PTVGYM Jooel Vatanen

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Tsemmpiä Vataselle dieettiin :)
Kiitos! :)
200kg penkki ja 300kg veto -listat. Kyykystä paha sanoa mikä olisi sopiva raja, siinä on kuitenkin kolmesataakin jo melko brutaali ukosta riippumatta.
Voimanosto salilla voisi toimia, mut bodaus salilla aika todella harvinaisia tuloksia joten aika tylsäksi jäisi lista.
Onko tää nyt semmoinen koeje dietti niiku jukalla oli? Vielähän sitä ehtis kisaankin ;)
Tää on vaan tämmönen hupiukkodietti, kesäksi vaan kuntoon. Paljoa ei varmaan jäljelle jää mutta semmoista se elämä on :) Alle 100kg olisi aika kova!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-15%
Tuota viimosta videota vois kuvailla termillä: Lämminhenkinen.
Ihan kiva katella moisia ja tuo että pitää olla jotain tekemistä mikä laittaa sukat pyörimään jalassa voisi käyttää myös yrittämisessä, Vatasessa huomaa että salitouhu yrittäjänä on intohimo ja PTV gym olisi vain yksi sali monen muun joukossa jossain jossa pyörisi muutama hikinen ukko jos sitä ei ole pyörittämässä Vatanen.
Nykyään kun monia ajetaan puoliväkisin yrittäjiksi niin tottahan se on ettei siitä tulee mitään jos ei ole sitä paloa siihen omaan tekemiseen, itse ollut yli 20 vuotta yrittäjänä eli käytännössä koko työelämän niin kokenut ne hetket kun intoa ei ole ollenkaan ja kaikki maistuu ihan paskalle (paitsi kusi) ja vastaavasti ne JeeJee hetket kun kaikki rullaa.

Aika avoimesti kun olet esimerkiksi raha-asioista puhunut, niin heitäs meille tammikuun lopulla tilastoa, miten joulukuun ja tammikuun kävijämäärät (+uudet jäsenet) ja liikevaihto eroavat toisistaan?

Aika avoimesti kun olet esimerkiksi raha-asioista puhunut, niin heitäs meille tammikuun lopulla tilastoa, miten joulukuun ja tammikuun kävijämäärät (+uudet jäsenet) ja liikevaihto eroavat toisistaan?

On ehkä vähän liikessalaisuuksia. Ei mun mielestä oo ehkä kohtuullista pyytää Vatasta laittaa firman kirjanpitoo julkiseks pakkikselle...

Tuota viimosta videota vois kuvailla termillä: Lämminhenkinen.
Ihan kiva katella moisia ja tuo että pitää olla jotain tekemistä mikä laittaa sukat pyörimään jalassa voisi käyttää myös yrittämisessä, Vatasessa huomaa että salitouhu yrittäjänä on intohimo ja PTV gym olisi vain yksi sali monen muun joukossa jossain jossa pyörisi muutama hikinen ukko jos sitä ei ole pyörittämässä Vatanen.
Nykyään kun monia ajetaan puoliväkisin yrittäjiksi niin tottahan se on ettei siitä tulee mitään jos ei ole sitä paloa siihen omaan tekemiseen, itse ollut yli 20 vuotta yrittäjänä eli käytännössä koko työelämän niin kokenut ne hetket kun intoa ei ole ollenkaan ja kaikki maistuu ihan paskalle (paitsi kusi) ja vastaavasti ne JeeJee hetket kun kaikki rullaa.
Kyllä tämä nyt on vielä semmoista pilvillä pomppimista mutta kyllä mä tiedän että varmasti joskus tulee aikakausia kun ei maistu mutta nautitaan niistä hetkistä kun maistuu! Sit jos tuntuu että ei maistu ollenkaan niin sitten vaihdetaan bisnestä :)!
Joulukuu oli hyvä kuukausi, liikevaihto +16k ja se on ihan ok summa yhden miehen yritykselle mutta kyllä tohon hommia sai tehdä. Mutta ettei liian ruusuiselta näyttäisi niin ostin viime kuussa noin 10k laitteita ja varusteita salille joten ei sitä plussan puolelle varmaan edes jääty..
On ehkä vähän liikessalaisuuksia. Ei mun mielestä oo ehkä kohtuullista pyytää Vatasta laittaa firman kirjanpitoo julkiseks pakkikselle...
Ei ole salaisuus, nämä kaikki tiedot on julkisia ja kuka vaan voi tarkistaa liikevaihdon yms googlesta, joka on vähän hassua mutta näin se vaan on. Tämän vuoden lopussa varmaan tulee edellis vuoden lukemat julki.

En tarkoittanut, että euroina tarvis ilmottaa kuluineen päivineen kaikki, vaan siis yleisesti verrokkia, miten joulukuu eroaa uudenvuodenlupaus-kuukaudesta tilastoissa, esim. uusien jäsenyyksien määrä, kertamaksujen määrä. Näitä kun harvoin on missään julki, puhutaan vaan että tammikuussa salinpitäjät pyyhkii perseensä satasilla :D

En tarkoittanut, että euroina tarvis ilmottaa kuluineen päivineen kaikki, vaan siis yleisesti verrokkia, miten joulukuu eroaa uudenvuodenlupaus-kuukaudesta tilastoissa, esim. uusien jäsenyyksien määrä, kertamaksujen määrä. Näitä kun harvoin on missään julki, puhutaan vaan että tammikuussa salinpitäjät pyyhkii perseensä satasilla :D
Mun saliin toi tammikuu ei varmaan tule vaikuttamaan ihmeemmin, ei ole varmaan ykkösenä listalla että mihin aloittelijoiden on helpoin tulla. Ovat kyllä tervetulleita mutta luulen että rauhallisemmat ketjusalit vetävät enemmän puoleensa.

Joo, muutamat tutut ihmetelleet miksei tammikuun ruuhka ole vielä näkynyt heidän saleillaan, mutta tuskin aloittelijat aloittaa näistä kaupungin "ykkössaleista", pienempi kynnys varmaan aloittaa edullisesta budjettisalista, jossa on aloittelijalle ihan tarpeeksi laitteita. :)

Joo, muutamat tutut ihmetelleet miksei tammikuun ruuhka ole vielä näkynyt heidän saleillaan, mutta tuskin aloittelijat aloittaa näistä kaupungin "ykkössaleista", pienempi kynnys varmaan aloittaa edullisesta budjettisalista, jossa on aloittelijalle ihan tarpeeksi laitteita. :)
Itse näen että aloitetaan joko:

a) Elixia / Fressi tyyppisellä muotisalilla parketteineen
b) Hinnalla kilpailevalla salilla kuten esmes GoGo Express / EasyFit

Toisaalta tuon ulkopuolelle jääkin sitten lähinnä bodysalit ja kunnan/kaupungin mestat. :D
Aika monelle UV lupauksen tehneelle hinta luultavasti aika sama, koska "nyt panostetaan". Luulis että monella myös tarjoukset päällä.

Suositut

Back
Ylös Bottom