Jon "Bones" Jones

Itseasiassa sillä ei ole mitään merkitystä mitä siinä sun viestissä lukee, jo se että sä vaivauduit kirjottamaan aiheesta kertoo enemmän ku se mitä sä sanot. En mä usko että sä himassas hypit seinille tai paiskoit tavaroita raivon vallassa nähtyäs ton videon mut eipä se videon pointtina ollutkaan, pieni vittuillu heittereille ja näköjään se toimi. Joskus se että sanoo kertoo enemmän ku se mitä sanoo ja se on erittäin läpinäkyvää

Se, että sinulla on noin suuria vaikeuksia hyväksyä mielipidettäni kyseisestä videosta antaa sinusta sellaisen kuvan, että sinua jollain tapaa harmittaa jos en reagoi siihen, niin kuin ilmeisesti haluaisit.

Sama kuin kertoisit, että sinulla on siellä punaiset stringit tällä hetkellä jalassa ja minä alkaisin väittää vastaan, että ei kyllä ne on mustat. En minä voisi tietää minkäväriset stringit sinulla on siellä päällä.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Cainilla tappio lucky punchilla ja Jonesilla kun ei silloinkaan noudattanut sääntöjä. Saman arvoiset mun kirjoissa. Olen katellut molemmat matsit jo silloin kun ne tulivat

Kongo matsi " Kongo fought gamely to the end but couldn't do anything to win." http://www.bloodyelbow.com/2009/6/13/908450/ufc-99-results-cain-velasquez

Ja miksi Kongo ei enää ole ufcssä. Koska Belator maksoi enemmän Before UFC 159 the UFC offered Kongo a 4 fight deal, which he turned down.

"Cain ei ole p4p ykkönen koska hevarit on säkkejä. " huoh. Perustelkaa toi!

lhw on ihan kaatissäkkejä. PERUSTELU: entinen välisarjan jätkä just löylytti lhw top5 jätkän.

Moniko entinen mw sarjan kaveri on hakannut hevareita?
 
lhw on ihan kaatissäkkejä. PERUSTELU: entinen välisarjan jätkä just löylytti lhw top5 jätkän.

Moniko entinen mw sarjan kaveri on hakannut hevareita?

Vitor, Hendo ja Saku ainakin tulee ensimmäisinä mieleen. Muutenkaan en lähtisi Rumblen WW-visiittiä käyttämään perusteluna yhtään mihinkään, koska kukaan tuskin voi väittää, että miehelle teki hyvää otella niin alhaalla. Rumble on legit LHW.
 
Äh olisi pitänyt lisätä sanat relevantteja hevareita ja viime vuosina.

Hendo on itseasiassa toinen esimerkki lhw paskasta tasosta. Hendo voisi otella mwssä muttei viitti koska lhwssa on säkkejä hakattavaksi. Ero puntarilla 9kg on aika paljon
 
Se, että sinulla on noin suuria vaikeuksia hyväksyä mielipidettäni kyseisestä videosta antaa sinusta sellaisen kuvan, että sinua jollain tapaa harmittaa jos en reagoi siihen, niin kuin ilmeisesti haluaisit.

Sama kuin kertoisit, että sinulla on siellä punaiset stringit tällä hetkellä jalassa ja minä alkaisin väittää vastaan, että ei kyllä ne on mustat. En minä voisi tietää minkäväriset stringit sinulla on siellä päällä.

Hei, ihan miten vaan, älä nyt turhaan ärsyynny :D Sulta tais mennä pointti täysin ohi, toi sun vertauskuva ei liity tähän mitenkään. Kyllä jokanen näkee ton läpi :)

Cainilla tappio lucky punchilla ja Jonesilla kun ei silloinkaan noudattanut sääntöjä. Saman arvoiset mun kirjoissa. Olen katellut molemmat matsit jo silloin kun ne tulivat

Kongo matsi " Kongo fought gamely to the end but couldn't do anything to win." http://www.bloodyelbow.com/2009/6/13...cain-velasquez

Ja miksi Kongo ei enää ole ufcssä. Koska Belator maksoi enemmän Before UFC 159 the UFC offered Kongo a 4 fight deal, which he turned down.

"Cain ei ole p4p ykkönen koska hevarit on säkkejä. " huoh. Perustelkaa toi!

lhw on ihan kaatissäkkejä. PERUSTELU: entinen välisarjan jätkä just löylytti lhw top5 jätkän.

Moniko entinen mw sarjan kaveri on hakannut hevareita?

Cain ei ole P4P ykkönen vaikka HW ois kovin painoluokka, sillä on vielä paljon tehtävää kuten vois esimerkiks ohittaa tai päästä edes lähelle Jonesia tittelinpuolustuksissa. Rumble on nyt aika uniikki tapaus, vai monta vastaavaa tapausta on ollu UFCnki historiassa? Sehän näytti Davisiakin isommalta.

HWssä on JDS ja Cain jonka jälkeen Werdum ja sen jälkeen taso alkaa olemaan aika heikohkoa. Se että sanoit Caini putsanneen HWn niin mitäs Jones on tehny LHWssä? Tuhonnu kaikki vähänkään legitit nimet ja jos sä lasket tyrmäystappion ja DQ tappiot samaan kastiin niin morjens, jos se että sanot JDSn tyrmäystä lucky punchiks vetää kyl vähän hiljaseks. Jos perustelisit miten ihmeessä Cain muka ois Jonesia edellä P4P listauksissa? Koska se on niin sun mielestä?

Samanen WW jätkä löylytti HWssä Arlovskin joka just buukattiin takas UFChen joten heitetään pallo, moniko LW jätkä on hakannu LHWn ottelijoita? :)
 
Äh olisi pitänyt lisätä sanat relevantteja hevareita ja viime vuosina.

Hendo on itseasiassa toinen esimerkki lhw paskasta tasosta. Hendo voisi otella mwssä muttei viitti koska lhwssa on säkkejä hakattavaksi. Ero puntarilla 9kg on aika paljon

No HW:ssa kaikkein menestyneimmät ottelijat on olleet sieltä kevyemmästä päästä (Fedor ja Cain) antaen vielä enemmän sitä painoetua monille vastustajistaan. Olen itse ollut aina sitä mieltä, että HW:n ja LHW:n taso on aina ollut suunnilleen samaa luokkaa, kun puhutaan n.top10:sta. Jättäisin vain perusteluissa pois nuo yksittäiset poikkeukset ottelijoina, jotka ovat otelleet monessa eri painoluokassa. Ei nuo poikkeustapaukset todista oikein mitään suuntaan eikä toiseen.
 
Etäisyys ykkösen ja kakkosen välillä. 1Jones on vain hiukan parempi kuin 2Gusse. Hevarissa 1Cain on ihan hitosti parempi kuin 2JDS.

Mun teki pahaa kattoa kun JDS teurastettiin. Jones Gusse matsissa mietin kuka vie tän matsin
 
Hei, ihan miten vaan, älä nyt turhaan ärsyynny :D Sulta tais mennä pointti täysin ohi, toi sun vertauskuva ei liity tähän mitenkään. Kyllä jokanen näkee ton läpi :)

Kerroin vain, että tunsin ainoastaan myötähäpeää katsellessani sitä videota ja perustelin miksi. Sinulle tuntuu olevan jostain syystä ongelma hyväksyä mielipidettäni. Se on ihan kiva jos sinä tykkäsit siitä videosta, mutta anna minulla olla oma mielipide siitä. Älä sanele toiselle mitä toisen pitäisi ajatella siitä.

PoliteSophisticatedHousefly.gif


Joo, uskottele vain itsellesi, että tällainen käytös Jonesilta jotenkin vituttaisi :) Sitä parempihan se vain aina on meille hatereille mitä typerämmän kuvan se itsestään antaa :D
 
Hei anna olla jo :D En mä uskottele mitään, se et sun pitää selitellä asiaa kertoo paljon :D Hyvä vertauskuva ku joku saa kehässä kovan pommin ja sen jälkeen näyttää eleillään että ei tuntunu missään, jos se ois ollu oikeesti mitätön isku niin ei se sillon ois siihen reagoinu :)

Ihmiset ei oo nii tyhmiä kun sä luulet, toi nyt vaan on niin läpinäkyvää joten turhaan sä yrität selitellä asiaa. Ootsä kyllä hauska heppu välillä sen verran pakko sanoa, tätäkin juttua jatkuis just niin pitkään kun haluaisin koska tiedän että et pysty jättää asiaa sikseen vaan sulla on pakottava tarve olla se kuka sanoo viimesen sanan koska et voi sietää ajatusta et joku ajattelee että sä jotenkin "hävisit" keskustelun/väittelyn. Joten olkoot tää mun viimenen viesti aiheesta ja annan sun puolustaa itseäs jotta et tuntis oloas murretuks ja saat vielä yöllä untakin. Pusss :)
 
se et sun pitää selitellä asiaa kertoo paljon

Heh, niin mitähän se kertoo ja kenestä ;)
Hyvä vertauskuva ku joku saa kehässä kovan pommin ja sen jälkeen näyttää eleillään että ei tuntunu missään

Tervetuloa seuraamaan kamppailu-urheilua! Tuo esittäminen on ollut ehkä ensimmäinen tyyli koskaan peitellä ettei sattunut vaikka oikeasti teki helvetin kipeää.
 
Oonkohan mä liian vanha, kun mun mielestä ei ole olemassa "trolleja" tai esim "heittereitä", vaan pelkästään idiootteja.

Jokainen painoluokkaa varten pudotettu kilo on todiste siitä, että ylemmässä painoluokassa on kovempia tekijöitä.
Poikkeuksena tilanteet, joissa alemmasta painoluokasta on jotain erityistä saavutettavaa tai muuta todisteltavaa.

Mä en oikein usko näihin divisioonan putsauksiin...aina on nimi tai kaks "jäljellä" ja vuodessa ehtii tulemaan uusia haastajia.

Priden mw muuten meinas 93 kiloa (eli lhw ufc:ssä).
 
Eli siis jos Jonesin videota kommentoi mitenkään muuten kuin, että "hah lol trollol, siitä sai heitterit kusta naamaan!" on Jones päässyt ihosi alle. Ja jos täsmennät, että ei se nyt suututtanut, vaan hämmensi, niin entistä enemmän olet vitutuksissa, koska vielä vastasit. Jep!

Minä en ole Jones-vihaaja, ennemmin hän on minulle ottelija, jota eniten seuraan. Toki siksi, että haluan ja toivon hänen häviävän, mutta juuri semmoinen on parasta katsottavaa MMA:ssa. Ei olisi mitään iloa katsoa, jos jotkut ottelijat eivät herättäisi negatiivisia tunteita. Se on juuri parasta, kun on inhokkeja.

Mutta vaikka "inhoan" Jonesia, ei tuollaiset pellevideot nyt saa minkäänlaista ärsytystä aikaan. Ja niistä kommentointi ei automaattisesti tarkoita sitä, että nyt kirpaisi ja kovasti.
 
Itse tykkaan Jonesista kamppailijana poislukien sormilla sohimisen. Ihmisena mielestani vastenmielinen. En haluaisi naapuriksi.
 
[video=vimeo;74752150]http://vimeo.com/74752150[/video]
Suhtautumiseni Jonesiin on neutraali, mutta tämä on mielestäni yksi parhaista MMA highlight-pätkistä. Kaunis ja väkivaltainen video, joka on ikään kuin rakennettu musiikin ympärille. Kyseinen kappale taisi olla myös Jonesin sisääntulobiisinä UFC-uran alkuvaiheessa.
 
Minä en ole Jones-vihaaja, ennemmin hän on minulle ottelija, jota eniten seuraan. Toki siksi, että haluan ja toivon hänen häviävän, mutta juuri semmoinen on parasta katsottavaa MMA:ssa. Ei olisi mitään iloa katsoa, jos jotkut ottelijat eivät herättäisi negatiivisia tunteita. Se on juuri parasta, kun on inhokkeja.

Näinpä. Jones edustaa minulle isoa osaa UFC:n seuraamisen viihdearvosta. Se viihdearvo sattuu vain syntymään pääosin Jonesin faneihin, persoonaan ja julkiseen käyttäytymiseen liittyvistä asioista.
 
Toivottavasti Gusse hakkaa TAAS Finger Bonesin! Tällä kertaa vaan vielä selkeämmin, että tuomaritkin uskaltaa laittaa Gusselle pisteitä. Aivan vitun ärsyttävää kattoa tota silmiin tökkimistä! Aika häikäilemätöntä toimintaa Jonesilta. Mutta jos ei osaa boksata niin pakkohan se on tökkiä silmiin. Ei tuolla Jacksonin ja Winkeljohnin tiimissä osata näköjään muuta opettaa kun jotain flashy-tekniikoita pystyottelun saralta ja toi puolustus on kanssa niin vitun paskannäköistä. Käsi ojennetaan sormet suorana eteen silmiin tähdäten ja sitten pakitetaan. Sitten potku polveen ja tökkäisy silmiin. Sanookohan Jonesin pistareiden pitäjäkin treeneissä, että "etusormi, etusormi, keskisormi"!! Normisti ottelijat lyö vaikkapa; etukäsi, etukäsi, takasuora ja se vitun nyrkki on kiinni!!

Onhan Jones huikea ottelija muuten, mutta toi silmiin tökkiminen on niin helvetin ärsyttävää.
 
Kyllähän Gussekin tuota sormet ojossa sohimista jonkin verran harrastaa, Jonesilla se vain vaikuttaa olevan kaikkein tärkein osa sen puolustusta pystyssä. Jones vs Gusse rematchissa molemmat pääsee sitten sohimaan toisiaan kilpaa, itseasiassa voisi järjestää kokonaan no rules-matsin herroille. Gusse kaivaisi sisäisen katuvandaalinsa esiin ja Jonesilla tulisi äitiä ikävä :whip:
 
Olisihan se tavallaan ironista, että Gussen sormet satuttaisivat vakavasti Jonesin silmiä. Toivottavasti pojat kuitenkin pitävät sormileikit ja tappelun erillään.

Edit: Se tosin maittaisi, että Gusse olisi masteroinut Oblique Kickin tätä matsia varten ja paskoisi Jonesin polvet. Jones voisi olla hyvinkin altis tuolle potkulle. Miehen jalat eivät juuri damagea kestä ja Gussen käsittelyn jälkeen ei viimeksikään kävellyt omin jaloin areenalta ulos.
 
[video=vimeo;74752150]http://vimeo.com/74752150[/video]
Suhtautumiseni Jonesiin on neutraali, mutta tämä on mielestäni yksi parhaista MMA highlight-pätkistä. Kaunis ja väkivaltainen video, joka on ikään kuin rakennettu musiikin ympärille. Kyseinen kappale taisi olla myös Jonesin sisääntulobiisinä UFC-uran alkuvaiheessa.

Ai että! Tää oli joskus youtubessa ja sit se poistettiin sieltä. Tää on tosiaan yksi upeimmista MMA- highlight videoista joita löytyy.
 
Back
Ylös Bottom