Jon "Bones" Jones

Tuu tonne maailmankatsomusthreadiin niin puhutaan asia selväksi ei tää tänne kuulu, halusin vain osoittaa logiikanpuutteen uskossasi. Voit pyytää pappikavereitasi mukaan, korotan dragonilla.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jon Jones: "If (Glover) was meant to be great at this, he would have already been there."

“He can always learn a new move,but at his age, at this point in his career, mind you I’m just starting, I’m just five years into the game. I just started learning how to fight five years ago; Glover’s been doing this since I was in high school. So, if he was meant to be amazing and great at this, he would have already been there, and I believe in this.”

Muuten olisin samaa mieltä Jonesin kanssa, mutta Gloverilla oli ne maahanpääsyongelmat, joiden takia mies menetti vuosikausia urastaan jos UFC:ta ajatellaan.

Glover Teixeira: A Love Story - Fighters Only

Tuossa Gloverin taustoista. On mahtanut miestä ketuttaa katsella vuosien ajan miten huonommat ottelijat ottaa toisistaan octagonissa mittaa ja tienaa kelpo rahoja.
 
Telling FOX Sports he 'heard Jones has the ability to say who he wants to fight,' Cormier pleaded with the champ to be considered for a shot at the strap.

"This is a message for Jonny Bones Jones: Hey, Jon. This is Daniel Cormier. Bro. Brother. I'm asking nicely. I'm not aggressive. I'm not trying to be confrontational, Jon. I'm just asking, would you be willing to give me a chance to fight you. Please, Jon. Please, brother. Make the decision."

In response, Jones laid out one chief reason why he doesn't see it happening any time soon.

"My response to [Cormier] is: Hey, DC. I really respect what you've done with losing that weight. I think that's extremely inspirational to a lot of people. It shows what type of heart you have that you're willing to sacrifice those meals and get yourself to 205 [pounds].

"First and foremost, since you're speaking more respectfully, I'll say congratulations on your victory and your weight loss. But as far as giving you a title shot, I have no interest in fighting you right now, only because of the fact that you really haven't fought anyone that I consider a top level fighter. I'm kind of sick of seeing UFC light heavyweights fight against kind of like 'cans' until they get a title shot. I really want to see a top contender fight a top contender and I think you need to fight someone a little bit more well-known than Patrick Cummins. Fight against Rashad [Evans], fight against somebody legit, man. Then I think it would be a little more appropriate to give you that title shot."

Morning Report: Daniel Cormier requests title shot, Jon Jones says he's not interested - MMA Fighting
 
Olen samaa mieltä, ei Cumminsin voitolla ansaita yhtään mitään. Tästä nyt ei tosin voi Cormieria syyttää kun matsi peruuntui. Todella harmillista hänen kannaltaan. Sai nyt kuitenkin lämppärimatsin tuohon alle, ja seuraavaksi isompaa matoa koukkuun.
 
Oonko mä ainoa jolle tuli tuosta Jonesin vastauksesta DC:lle jotenkin vittumainen ja ylimielinen kuva. Voi tosin olla että johtuu vaan omista ennakkoasenteista Jonesia kohtaan. Siis jotenkin toikin miten se on "inspirational to a lot of people" kuulostaa mun korvaan siltä että DC ois ollu jotenkin ihan vitun läski aiemmin :)
 
Oonko mä ainoa jolle tuli tuosta Jonesin vastauksesta DC:lle jotenkin vittumainen ja ylimielinen kuva. Voi tosin olla että johtuu vaan omista ennakkoasenteista Jonesia kohtaan. Siis jotenkin toikin miten se on "inspirational to a lot of people" kuulostaa mun korvaan siltä että DC ois ollu jotenkin ihan vitun läski aiemmin :)

Jones on piikitellyt Cormieria sen painosta useampaan kertaan haastatteluissa viimeisen vuoden aikana, joten siitä voinee päätellä jotain.
 
Oonko mä ainoa jolle tuli tuosta Jonesin vastauksesta DC:lle jotenkin vittumainen ja ylimielinen kuva. Voi tosin olla että johtuu vaan omista ennakkoasenteista Jonesia kohtaan. Siis jotenkin toikin miten se on "inspirational to a lot of people" kuulostaa mun korvaan siltä että DC ois ollu jotenkin ihan vitun läski aiemmin :)

Vaikka Jones on ylimielinen mun mielestä myös, niin en kyllä nää oikein muuta tapaa vastata tuohon DC:n haasteeseen. Siitä kun ottaa vittuilun pois niin ei paljoa jää.
 
Oonko mä ainoa jolle tuli tuosta Jonesin vastauksesta DC:lle jotenkin vittumainen ja ylimielinen kuva. Voi tosin olla että johtuu vaan omista ennakkoasenteista Jonesia kohtaan. Siis jotenkin toikin miten se on "inspirational to a lot of people" kuulostaa mun korvaan siltä että DC ois ollu jotenkin ihan vitun läski aiemmin :)

Jones osaa vastata kärkevästi ja vittumaisesti, mutta nyt mun mielestä tuossa ei ollut siitä kyse. Jenkeissä tuo lihavuus on sen tason ongelma, että jokainen onnistunut laihdutussuoritus tosiaan on hyvä esimerkki siellä monelle.
 
Jones osaa vastata kärkevästi ja vittumaisesti, mutta nyt mun mielestä tuossa ei ollut siitä kyse. Jenkeissä tuo lihavuus on sen tason ongelma, että jokainen onnistunut laihdutussuoritus tosiaan on hyvä esimerkki siellä monelle.

Kyl se omaan korvaan kuulostaa enemmänki vittuilulta, varsinki tää: "It shows what type of heart you have that you're willing to sacrifice those meals and get yourself to 205". Hullua sakrifaissia.

Jones kyllä downplayaa potentiaalisia haastajia oikein urakalla :D Tulee vaan sellanen fiilis, että äijä ei vaan halua kohdata ketään vaikeeta, vaan aina selittämässä kuinka kellään ei näytöt riitä sitä vastaan... just. Champilta odottais vähän toista asennetta, ei Jones mikään matchmaker oo. Todella naurettavaa touhua ollu sen puolelta jo pitkään.
 
Kyl se omaan korvaan kuulostaa enemmänki vittuilulta, varsinki tää: "It shows what type of heart you have that you're willing to sacrifice those meals and get yourself to 205". Hullua sakrifaissia.

Jones kyllä downplayaa potentiaalisia haastajia oikein urakalla :D Tulee vaan sellanen fiilis, että äijä ei vaan halua kohdata ketään vaikeeta, vaan aina selittämässä kuinka kellään ei näytöt riitä sitä vastaan... just. Champilta odottais vähän toista asennetta, ei Jones mikään matchmaker oo. Todella naurettavaa touhua ollu sen puolelta jo pitkään.

Vaikka DC nuthugger olenkin niin mun mielestä vaan ei Cummins matsilla mitään ansaita. Rashad voitolla olisi ollut tilanne täysin toinen.
 
Jones osaa vastata kärkevästi ja vittumaisesti, mutta nyt mun mielestä tuossa ei ollut siitä kyse. Jenkeissä tuo lihavuus on sen tason ongelma, että jokainen onnistunut laihdutussuoritus tosiaan on hyvä esimerkki siellä monelle.

Ja juuri Cormieria halusi käyttää esimerkkinä kaikille läskeille. Sama mies, joka on vittuilut Cormierille sen painosta aiemminkin.
 
Vaikka DC nuthugger olenkin niin mun mielestä vaan ei Cummins matsilla mitään ansaita. Rashad voitolla olisi ollut tilanne täysin toinen.

Riippuu lasketaanko näyttöjä ylemmästä painoluokasta, ja miten ne lasketaan. Näkemyseroja... mutta paperilla Cormier on IMO kovin haastaja LHW:ssä, joten miksei sitä shottia antais. Jonesille olis ihannetilanne, että Cormierin pitäis ottaa top10:iä vastaan ja sen jälkeen karsia vielä Gussen kanssa... siinähän sais Jones olla rauhassa ainaki vuoden. Pahin tilanne Jonesille olis että molemmat Gusse ja DC saa shotin peräkkäin... siinä olis 2 peräkkäistä ottelua jotka on Jonesille molemmat erittäin vaikeita.

Joka tapauksessa... Jonesilta tosi urpoa toimintaa haukkua ja vähätellä potentiaalisia haastajia (ei oo eka kerta ku Jones on julkisesti ottanu matchmakingiin kantaa).
 
Tottahan se Jones puhuu, toivottavasti pysyy kannassaan ja sanoo myös Gusselle että joku top contender ensin alle eikä millään Manuwalla tittelimatsiin, esim Gusse vs Cormier voisi olla hyvä contender matsi. Voittajalle sitten mahis pöytään. Onhan Cormierilla paljon vakuuttavammat näytöt kuin Gussella. Gussella on vielä tappio alla.
 
Riippuu lasketaanko näyttöjä ylemmästä painoluokasta, ja miten ne lasketaan. Näkemyseroja... mutta paperilla Cormier on IMO kovin haastaja LHW:ssä, joten miksei sitä shottia antais. Jonesille olis ihannetilanne, että Cormierin pitäis ottaa top10:iä vastaan ja sen jälkeen karsia vielä Gussen kanssa... siinähän sais Jones olla rauhassa ainaki vuoden. Pahin tilanne Jonesille olis että molemmat Gusse ja DC saa shotin peräkkäin... siinä olis 2 peräkkäistä ottelua jotka on Jonesille molemmat erittäin vaikeita.

Joka tapauksessa... Jonesilta tosi urpoa toimintaa haukkua ja vähätellä potentiaalisia haastajia (ei oo eka kerta ku Jones on julkisesti ottanu matchmakingiin kantaa).

Cormieriä ja Gussea ei laiteta vastakkain ennenkuin ovat ottaneet Jonesia vastaan. Tottakai vähätellään vastustajaa jota ei haluta kohdata. Samalla tavalla Silvakin yritti selittää miten Weidmanista ei oo mihinkään ja ei oo tarpeeksi iso nimi jne, kunnes lopulta kävi mitä kävi.
 
Tottahan se Jones puhuu, toivottavasti pysyy kannassaan ja sanoo myös Gusselle että joku top contender ensin alle eikä millään Manuwalla tittelimatsiin, esim Gusse vs Cormier voisi olla hyvä contender matsi. Voittajalle sitten mahis pöytään. Onhan Cormierilla paljon vakuuttavammat näytöt kuin Gussella. Gussella on vielä tappio alla.

Samaa mieltä. Mestaruusmatsit ansaitaan voittamalla top-contender matseja ei mitään top 10 ulkopuolisia lämmittelymatseja..
 
Onhan Cormierilla paljon vakuuttavammat näytöt kuin Gussella. Gussella on vielä tappio alla.
Toihan menee nyt ihan ristiin Jonesin sanomisien kanssa. Jones tarkoitti, että Cormier ei ole 205 ketään kunnollista voittanut. Itse pidän ainakin Shogunia Cumminsia parempana ottelijana.
 
Back
Ylös Bottom