PTVGYM Jooel Vatanen

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Ei muuta ku sopimusehtoihin muutokset ja jatkossa 150€ sakko kortin omistajalle joka luvatta päästänyt jengiä sisään ja 6kk banni perään niin oppii. Ja jos maksanut etukäteen vaikka vuosikortin niin ei tietenkään saa hyvitystä.

Suoraan sanottuna vituttaa tuommoset apinat ketkä varastaa toiselta alottelevalta pienyrittäjältä.

ps. kuulin tosiaan että Joensuussa pyörähtämässä.. meitsi jälleen kerran keuhkoputken tulehukses ja kuumees. Ois voinu muuten nähä.. Eihän tää syksy ollakkaa ku 4-5vkoa kohta oltu reenaamatta ku jatkuvaa kipeenä, hyvi menee.

Ei mua se menetetty 5€ haittaa jotka pummit jättää maksamatta, mua haittaa se että jengi ei kunniota sääntöjä ja mun tekemää työtä jota salin eteen teen. Oon laittanut kaiken kiinni tohon saliin ja sit siellä käy jonnet räkimässä lattiaan eivätkä ole valmiita maksamaan tai ottamaan ensiksi yhteyttä minuun. Laitan kyltin oveen jossa jatkossa selkeät sävelet seuraamuksista. Näitä pummeja löytyy joka salilta ja ovat varmaan jokaisen saliyrittäjän riesa.

Ei muuta ku sopimusehtoihin muutokset ja jatkossa 150€ sakko kortin omistajalle joka luvatta päästänyt jengiä sisään ja 6kk banni perään niin oppii. Ja jos maksanut etukäteen vaikka vuosikortin niin ei tietenkään saa hyvitystä.

Suoraan sanottuna vituttaa tuommoset apinat ketkä varastaa toiselta alottelevalta pienyrittäjältä.

ps. kuulin tosiaan että Joensuussa pyörähtämässä.. meitsi jälleen kerran keuhkoputken tulehukses ja kuumees. Ois voinu muuten nähä.. Eihän tää syksy ollakkaa ku 4-5vkoa kohta oltu reenaamatta ku jatkuvaa kipeenä, hyvi menee.
Parane Peksi pian! Kun olet etelässä käymässä niin poikkea Porvoon kautta niin jumpataan!

Olisikohan muuten iso/kallis homma sellainen mobiilimaksu mahdollisuus? Laittas tekstiviestin tiettyyn numeroon ja tulis puhelinlaskulle. Tosta jäis kuitti kännykkäänkin epäselvyyksien välttämiseksi.

Kävin muutama viikko sitten testaamasss PTV Gymin ja oli kyllä mukava paikka rykiä. Musiikista ja ilmapiiristä välitty sellainen hyvä tekemisen meininki. Pitää jatkossakin tulla silloin tällöin ulkoiluttamaan siimoja Porvoon suunnalle. ;)

On kyllä harvinaisen vammasta toimintaa toi. Varmaan Vatanenkin sen verran joustava isäntä, että onnistuisi vaikka somessa kysyä saako viedä kaverin omalla kulkulätkällä treenaamaan ja maksaa respan tiskille sen femman. Tai vaikka ilmoittaisi jälkeenpäinkin, niin tuskin hirveästi tulisi turpaan.

Ihan törkeen hyviä välineitä tiedossa salille. Käytännössä juuri kaikki ne asiat, joita olen kaivannut sinne. Sivuolkapäälaite voisi vielä olla mukava mauste, mutta sellainen ehkä olisi vähän tilan tuhlausta tässä kohtaa.

Olisikohan muuten iso/kallis homma sellainen mobiilimaksu mahdollisuus? Laittas tekstiviestin tiettyyn numeroon ja tulis puhelinlaskulle. Tosta jäis kuitti kännykkäänkin epäselvyyksien välttämiseksi.

Kävin muutama viikko sitten testaamasss PTV Gymin ja oli kyllä mukava paikka rykiä. Musiikista ja ilmapiiristä välitty sellainen hyvä tekemisen meininki. Pitää jatkossakin tulla silloin tällöin ulkoiluttamaan siimoja Porvoon suunnalle. ;)
Ei varmaan kummoinen homma tuokaan mutta että sen saisi kytkettyä kulunvalvontajärjestelmään että saisi oven auki, se varmaan vähän haastavampi. Jos tulee kaverin kanssa niin ilmoitus mulle asiasta ja rahat jemmaan, se onnistuu.

N
On kyllä harvinaisen vammasta toimintaa toi. Varmaan Vatanenkin sen verran joustava isäntä, että onnistuisi vaikka somessa kysyä saako viedä kaverin omalla kulkulätkällä treenaamaan ja maksaa respan tiskille sen femman. Tai vaikka ilmoittaisi jälkeenpäinkin, niin tuskin hirveästi tulisi turpaan.

Ihan törkeen hyviä välineitä tiedossa salille. Käytännössä juuri kaikki ne asiat, joita olen kaivannut sinne. Sivuolkapäälaite voisi vielä olla mukava mauste, mutta sellainen ehkä olisi vähän tilan tuhlausta tässä kohtaa.
Nyt tuli tangot ja ghr, helmikuussa tulee 3 uutta laitetta. Viparikone varmaan joskus, mut nyt hetkeen ei varmaan ole varaa. Näihin tais mennä nyt joku 7000€.

Kaikki aina onnistuu kun sovitaan, jos tekee salaa tai ominpäin niin se käy ärsyttämään.

Vieläkin odottelen sissikyykky penkkiä PTVgymille :love:;)
Jos tarpeeksi haluaa niin semmoisenhan ostaa äkkiä itse winkwink ;) 1kk sisällä tehdyt hankinnat melkein 10 000€ joten voin varmaksi sanoa että hetken aikaa mennään tällä setillä. En pistä pahitteeksi jos tulee lisä pyyntöjen sijasta heittämään ylävitosen salilla ja kiittää panostuksesta. :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-15%
En oo PTV-salilla käynyt ja epäilen etten ihan helpolla sinne suuntaan edes eksy koska sijainti, mutta heitän täältä ruudun takaa ylämummon Vataselle, sen verran suoraselkäistä meininkiä on :)

Todellakin yläfemmat Vataselle! Eipä taida suomessa olla toista samanlaista saliyrittäjää, ketä oikeasti panostaa samalla tavalla kuntosaliinsa niinkuin vatsku. :)

Onhan tää nyt ollut ylivoimaisesti kovin sali, mitä Porvoossa on koskaan ollut ja paranee vaan koko ajan. Välineet on erinomaiset, meininki juuri oikea, porukkaa laidasta laitaan ja ehkä yllättävintä on, että tollanen teollisuushalli on aivan täydellinen paikka kuntosalille. Ei tunnu ikinä ahtaalta kun korkeutta ja happea riittää. On Vatasella ollut vissiin aika selkeä visio siitä, miten hommat kuuluu tehdä. Ja hyvin on tehnytkin, ei voi muuta sanoa.

Olisi jännä tietää, miten muilla kuntosaleilla Porvoossa nykyään pyyhkii. En tunne ketään, joka kävisi muualla :D

Onhan tää nyt ollut ylivoimaisesti kovin sali, mitä Porvoossa on koskaan ollut ja paranee vaan koko ajan. Välineet on erinomaiset, meininki juuri oikea, porukkaa laidasta laitaan ja ehkä yllättävintä on, että tollanen teollisuushalli on aivan täydellinen paikka kuntosalille. Ei tunnu ikinä ahtaalta kun korkeutta ja happea riittää. On Vatasella ollut vissiin aika selkeä visio siitä, miten hommat kuuluu tehdä. Ja hyvin on tehnytkin, ei voi muuta sanoa.

Olisi jännä tietää, miten muilla kuntosaleilla Porvoossa nykyään pyyhkii. En tunne ketään, joka kävisi muualla :D
Kiitos! Uskon että kaikille riittää asiakkaita, mutta varmaan useampi sali on pientä inflaatiota kokenut kun avasin omani.

Nää vatasen snäpit on kyllä nii helmeä :DDD
Popsin tuossa riisiä ja kanaa,kattelin snäpit samalla..
Kun vatasen savusauna pätkä ilmestyi nii kyylllä teki tyttöä niistää riisiä pois kärsästä :DDD
Äskeiset mestarin snäpit oli kans kyllä nii helmeä että kaupassa porukka katto....
Pitänee kerätä porukka oulusta ja tulla käymää ptgymillä!

Eipähän jää kenenkään ptvgymillä treenaavan kehitys ainakaan salista kiinni. Kävin syksyllä testaamassa salin ja totesin sen olevan kaikinpuolin loistava! Uusia laitteita on tullut sen verran, että enköhän pistäydy alkuvuodesta porvooseen! :)

Jos meikällä olis auto ni nyt lomalla ollessa hurauttaisin käymään PTV gymillä treenaamassa. Varmasti useamminkin. Tyyyliin kaikki sielä kuvatut videot tsiigannut ainaki mitä löytäny ja tosi hyviä laite uusintoja hankitttu siit hetkestä kun sali on avattu. Kunnon hc sali, mutta puhdas sellanen. Tykkään helvetisti. Tulee just mieleen flex lewisin yms muiden janareiden ''varasto'' / ''halli'' salit.

Morjensta Vataselle näin pakkiksen puolellakin!

Nyt kun laitteiden laita on paras mahdollinen, niin olisko mahdollista päivittää tuota PTVn primetime rap/heavy-soittolistaa. Varsinkin tuo rap-osio alkaa tympimään, kun samat 10-neekeriräppibiisiä kierrossa:david:

Eipähän jää kenenkään ptvgymillä treenaavan kehitys ainakaan salista kiinni. Kävin syksyllä testaamassa salin ja totesin sen olevan kaikinpuolin loistava! Uusia laitteita on tullut sen verran, että enköhän pistäydy alkuvuodesta porvooseen! :)
Kiitos! Koko ajan paranee, innolla odotan seuraavaa laitesatsia mikä on tulossa, tulee special hommia :) Tervetuloa!!
Oletko laskeskellut yhtään, jos jossakin kohtaa Ostaisit sali kiinteistön itsellesi?
Jos kaikki menee suunnitelman mukaan ja kiinteistö on myytävänä niin parin vuoden päästä ostaisin pois. Haluan eka maksaa entisen velan pois ja tutkia muutenkin tilannetta.
Jos meikällä olis auto ni nyt lomalla ollessa hurauttaisin käymään PTV gymillä treenaamassa. Varmasti useamminkin. Tyyyliin kaikki sielä kuvatut videot tsiigannut ainaki mitä löytäny ja tosi hyviä laite uusintoja hankitttu siit hetkestä kun sali on avattu. Kunnon hc sali, mutta puhdas sellanen. Tykkään helvetisti. Tulee just mieleen flex lewisin yms muiden janareiden ''varasto'' / ''halli'' salit.
Tule joku kerta käymään! Itse tykkään että sali on hardcore mutta siistiä pitää myös olla ja siitä pidän todellakin huolen, tänään takana 3h hikijumppaa luutun kanssa. Semmoinen pölyinen hc meininki ei vedä puoleensa mua.
Morjensta Vataselle näin pakkiksen puolellakin!

Nyt kun laitteiden laita on paras mahdollinen, niin olisko mahdollista päivittää tuota PTVn primetime rap/heavy-soittolistaa. Varsinkin tuo rap-osio alkaa tympimään, kun samat 10-neekeriräppibiisiä kierrossa:david:
Päivää! Hehe, vai alkaa jo tökkimässä :D Mulla on peltorit päässä niin mä en kuule mitään. Mä voisin joku ilta istua alas ja lisäillä musiikkia, tavoite olisi päästä johonki tuhanteen biisiin niin olis riittävästä vaihtuvuutta. Nyt siellä ei varmaan ole kun joku 300

Suositut

Back
Ylös Bottom