Miks mä olisin kusessa Jonesin puolesta? Kerro se mulle? Sinähä tässä kusessa olet ja ku et muuta enää keksi ni lähit rölläys linjalle. Sun suosikilla on asiat huonosti, P4P tulossa toistamiseen vastaan ja turpaanha sieltä tulee toistamiseen. Mehän ollaan samaa mieltä että se hävis ekan matsin eikä siinä ollu mitään mussutettavaa mut repäsit nyt uuden kortin ja aloit ruikuttamaan että "eiku Gusse ryöstettiin, tuomarit veti kotiinpäin". Gusse on 26vuotias ja valitettavassa tilanteessa et jotain pitäs tehä koska 3 Jones matsia ei oo vähään aikaan tulossa ja voittoa sieltä nyt ei ole koskaan tulossa joten kai se on siirryttävä HWhen tai tyydyttävä olemaan pelkästään keskikastin ottelija koska se tulee aina jäämään Jonesin varjoon mikäli LHWhen jää.
Ootko sä nyt tosissas vertaamassa kännissä ajamista ja naisten paiskomista? Noita kännissä ajeluita sattuu, jos oot joskus vetäny lärvit niin varmaan tajuaisit että se arviointikyky laskee alkoholin vaikutuksen alaisena ja sillon ei tehdä mitään fiksuja päätöksiä? Kyllä, sen voi vielä pistää vahingon piikkiin, tyylillä tekevälle sattuu MUTTA Gussen tapaus kertoo isoista henkisistä ongelmista. Vittu normaalilla ihmisellä tulis mieleenkään hakata syyttömiä, varsinkaan naisia.
Ja mitä vittua se vaikuttaa siihen pitäskö Jonesin myöntää olevansa kännissä että sillä on lapset, vaimo ura ja miljoonat? Vittu sillähän on just menetettävää ja kuten sanottua se oli KÄNNISSÄ, voit kokeeks vetää ekat kännis ja kattoa miten se sun valopääs siinä vaiheessa toimii.
Sä puhut ihan ku noi Gussen teot ois jotenki mun syy, ihanku mä oisin ne jostai repiny? Kuten sanoin joku muu ois saanu jo fudut mut Gussenn tapauksessa asiasta ei olla edes mainittu. EI, Gussella on selkeesti ollu isoja ongelmia, se on tuomittu rikollinen ja kaiken kukkuraks käyny naiseenki käsiks ja sun mielestä se ei oo mikään big deal mut auta armias ku Jones ajo kännissä autoa ja viel kysyttäessä ei myöntäny olevansa päissään ja olihan se viel herran jumala 24 vuotias, voi herranjumala ton ikäsenä viel valehtelee poliiseille :hyvä: Go mabones, hyvin sä vedät, plz lisää näitä ja sit samaan viestiin lisää viel kuinka helvetin kujalla kaikki on ja kuinka ylivertanen sä olet muihin verrattuna :hyvä:
Kummanki teot on tuomittavia ja väärin mut aivan vittu eri kaliiberia. Jonesin tekoa nyt voi jotenki ymmärtää, Gussen tekoja en. Sulle se on varmaan ihan perus kauraa slammailla tuntemattomia naisia tonttiin ilman mitää syytä mut kyl sii vaiheessa pitää olla vähän pimeä pääkopastaan.