PTVGYM Jooel Vatanen

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Jännä asenne teillä. Jos itse olisin tietoinen, että joka aamu herätän useita ihmisiä ennen aikojaan niin tulisi kyllä heti fillis, että voinko mä tehdä jotain ettei niin käy. Se on tosi ärsyttävää herätä tommoiseen ja sitten pyöriä sängyssä kun ei uni tule enää. Ihan sama mitä saa tehdä ja mihin ihmisellä on oikeus, silti voi olla mukava muille.
Tätä tässä vähän haettiin. Jotkut käy esim yötöissä, kai niiden pitää sitten muuttaa korpeen peltorit päässä.

Jännä asenne teillä. Jos itse olisin tietoinen, että joka aamu herätän useita ihmisiä ennen aikojaan niin tulisi kyllä heti fillis, että voinko mä tehdä jotain ettei niin käy. Se on tosi ärsyttävää herätä tommoiseen ja sitten pyöriä sängyssä kun ei uni tule enää. Ihan sama mitä saa tehdä ja mihin ihmisellä on oikeus, silti voi olla mukava muille.

Silloin asiasta voidaan ihan ystävällisesti keskustella, josko löydettäisiin yhteinen mukava ratkaisu asialle. Eiköhän se yleensä löydy. Siinä vaiheessa siitä tulee vain ongelma, että naapurit tulee sota asenteella siitä huutamaan vaikka ei ole edes yöaika. Vatasen tapauksessa naapureista suurinosa on vain ihmetellyt asiaa eikä ole varsinaisesti häiriintynyt kuitenkaan erityisemmin :) Mutta nämä ketkä ottaa samantien nokkiinsa kun on jotain normaalia kovempaa ääntä naapurustossa ja tulee siitä rähjäämään niin suosittelen että katsovat asuntoa jostain rauhallisemmasta paikasta. Yhteisymmärrykseen kyllä varmasti pääsee jos asioista vain osaa sopia ja sitä tuskin epäilen että Vatanen ei osaa :)

Saa sitä ruokaa tehdä vaikka kello kolme yöllä. Normaaliin elämään kuuluvat ns. välttämättömät asiat saa tehdä sillon kun itselle sopii. Jos jotakin häritsee kun naapuri tekee ruokaa, niin ehkä kannattaa käyttää vaikka peltoreita sitten.

Kyllä on viimesen päälle vittupaska asenne.. Jos joku oikeasti kello kolmelta öisin porais jotain jäisiä mansikoita, niin kyllä minä kävisin sanomassa asiasta. Ensin hyvällä, tarvittaessa vaikka pahalla. Ei tuo ole normaalia, vaan kusipäisyyttä.
Vaikka kyseistä toimintaa ei edes mikään sääntö estäisi, ei tulisi siltikään edes mieleen niin tehdä. Vähän inhimillisyyttä ja empatiaa peliin.

Välittömästä vaihdan super hiljaiseen boscih blenderiin kun se naapuri tulee maksamaan sen. Taloyhtiöissä on säännöt joita noudatan, silloin kenelläkään ei tulisi olla valitettavaa. Viimeisestä videostakin kaksi on painanut peukun alaspäin vaikka video oli mielestäni ihan sääntöjen mukainen. Kaikkia ei koskaan voi tulla miellyttämään. Jos omaa todella erikoisen vuorokausirytmin niin silloin ottaa riskin muuttaessa kerrostaloon.

IMG_2185.JPG

Aikanaan tuli tuollainen viesti rapun oveen kun oli eräs naapuri poraillut taulua seinälle kello 12 yöllä. Tietty järjenkäyttö on sallittua varsinkin yöaikaan noissa jutuissa mutta silti laittoi hymyilyttämään tuo viesti kun töihin oli lähdössä. Heräsin itsekin aikanaan tuohon, ja mietin että nytkö on maailmanloppu tulossa kun ei tajunnut sillähetkellä mistään mitään :D

Välittömästä vaihdan super hiljaiseen boscih blenderiin kun se naapuri tulee maksamaan sen. Taloyhtiöissä on säännöt joita noudatan, silloin kenelläkään ei tulisi olla valitettavaa. Viimeisestä videostakin kaksi on painanut peukun alaspäin vaikka video oli mielestäni ihan sääntöjen mukainen. Kaikkia ei koskaan voi tulla miellyttämään. Jos omaa todella erikoisen vuorokausirytmin niin silloin ottaa riskin muuttaessa kerrostaloon.

Olin itsekin sanomassa että kaikkia ei voi myöskään miellyttää.. Jos täysin valittajien mukaan mentäisi niin kotona ei saisi missään vaiheessa päivää tehdä yhtään mitään koska yhellä on yötyö ja nukkuu päivät ja toisella taas lapset nukkuvat tiettyyn aikaan yms. :)

katso liitettä 140587
Aikanaan tuli tuollainen viesti rapun oveen kun oli eräs naapuri poraillut taulua seinälle kello 12 yöllä. Tietty järjenkäyttö on sallittua varsinkin yöaikaan noissa jutuissa mutta silti laittoi hymyilyttämään tuo viesti kun töihin oli lähdössä. Heräsin itsekin aikanaan tuohon, ja mietin että nytkö on maailmanloppu tulossa kun ei tajunnut sillähetkellä mistään mitään :D
Hehe :D Rauhallisessa mielentilassa kirjoitettu lappu :D

Muutama naapuri hyvässä hengessä kysynyt mikä on joka aamuinen pärinä mutta se ei heitä haitannut, kunhan vaan mielenkiinnosta kysyivät rapussa törmätessä. Yksi ärrimurri tuli toisesta rapusta mun ovelle, aukaisin kalsarit jalassa oven ja kauhea tilitys alkoi että se remontoiti ok loputtava :D Kerroin äänen tulevan blenderistä mutta naapuri ei uskonut, väitti iskuporakoneeksi ja poistui paikalta. Sama naapuri soitti kerran yöllä 03.00 aikaan että se joka öinen tavaroiden siirtely on loputtava Olin nukkumassa silloin ja kehoitin soittamaan päivystykseen jos noin pahasti korvien välissä vinkuu. Joskus saatan yöllä herätä kuselle mutta siinä ainoa yöllinen aktiviteetti itsellä, ja kusemista en lopeta vaikka se säännöissä kiellettäisiin.

Oli vielä hyvä ku toi poraajatyyppi yks kaveri kenen kans oon salille käyny ja hän ei tota lappua itse edes kerennyt nähdä mut ohimennen kerroin sille et joku tauno poraillu seinää yöllä niin toinen tunnisti itsensä vielä siitä :D oli kieltämättä naurussa pidättelemistä kun näytin ton kuvan sille :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Kyllä on viimesen päälle vittupaska asenne.. Jos joku oikeasti kello kolmelta öisin porais jotain jäisiä mansikoita, niin kyllä minä kävisin sanomassa asiasta. Ensin hyvällä, tarvittaessa vaikka pahalla. Ei tuo ole normaalia, vaan kusipäisyyttä.
Vaikka kyseistä toimintaa ei edes mikään sääntö estäisi, ei tulisi siltikään edes mieleen niin tehdä. Vähän inhimillisyyttä ja empatiaa peliin.
Itellä on ollut työajat joskus niin, että olen ollut kotona keskiyön jälkeen. Ja minähän käyn suihkussa 12h työpäivän jälkeen, sekä myös syön iltapalan ennenkuin alan nukkumaan. Jos siitä naapurille tulee paha mieli, se ei minua kiinnosta pätkän vertaa. En tietenkään ylimääräistä meteliä pidä, mutta en myöskään lopeta elämistä sen takia ettei vaan naapuri häiriinny.

Itellä on ollut työajat joskus niin, että olen ollut kotona keskiyön jälkeen. Ja minähän käyn suihkussa 12h työpäivän jälkeen, sekä myös syön iltapalan ennenkuin alan nukkumaan. Jos siitä naapurille tulee paha mieli, se ei minua kiinnosta pätkän vertaa. En tietenkään ylimääräistä meteliä pidä, mutta en myöskään lopeta elämistä sen takia ettei vaan naapuri häiriinny.

Voi olla että ymmärsin väärin aluksi.. Tuo kaikkihan on normaalia toimintaa ja jokapäiväisiä tapahtumia kerrostalossa. Viittasin juurikin ylimääräsiin kovempiin ääniin, mitä mielestäni tulisi välttää.

Jos tosiaan puhutaan suihkusta ja vessassa käymisestä, sekä muusta vastaavista niin ei kyllä ole aihetta valittaa. Tai sit ne peltorit.:D

Voi olla että ymmärsin väärin aluksi.. Tuo kaikkihan on normaalia toimintaa ja jokapäiväisiä tapahtumia kerrostalossa. Viittasin juurikin ylimääräsiin kovempiin ääniin, mitä mielestäni tulisi välttää.

Jos tosiaan puhutaan suihkusta ja vessassa käymisestä, sekä muusta vastaavista niin ei kyllä ole aihetta valittaa. Tai sit ne peltorit.:D
Juurikin siitä puhuin.

Ei ihme että yöunet kärsii jos pari krt päivässä vetää noita piristäviä boostereita...Ite silloin tällöin otan niin aina seuraavana yönä menee pyörimiseksi ja kellon Katseluksi.

Tässä on ehkä nyt tahalleen väärinymmärretty se ero, että A: Suihkussa käynti ja normaali ruuanlaitto yöllä -> ei merkittävää meluhaittaa, B : Rakenteita pitkin resonoiva blenderin jyrinä jota luullaan remontoinniksi ja poraamiseksi naapurirapussa asti -> mitäs veikkaatte.

Aikanaan bulkatessa kun käytin blenderiä monta kertaa päivässä, sain mielestäni aika hyvin hiljennettyä sitä rakenteisiin kantautuvaa mekaanista melua pitämällä blenderin ja pöydän välissä moninkerroin taiteltua pyyhettä. IMO on "vähän" kusipäistä ja mulkkua touhua aiheuttaa säännöllisesti nimenomaan rakenteissa kulkevaa mekaanista meteliä kerrostalossa, koska edes korvatulpat eivät blokkaa sitä. Tuo moninkerroin taiteltu pyyhe blenderin alla on hyvin helppo kikka vähentää naapuriasuntoihin kantautuvaa meluhaittaa, eikä edes maksa maltaita.

blenderipyyhe.jpg

Viimeksi muokattu:
Tuo Kenwood kMix BLX50 blenderi on myös melko tukeva jo itsessään. Hyvinkin painava vempele aina sitä paksua lasia olevaa kannua myöten.
Itsellä siis ollut tuo, ja tukevuus myös auttaa mölyyn.

Viimeksi muokattu:
Pakko itekkin heittää omamielipide vaikka ihan turhaa jauhaa tästä..
Itse en ainakaan miettinyt tippaakaan naapureita enkä tule miettimään, jos vielä kerrostaloon tai rivitaloon muutan. Siis silloin kun hiljaisuus loppuu, sitten kun se alkaa niin sitten tietenkin sitä pyrin kunnioittamaan.

Pakko itekkin heittää omamielipide vaikka ihan turhaa jauhaa tästä..
Itse en ainakaan miettinyt tippaakaan naapureita enkä tule miettimään, jos vielä kerrostaloon tai rivitaloon muutan. Siis silloin kun hiljaisuus loppuu, sitten kun se alkaa niin sitten tietenkin sitä pyrin kunnioittamaan.
Vaikka kehoitettiin lopettamaan niin tähän vielä kommentoin :)
Ei nyt ole mitään hajua henkilön iästä mutta siinä vaiheessa kun alkaa lapsia olemaan ja etenkin ihan pieniä sellaisia ja vedät muutaman tunnin yöunilla niin saatat miettiä tuota lausetta kun pohdit sitä vittumaista naapuria joka ei välitä muista ja kuinka saisit sen loppumaan.
Älä anna vastaukseksi että menet hiljentämään hänet koska... ehkä häntä ei kiinnosta sinun touhut, tippaakaan.

Itse asunut pariin kertaan kerrostalossa eikä niissä kuulunut oikeastaan koskaan mitään mistään, yhdessä yläkerran vanha herra huudatti sunnuntaisin tunnin verran 10 aikaan jumalanpalvelusta mutta se tuskin haittasi ketään.
Toisessa paikassa joskus piti jotain kiinnittää seinään ja joka ainoa kerta joku naapuri aloitti heti perään iskuporalla seinään hakkaamisen, ilmeisesti jokin protesti tuo oli vaikka itsellä toiminta tapahtui aina ihmisten aikoihin ja todella harvoin, ehkä 4-6 kertaa vuodessa.

Mutta kaikille piis änd laav niin kyllä sinne pihohimaan mahtuu.

Suositut

Back
Ylös Bottom