PTVGYM Jooel Vatanen

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Lopettakaa jo Tarkkasilmäisimät saattoivat huomata että blenderini alla on patalappu, en siis välttämättä olekaan täysin kusipää :)

Kyllä mielestäni Vatasen pitäisi rakentaa asuntoonsa ns. kelluva rakenne, jottei blenderin pörinät ja poraavat kuset kuulu naapuriin

Kyllä mielestäni Vatasen pitäisi rakentaa asuntoonsa ns. kelluva rakenne, jottei blenderin pörinät ja poraavat kuset kuulu naapuriin
Näen helpommaksi rakentaa omakotitalon että saan suorittaa normaaleja arkisia askareita päiväs aikaan hyvällä omallatunnolla:) Nyt jätetään tää blenderi homma sikseen, siirrytään vaikka imurointiin, siitäpä se mekkala, suhina ja kolistelu kuuluu, puhumattakaan mekaanisista kolahduksista jotka jalkalistoja pitkin kantautuu koko kortteliin.

Kyllä tässä olisi business rako Vataselle. Rakennat siihen PTV gymin nurkille samanlaisen komplesin kuin Qatarin pojilla on.

Eli kommuuni auntola. Jääkaapissa bodyruokaa kokoajan saatavilla (anabolic chicken). Treenikaveri jokaisella käytössä. Kaikki houkutukset pois. Mielellään myös wlan/mobile data estotkin päälle.

Sinne sitten kaikki suomen ja miksei ulkomaidenkin kovimmat ukot elämään podilaiffia!

Kyllä tässä olisi business rako Vataselle. Rakennat siihen PTV gymin nurkille samanlaisen komplesin kuin Qatarin pojilla on.

Eli kommuuni auntola. Jääkaapissa bodyruokaa kokoajan saatavilla (anabolic chicken). Treenikaveri jokaisella käytössä. Kaikki houkutukset pois. Mielellään myös wlan/mobile data estotkin päälle.

Sinne sitten kaikki suomen ja miksei ulkomaidenkin kovimmat ukot elämään podilaiffia!

Kuulostaa jokaisen homon päiväunelta :love:

Tuo se olisi kyllä elämää! En tiedä miten vaimo ottaisi tämmöisen ehdotuksen, mut voisihan sitä varovasti kysäistä.

Vaikka kehoitettiin lopettamaan niin tähän vielä kommentoin :)
Ei nyt ole mitään hajua henkilön iästä mutta siinä vaiheessa kun alkaa lapsia olemaan ja etenkin ihan pieniä sellaisia ja vedät muutaman tunnin yöunilla niin saatat miettiä tuota lausetta kun pohdit sitä vittumaista naapuria joka ei välitä muista ja kuinka saisit sen loppumaan.
Älä anna vastaukseksi että menet hiljentämään hänet koska... ehkä häntä ei kiinnosta sinun touhut, tippaakaan.

Itse asunut pariin kertaan kerrostalossa eikä niissä kuulunut oikeastaan koskaan mitään mistään, yhdessä yläkerran vanha herra huudatti sunnuntaisin tunnin verran 10 aikaan jumalanpalvelusta mutta se tuskin haittasi ketään.
Toisessa paikassa joskus piti jotain kiinnittää seinään ja joka ainoa kerta joku naapuri aloitti heti perään iskuporalla seinään hakkaamisen, ilmeisesti jokin protesti tuo oli vaikka itsellä toiminta tapahtui aina ihmisten aikoihin ja todella harvoin, ehkä 4-6 kertaa vuodessa.

Mutta kaikille piis änd laav niin kyllä sinne pihohimaan mahtuu.

Ihan sen takia omakotitalo asumismuotona itelle ainut oikea, kun en jaksa elää toisia miettimällä tai ajattelemalla millasta meteliä voidaan lasten (2kpl poikia) pitää millaista meteliä hyvänsä :)

Kerro Vatanen Kaleville terkkuja, on kyllä mahtavan olonen kissa:)
Kissavihaajana vähän kissa kuume;)

Mites Vatanen on? Oon muutaman videosi tässä katellu ja näytät suosivan enimmäkseen suoria sarjoja ja perusliikkeitä? Vai oleko nyt ihan väärässä ja katsonut vain ne pätkät joissa näin treenaat? Mitä mieltä olet perusliikkeistä ja suorista sarjoista, kun itselläni ne vielä näin vanhemmallakin iällä tuppaavat olemaan se ainut tapa saada kehitystä jollain tapaa eteenpäin. Toki olen koitellut myös muitakin tapoja vuosien varrella mutta tää perushuttu vaan tuntuu toimivan...

Ps. Pisteet sulle positiivisesta asenteestasi ja rennosta meiningistä...

Heitänpä oman kommentin kerrostalossa metelöintiin noin yleisesti. On selvää, että normaalista elämisestä syntyvistä äänistä (ruoanlaitto, wc-käynnit jne) on turha itkeä, ja kenenkään kerrostalossa on turha odottaa mitään täydellistä hiljaisuutta. Mutta metelin suhteen voi käyttää normaalia maalaisjärkeä myös hiljaisen ajan ulkopuolella. Olisi suht itsekästä ja mulkkua toimintaa esimerkiksi joka aamu klo 7-8 alkaa porailemaan kämpässä proppuja seinään ja aloittaa sama homma vielä illalla 21-22, ja kertoa sitten valittajille että juu klo 22-7 vaadittua hiljaisuutta olen noudattanut. Blenderin käyttökin joka ikinen aamu on vähän siinä ja siinä. Onhan se luvallista mutta jos useampi naapuri siitä kyselee, niin voihan sitä miettiä että onko oikein herättää useampi ihminen säännöllisesti. Jos haluat hiljaisuutta muuta omakotitaloon -kortti on vähän turha. Omakotitaloon muuttaminen ei ole aina omasta tahdosta kiinni.

Nuo Vataselta korrektisti asiaa tiedustelleet naapurit tuskin ovat oikeasti silkkaa uteliaisuuttaan kyselleet, että mitähän kivaa se naapuri siellä värkkäilee, voisikohan tulla meillekin remonttihommiin näin hyvässä naapurihengessä. Ei, kyseessä lienee naapurit joita asia häiritsee mutta eivät halua asiasta riitaa, vaan toivovat kohteliaan tiedustelun aiheuttavan asiassa jonkinlaista harkintaa. Kyllähän smoothiet voi välillä sekoitella edellisenä päivänä valmiiksi, vaikka ei sitten saakaan ah niin ihania jäisiä marjoja juomaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Ihan sen takia omakotitalo asumismuotona itelle ainut oikea, kun en jaksa elää toisia miettimällä tai ajattelemalla millasta meteliä voidaan lasten (2kpl poikia) pitää millaista meteliä hyvänsä :)

Kerro Vatanen Kaleville terkkuja, on kyllä mahtavan olonen kissa:)
Kissavihaajana vähän kissa kuume;)

Sama täällä, meistä lähtee niin paljon meteliä että lennettäs kerrostalosta pihalle.
Asiaan tosin vaikuttaa pari dobberia jotka on saaneet puolen hehtaarin aidatulla pihalla purkaa menohalujaan vain laskemalla ne ovesta ulos ja tästä tulikin mieleen että Kalevi on MELKEEN sulattanut yhden vannoutuneen koiraihmisen, vallan mainion oloinen katti!

Nyt vittu alkaa sulamaan aivot tähän blenderi keskusteluun... Jos haluatte jatkaa niin menkää vaikka ylilaudalle... Mä noudatan sääntöjä ja jos joku haluaa vielä sen jälkeen itkeä niin itkekää mutta älkää mulle. Anteeksi negatiivinen kommentti.

Mites Vatanen on? Oon muutaman videosi tässä katellu ja näytät suosivan enimmäkseen suoria sarjoja ja perusliikkeitä? Vai oleko nyt ihan väärässä ja katsonut vain ne pätkät joissa näin treenaat? Mitä mieltä olet perusliikkeistä ja suorista sarjoista, kun itselläni ne vielä näin vanhemmallakin iällä tuppaavat olemaan se ainut tapa saada kehitystä jollain tapaa eteenpäin. Toki olen koitellut myös muitakin tapoja vuosien varrella mutta tää perushuttu vaan tuntuu toimivan...

Ps. Pisteet sulle positiivisesta asenteestasi ja rennosta meiningistä...
Meidän treenit koostuu 50/50 suhteessa suorista sarjoista ja pudotus sarjoista. Jokatoinen treenikerta suoria sarjoja ja jokatoinen pudotuksia. Kovaa perustreeniä tykätään tehdä ja siihen itse luotan. Voisin tehdä videon tästä aiheesta, tai siis treenaamisesta ylipäätään mitä mieltä olen asiasta. Jätetään sinne syvällisemmät analyysit.

Perkule kun näyttää olevan miellyttävää touhua tuo laitteiden kokoaminen, voisin perustaa oman salin ihan vaan että pääsis kokoamaan noita vempaimia. Vähän kuin ikeakalusteiden kokoaminen mutta ilman halkeilevia lastulevyjä ja valittavaa eukkoa.

Perkule kun näyttää olevan miellyttävää touhua tuo laitteiden kokoaminen, voisin perustaa oman salin ihan vaan että pääsis kokoamaan noita vempaimia. Vähän kuin ikeakalusteiden kokoaminen mutta ilman halkeilevia lastulevyjä ja valittavaa eukkoa.
Pakko myöntää että se tuottaa aika suurta mielihyvää! Ainut että laitteiden siirtäminen on välillä aika hikistä hommaa, varsinkin pakkalaitteet.

Vatanen mulla olisi turhia toiveta jotka aattelin nyt rohkeasti esittää sinulle.
Selailin yks yö sun videot läpi nii oisko mitää mahollisuutta saada täypitkää selkäreeniä ilmoille?
tervesin A selän omistava paksupoika

Suositut

Back
Ylös Bottom