Jon "Bones" Jones

Voisko nuo herrojen "taustat" jättää täällä vähemmälle huomiolle?
Jos tuollaisista nuoruuden virheistä oppii, niin se vähentää niiden painoarvoa huomattavasti.
Tuollaisten tilanteiden selvittäminen kuuluu ainoastaan tapauksen osapuolille ja muut voitais pitää turpa rullalla, kun ei olla edes oltu samassa valtiossa tapahtumahetkellä.

Kaks nuorta ja todella kovaa urheilijaa, niin ei ole reilua keskittyä pariin huonoon ratkaisuun heidän uraansa käsiteltäessä, kun niitä sattuu jokaiselle.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miks mä olisin kusessa Jonesin puolesta? Kerro se mulle? Sinähä tässä kusessa olet ja ku et muuta enää keksi ni lähit rölläys linjalle. Sun suosikilla on asiat huonosti, P4P tulossa toistamiseen vastaan ja turpaanha sieltä tulee toistamiseen. Mehän ollaan samaa mieltä että se hävis ekan matsin eikä siinä ollu mitään mussutettavaa mut repäsit nyt uuden kortin ja aloit ruikuttamaan että "eiku Gusse ryöstettiin, tuomarit veti kotiinpäin". Gusse on 26vuotias ja valitettavassa tilanteessa et jotain pitäs tehä koska 3 Jones matsia ei oo vähään aikaan tulossa ja voittoa sieltä nyt ei ole koskaan tulossa joten kai se on siirryttävä HWhen tai tyydyttävä olemaan pelkästään keskikastin ottelija koska se tulee aina jäämään Jonesin varjoon mikäli LHWhen jää.

Ootko sä nyt tosissas vertaamassa kännissä ajamista ja naisten paiskomista? Noita kännissä ajeluita sattuu, jos oot joskus vetäny lärvit niin varmaan tajuaisit että se arviointikyky laskee alkoholin vaikutuksen alaisena ja sillon ei tehdä mitään fiksuja päätöksiä? Kyllä, sen voi vielä pistää vahingon piikkiin, tyylillä tekevälle sattuu MUTTA Gussen tapaus kertoo isoista henkisistä ongelmista. Vittu normaalilla ihmisellä tulis mieleenkään hakata syyttömiä, varsinkaan naisia.

Ja mitä vittua se vaikuttaa siihen pitäskö Jonesin myöntää olevansa kännissä että sillä on lapset, vaimo ura ja miljoonat? Vittu sillähän on just menetettävää ja kuten sanottua se oli KÄNNISSÄ, voit kokeeks vetää ekat kännis ja kattoa miten se sun valopääs siinä vaiheessa toimii.

Sä puhut ihan ku noi Gussen teot ois jotenki mun syy, ihanku mä oisin ne jostai repiny? Kuten sanoin joku muu ois saanu jo fudut mut Gussenn tapauksessa asiasta ei olla edes mainittu. EI, Gussella on selkeesti ollu isoja ongelmia, se on tuomittu rikollinen ja kaiken kukkuraks käyny naiseenki käsiks ja sun mielestä se ei oo mikään big deal mut auta armias ku Jones ajo kännissä autoa ja viel kysyttäessä ei myöntäny olevansa päissään ja olihan se viel herran jumala 24 vuotias, voi herranjumala ton ikäsenä viel valehtelee poliiseille :hyvä: Go mabones, hyvin sä vedät, plz lisää näitä ja sit samaan viestiin lisää viel kuinka helvetin kujalla kaikki on ja kuinka ylivertanen sä olet muihin verrattuna :hyvä:



Kummanki teot on tuomittavia ja väärin mut aivan vittu eri kaliiberia. Jonesin tekoa nyt voi jotenki ymmärtää, Gussen tekoja en. Sulle se on varmaan ihan perus kauraa slammailla tuntemattomia naisia tonttiin ilman mitää syytä mut kyl sii vaiheessa pitää olla vähän pimeä pääkopastaan.
 

Enpä olisi uskonut, että sinulla on vielä pokkaa lähteä puolustamaan Jonesin tekoa alkoholi-tekosyyllä. Fakta on se, että Gusse vaaransi yhden naisen hengen lähes 10v sitten (jos asiaa oikein venytetään), mutta Jones vaaransi kahden naisen hengen vain pari vuotta sitten. Se on ihan sama miten paljon vetoat johonkin "Jones oli kännissä, joten se ei ole niin paha" - tekosyyhyn, tuo kertoo vain miten kieroutunut ja valikoiva moraalikäsitys sinulla on.

Ps.Mistä sinä edes tiedät, ettei Gussekin ole ollut kännissä, kun se on noihin tappeluihin lähtenyt? Suurin osa kaikista väkivaltarikoksista tapahtuu kännissä. Ja silti se kännissäolo ei todellakaan ole minkäänlainen hyväksyttävä tekosyy yhtään mihinkään.
 
En muista tarkkaan miten tuo Jonesin kännissä ajelu juttu meni, mutta kännissä ajellessa vaarantaa lähes poikkeuksetta joka kerta kaikkien muidenkin siihen aikaan liikenteessä olevien hengen- ei pelkästään niiden jotka kyydissä ovat.
 
:D Mulla kieroutunu ja valikoiva moraalikäsitys? Sanoo jätkä jonka mielestä randomien pieksemisessä ja naisten maahan slammaamisessa ei ole mitään pahaa.. Mä sanoin että voin paremmin ymmärtää Jonesin tekoa ja tälläkin foorumilla on aika helvetin monta kuka on ajanu kännissä autoa mut (onneks) aika vähän sekopäistä porukkaa ketkä pieksee ihmisiä täysin ilman syytä ja ei kunnioita edes naisia vaan myös niiden kimppuun on ihan ok käydä.

Mä sanoin että sen teko on väärä mut vähän vitusti pienempi juttu ku Gussen touhut ja siitä kertookin et Gusse joutu linnaan, Jones ei. Gusse ei istunu sielä linnassa vaan siitä naisen slammaamisesta vaan myös muista pahoinpitelyistä, ruotsissa saa tehä aika vitusti enemmän joutuakseen varsinkin teini ikäsenä linnaan ku esim Jenkeissä.

Jones hairahti kerran, oli alkoholin vaikutuksen alaisena eikä tarkotuksella yrittäny vahingoittaa ketään. Gusse oli täysin selvinpäin, tarkotuksella yritt vahingoittaa useita syyttömiä ja teki sen useempaan otteeseen. En ymmärrä miten joku voi viel lähtee tästäki asiasta väittelemään, toivon että et ole tosissas vaan tää on pelkkää rölläystä.

- - - Updated - - -

En muista tarkkaan miten tuo Jonesin kännissä ajelu juttu meni, mutta kännissä ajellessa vaarantaa lähes poikkeuksetta joka kerta kaikkien muidenkin siihen aikaan liikenteessä olevien hengen- ei pelkästään niiden jotka kyydissä ovat.

No mikäs sun mielipide on, pitäskö Jones passittaa samanlailla linnaan, onko noi rikokset toisiinsa verrattavissa? Ootko samaa mieltä kun Mabones että kännissä ajelu on pahempi juttu ku useampi pahoinpitely joista yks oli vielä nainen.
 
Miks mä olisin kusessa Jonesin puolesta? Kerro se mulle?

Koska Gusse oli niin lähellä voittaa Jonesin jo ensimmäisellä kerralla ja uusintaan mennessä on paljon enemmän perusteluita olettaa Gustafssonin kehittyneen enemmän, kuin Jonesin. Olen täällä ne moneen kertaa jo maininnut eikä niitä tarvitse koko ajan toistella. Ignooraatte kaiken jokatapauksessa kuitenkin ihan samaan tapaan, kuin viime syksynä. Muutamat teistä oli niin peppukipeitä, ettette pystyneet myöntämään olleenne totaalisen väärässä ja nyt te täsmälleen samat muutama kaveria olette sen jälkeen koko vuoden itkeneet minulle milloin mistäkin. Sattumaa?

291.jpg


- - - Updated - - -

:D Mulla kieroutunu ja valikoiva moraalikäsitys? Sanoo jätkä jonka mielestä randomien pieksemisessä ja naisten maahan slammaamisessa ei ole mitään pahaa..

Missäs helvetissä minä muka tällaista olen sanonut? Älä nyt puhu paskaa, kaikki Gussen teini-iässä tekemät rikokset ovat minun mielestä täysin tuomittavia ja mies ansaitsi varmasti niistä kaikki rangaistuksensa. Se, että osoitin vain sinun tekopyhän hurskastelun ei liity siihen mitenkään.
 
Ootko sä nyt tosissas vertaamassa kännissä ajamista ja naisten paiskomista? Noita kännissä ajeluita sattuu, jos oot joskus vetäny lärvit niin varmaan tajuaisit että se arviointikyky laskee alkoholin vaikutuksen alaisena ja sillon ei tehdä mitään fiksuja päätöksiä? Kyllä, sen voi vielä pistää vahingon piikkiin, tyylillä tekevälle sattuu MUTTA Gussen tapaus kertoo isoista henkisistä ongelmista. Vittu normaalilla ihmisellä tulis mieleenkään hakata syyttömiä, varsinkaan naisia.

Kummanki teot on tuomittavia ja väärin mut aivan vittu eri kaliiberia. Jonesin tekoa nyt voi jotenki ymmärtää, Gussen tekoja en. Sulle se on varmaan ihan perus kauraa slammailla tuntemattomia naisia tonttiin ilman mitää syytä mut kyl sii vaiheessa pitää olla vähän pimeä pääkopastaan.

Sulla tässä näyttää olevan aika helvetin isoja henkisiä ongelmia. Kännissä ajelun voi pistää vahingon piikkiin? Tekevälle sattuu? Siinä vaiheessa kun sun oman muksun päältä ajaa joku rattijuoppo ja oikeudessa todetaan, että "tekevälle sattuu, oli alkoholin vaikutuksen alaisena", niin saattaisi hieman mielipiteet muuttua. Idiootti.
 
No mikäs sun mielipide on, pitäskö Jones passittaa samanlailla linnaan, onko noi rikokset toisiinsa verrattavissa? Ootko samaa mieltä kun Mabones että kännissä ajelu on pahempi juttu ku useampi pahoinpitely joista yks oli vielä nainen.

Ei ne ole verrattavissa. (naisen)Pahoinpitely vs (törkeä?)rattijuopumus? Ei tarvitse olla kovinkaan terävä sherlock tajutessaan kummassa rikoksessa on potentiaalisempaa saada enemmän porukkaa kerralla hengiltä.

Ootko sä BabyJay itse huristellut kännissä menemään, kun vähättelet tuota touhua noin helvetisti? Tekevälle sattuu ja niin poispäin. Mitä aktuaalista vittua.
 
Ai miten olin väärässä ekan matsin suhteen? Sanoin että Jones voittaa ja niinhän se voitti. En uskonu matsin menevän kuten se meni, oletin useampaa alasvientiä ja olin siinä väärässä ja sä oikeassa. Milläs perusteella Gusse nyt kehittyis paremmin? Koska sä sanot niin?

Älä sinä tule sanomaan mitään väärässä olemisen myöntämisestä, kukaan ei ole sulle peppukipeä tosta matsin tuloksesta vaan sun yksinkertasesti helvetin typerin juttujes takia. Se että et voi vaan myöntää tappiota vaan alat viel täs vaiheessa vaihtamaan mielipidettäs kumpi sen matsin voittikaan. Sinä olet vetäny täysin naurettavia juttujas päästäs, sinä tässä olet aivan vitun peppukipeä tosta matsin lopputuloksesta jonka seurauksena oot etsiny varmaan jokaisen Jones vastaisen uutisen ja giffin ja postaillu niitä tähän ketjuun. Nyt kun et enää muuta keksi, et enää itsekkään tiedä mitä sanoa Gussen puolustukseksi, millä se Gusse sen matsi pystyis voittamaan niin alat trollaamaan ja muuttamaan mielipiteitäs. Ollaanko me peppukipeät tuupattu kaikki maholliset negatiiviset jutut Gusse ketjuun? Vai meinaatko että osa dissaa sun juttuja vaan koska niitä vituttaa toi matsin lopputulos? Vai oiskoha syy iha sussa itsessäs ja joissain sun jutuissas tai esimerkiks siinä että et vaa yksinkertasesti voi myöntää olevas väärässä? Jos sä oppisit sen jalon taidon niin sulla ois varmaan n. 500 viestiä vähemmän kirjotettuna ku ketjut ei ois pullollaan sitä ku yrität seivailla itseäs ku oot puhunu itses pussiin ja joku saa sut siitä kiinni. Sul on hyviäkin juttuja tosin harvenemassa määrin kunnes tungit pääs syvälle Gussen hanuriin.

Mene sinne Gusse ketjuun hehkuttamaan sen suorituksia, eikös se kerro jotain et sä yrität nostaa toista alustalle polkemalla toisen niskaan kaiken paskan mitä kiinni saat? Ja samaan syssyyn tuut selittämään että muut ois peppukipeitä?

Nytkin sä leikit jotain uhria ja se on muiden syy että jotain sun juttujas dissataan.

Mikä sut saa aina palaamaan tähän ketjuun? Onko sulla joku pakkomielle Jonesista? En nyt oikeen ymmärrä, eihän täällä kukaan samanlailla tuuttaa kilokaupalla paskaa inhokkiottelijansa ketjuun. Luuletsä et se jotenki tekis Gussesta paremman ottelijan? Jos keskittyisit kertomaan et milläs ilveellä se meinaa P4P kuninkaan voittaa ja vielä perustelisit ne jotenkin järkevillä pointeilla. "Gusse kehittyy paremmin kun Jones" esimerkiks täysin naurettava väite millä ei ole mitään totuuspohjaa. Mistä sä ton revit? Päätit että se on nyt niin? Jonesilla on ehkä maailman parhaat taustajoukot, treenikaverit ja valmentajat ja sä meinaat että Gusse joka aikoo treenailla ruotsissa ja San diegossa Phil davisin ja kumppaneiden kanssa nyt jotenki kehittyis paremmin. Jos niillä ois jotenki ikä eroa niin se vois selittää asian mutta kun ei ole niin ei ole mitään syytä epäillä että kyllä Jones edelleen kehittyy ja ainoa este sille on motivaatio joka on varmasti viimesimmän Gusse matsin jälkeen huipussaan.
 
Verratkaa saatuja rangaistuksia ja ottakaa huomioon että missä maassa noi rangaistukset on tulleet. Pelkkä pahoinpitely kuulostaa aika lievältä teolta, mutta kun katsoo teosta saatua rangaistusta pitäs kyllä tajuta että ei ihan pienestä ole ollut kyse. Nuorta ei pistetä istumaan kuukausiksi linnaan Ruotsissa ihan pienestä.

Kännissä ajaminen ei ole hyvä juttu ja on aina tuomittavaa. Se osoittaa harkinta kyvyn pettämistä, siinä ei kuitenkaan ole tarkoituksena kenenkään vahingoittaminen. Seuraukset voi olla vakavat mutta ei "mahdollisten seurausten" perusteella jaeta tuomioita.
 
En ole ajanu kännissä autoa :D Mä vertasin noita kahta juttua keskenään, mun mielestä kännissä ajaminen on pienempi rikos kun pahoinpitely varsinki useat sellaset ja viel naisiin kohdistuvat. Kyllä, jos sä kerran ajat kännissä autoa niin voin sen vielä ymmärtää mutta en kyllä sitä et lähetään pieksemään sivullisia ihmisiä saatika naisia. Pahoinpitelyn tarkotuksenan on vahingoittaa ihmistä/ihmisiä, kännissä ajaminen on helvetin typerää ajattelomuutta. Mä en sanonu et se on ihan okei mut mun mielestä paljon ymmärrettävämpää. Jos joku mun frendi esimerkiks vetelis naista turpaan niin en mä senn kanssa haluais olla jatkossa enää missään tekemisissä mut jos se taas kerran ajais kännissä autoa niin kyl mä sen pystyisin viel nielemään. Koko jutun pointti oli et en lähtis vertaamaan noita juttuja keskenään, yks rattijuopumus vs useat pahoinpitelyt, kumpi on sit isompi rikos tai tuomittavampaa?

Rattijuoppo ei astu rattiin tarkotuksenaan satuttaa ihmisiä, se ei tuskin edes käy mielessä et mitä siinä voi sattua. Pahoinpitelijä vahingoittaa ihmistä tarkoituksella. Tässä tapauksessa puhutaan vielä siitä että Jones ajoi kerran autoaan kännissä, Gusse tuomittu useammasta pahoinpitelystä. En vertaa noita mitenkään toisiinsa ja kyllähän sen tuomioistakin näkee kumpi on ollu vakavempi rikos. Kyseessä on kaks rikosta mut väittely oli kumpi on isompi paha.
 
Koska Gusse oli niin lähellä voittaa Jonesin jo ensimmäisellä kerralla ja uusintaan mennessä on paljon enemmän perusteluita olettaa Gustafssonin kehittyneen enemmän, kuin Jonesin..

Millä perusteella ? Jones hakkasi juuri Teixeiran näytöstyyliin täysin romuksi, kun Gusse tyrmäsi Nigerialaisen kaivostyöläisen. Näillä faktoilla pakko sanoa että Jones on kehittynyt enemmän kuin Mätisäkki joka ei ole voittanut ainuttakaan legit ukkoa.
 
Onko tuo "mätisäkki" termi Gussea kuvatessa ihan kohdallaan? Gussen sanominen mätisäkiksi alentaa aika helvetisti Jonesin suuruutta, jos "mätisäkki" voitti hallitsevaa mestaria vastaan kaksi erää kolmesta, ja mestari joutui vielä sairaalaan. Mun mielestä mätisäkki ei saa kyseistä jälkeä aikaan.
 
Katselin tuon kiistellyn Gustaffson-matsin nyt pari kertaa uudestaan, enkä kyllä mitenkään saanut sitä enää ruotsalaiselle. Kaikki tietävät, että neljännessä erässä Jones satutti Alexanderia kunnolla, ja myös viidennessä erässä Jon oli selkeästi aktiivisempi ja osui monta kertaa hienoilla kyynerpäillä, ja viidestä vikan erän päähän kohdistuneesta potkusta 2 meni suoraan läpi ja 3 muuta tulivat kovaa suojaukseen. Hyppypolvenkin taisi saada perille, iskuja myös. Toinen ja kolmas erä olisivat mun mielestä voineet mennä ihan miten päin vaan, Alex osui hieman paremmin käsillä mutta Jon osui jaloilla paljon enemmän. Ekan kerran katsellessa vaan oli niin paljon Alexin puolella ja sen lisäksi oli niin ihmeissään kun joku oikeasti pisti Jonesia tiukoille että ekat erät kääntyi Alexille.

Kuitenkin tuossa kiinnittyi myös huomio Jonesin todella törkeisiin sormileikkeihin. Mccarthy varoitti sitä varmaan yli viisi kertaa, mitä helvettiä? Ei tuosta voida varoittaa viittä kertaa, olisi pitänyt selkeästi ottaa pisteitä pois. Monen kontaktin jälkeen ihan selvästi haki läppäisyä silmiin, kuvottavaa käytöstä. Yksikin piste pois olisi sitten kääntänyt matsin tasapeliksi.
 
Tämä on kyllä jotain niin hienoa, kun ottelijan thread muuttuu monisivuiseksi keskusteluksi siitä kumpi on pahempi teko; kännissä ajelu vai naisen pahoinpitely. Tai vastaavasti keskitytään vain provosoimaan toista käyttäjää.

Oikeesti nyt jätkät, kun nykyään tämä kamppailuosio alkaa olemaan melkein joka aiheessa tätä järkyttävää off-topic paskaa ja juupas eipäs-väittelyä.
 
Onko tuo "mätisäkki" termi Gussea kuvatessa ihan kohdallaan? Gussen sanominen mätisäkiksi alentaa aika helvetisti Jonesin suuruutta, jos "mätisäkki" voitti hallitsevaa mestaria vastaan kaksi erää kolmesta, ja mestari joutui vielä sairaalaan. Mun mielestä mätisäkki ei saa kyseistä jälkeä aikaan.

Jones antoi kaksi erää Mätisäkille ollessaan noin 80% kunnossa. Mestari meni sairaalaan ja myös Mätisäkki eli molemmat.

- - - Updated - - -

Kuitenkin tuossa kiinnittyi myös huomio Jonesin todella törkeisiin sormileikkeihin. Mccarthy varoitti sitä varmaan yli viisi kertaa, mitä helvettiä? Ei tuosta voida varoittaa viittä kertaa, olisi pitänyt selkeästi ottaa pisteitä pois. Monen kontaktin jälkeen ihan selvästi haki läppäisyä silmiin, kuvottavaa käytöstä. Yksikin piste pois olisi sitten kääntänyt matsin tasapeliksi.

Toivottavasti kitketään pois. Tietääkseni Jones ei ole menettänyt vielä ainoatakaan pistettä sormileikeistä johtuen.
 
Jones antoi kaksi erää Mätisäkille ollessaan noin 80% kunnossa.

Tässä on juuri hyvä esimerkki siitä minkä takia tulette olemaan jälleen ihan puulla päähän lyötyjä sitten, kun uusinta ei mennytkään, niin kuin odotitte. Teidän kannattaa ihan suosiolla luopua noista Jonesin keksimistä tekosyistä jos aidosti haluatte pyrkiä objektiivisuuteen. Tiedän kyllä ettette tule tekemään niin, koska joutuisitte silloin myöntämään, että ruotsalainen on täysin Jonesin tasolla (ja tod.näk tänä päivänä jo edellä).
 
Back
Ylös Bottom