Voi olla hyvinkin että on sabotoimalla saatu Jonesille jotain kiellettyä ainetta kehoon. Kuitenkin edelleen voittamaton ja kaikkienaikojen paras LHW vaikka Cormier hyvänä kakosena tuleekin perässä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voi olla hyvinkin että on sabotoimalla saatu Jonesille jotain kiellettyä ainetta kehoon. Kuitenkin edelleen voittamaton ja kaikkienaikojen paras LHW vaikka Cormier hyvänä kakosena tuleekin perässä.
Jon"kuin koira veräjästä" Jones olis parempi
Mites rankkaisit Tito Ortizin?
Mites rankkaisit Tito Ortizin?
ja kaikkienaikojen paras LHW vaikka Cormier hyvänä kakosena tuleekin perässä.
Pitäisikö kaikki saavutukset ennen usadaa, pyyhkiä pois? KAIKILLE kärähtäneille pitäisi antaa ikuinen banni, mutta semmoista ei tulla koskaan näkemään. Kuten emme koskaan tule näkemään, täysin puhdasta huippu-urheilua.Vaikka varmaan joka sivulla käytykkin asia niin kuinka helvetin nimeen huijaria voidaan pitää millään mittarilla kaikkien aikojen parhaana?
Teoriassa kyllä pitäisi, itse olen kyllä nollannut jones,silva yms saavutukset kun huijaamalla ovat huipulle nousseet.Pitäisikö kaikki saavutukset ennen usadaa, pyyhkiä pois? KAIKILLE kärähtäneille pitäisi antaa ikuinen banni, mutta semmoista ei tulla koskaan näkemään. Kuten emme koskaan tule näkemään, täysin puhdasta huippu-urheilua.
Huijaamalla nousseet huipulle? Silva kärähti vasta tiputtuaan huipulta, ja joneskin oli jo tovin ollut huipulla. Tuo naiivi "käytät vain jos kärähdät" on söpöä, mutta todella kaukana todellisuudesta. Kyseessä on kuitenkin kovin urheilulaji.Teoriassa kyllä pitäisi, itse olen kyllä nollannut jones,silva yms saavutukset kun huijaamalla ovat huipulle nousseet.
Mutta että Jones kaikkien aikojen paras? No samalla voisin heittää että jos Cormier olisi vetänyt kans aineita ja olisi hän ollut Uberreemin lihoissa, niin JBJ olisi ollut mitään mahkuja.
Ikuista bannia en antaisi, nykyinen 1-2-4 ottelukielto on hyvä, tosin tuohon saisi lisätä päälle ottelupalkkion menetyksen vastustajalle + 30% sakko edellisen päälle.
Mutta että Jones kaikkien aikojen paras? No samalla voisin heittää että jos Cormier olisi vetänyt kans aineita ja olisi hän ollut Uberreemin lihoissa, niin JBJ olisi ollut mitään mahkuja.
Mitä tämä puhtaaseen urheiluun uskominen täsmälleen ottaen tarkoittaa?
Mutta mitä se puhtaaseen urheiluun uskominen on?
En. Kenestäkään ei voi tietenkään olla varma, mutta en osaisi nimetä yhtäkään, jota epäilisin edes "normaalia" enemmän. Toki lähtökohtaisesti korkeamman tason ottelijoissa dopingin käyttäjiä on suhteellisesti enemmän kuin aloittelijoissa.
Selvensikö tämä?