PTVGYM Jooel Vatanen

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Viihdyttävää settiä tuo vironreissu :D

Istuttava dippikone on todella tervetullut lisä salille, ei syystä tai kolmannesta kestä olkapäät vapaata dippailua, mutta noi laitteet on ihan älyttömän hyviä. Sivuviparikone myös kova juttu, tosin hiljaa mielessäni toivoin jotain tälläistä masiinaa. Erikoisen näköinen tuo seistävä penkkilaite, ei varmasti montaa samanlaista Suomesta löydy.

Sen verran on isoja vehkeitä tulossa salille, että joudut varmaan pikkuhiljaa alkaa laajentamaan tiloja :D
Kohta on sali niin täynnä että jouttuu laajentammaan mopoautoukkelin takakonttiin käsipainot :D ei vaiskaa, subbareistahan ei tietenkään herranjumala luovuta

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Olen pitkään koittanut saada työkaveria treenaamaan kanssani ptv:lle mutta ei riitä aika vaikka asuu siellä, joutuu ilmeisesti tulemaan julkisilla kokemaan paikan ennen lauantain vuoroa. Onko Jooelilla antaa suorat yhteydet asemalta perille vai pitääkö ottaa iha banaani katolle? Kampin bussilla siis liikenteessä

Olen pitkään koittanut saada työkaveria treenaamaan kanssani ptv:lle mutta ei riitä aika vaikka asuu siellä, joutuu ilmeisesti tulemaan julkisilla kokemaan paikan ennen lauantain vuoroa. Onko Jooelilla antaa suorat yhteydet asemalta perille vai pitääkö ottaa iha banaani katolle? Kampin bussilla siis liikenteessä
Moro! Nyt kyllä pistit pahan, en osaa tohon antaa suora vastausta. Yks asiakas tulee päivittäin bussilla salille mutta joutuu kyllä kävelemään viimeiset 10min, joku paikallislinja eli ei varmaan koukkaa aseman kautta. Nopein tapa varmasti ottaa taksi ja kallein kylläkin.

Mitä siihen kanakastikkeeseen tulikaan mitä joskus snapissa kehuit helpoks jos alkaa kuiva kana+ riisi+ kruunusekotus tökkiä?
Joku tomaattipohjainen pastakastike esim dolmio, sitä noin puolisen purkkia ja vettä vähän sekaa että tulee juoksevampaa, taco maustetta oman mielen mukaan eli reilusti, schirazaa tuomaan vähän potkua ja vihreitä pepperoneja viipaleina sekaan. Annat koko setin hautua hetken pannulla ja kun koostumus ei muistuta enään keittoa niin sit lusikkaa suuhun. Itse paistan aina 600g kanaa kerralla

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom