasse Tyson selitti huumorilla yhdessä star talk -jaksossa, että julkisuus mitataan sillä, kuinka monta kertaa päivässä sinut pysäytetään ottamaan yhteisvalokuva. :D
Ja meidän jurouden huomioon ottaen yksi suomalainen (pysäytys) vastaa kymmentä amerikkalaista. :)

Ja meidän jurouden huomioon ottaen yksi suomalainen (pysäytys) vastaa kymmentä amerikkalaista. :)
Mutta mites sitten kun tulee se yhdestoista...
Itse en ole kauheasti törmäillyt julkkuihin mutta on se vaan iso kynnys mennä juttelemaan, tosin niissäkin pitää olla tilannetajua ettei aina ole sopiva hetki vaikka kuinka julkkis oliskin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom