Jon "Bones" Jones

Siihen ei edes kuulu testaajien matkat, majoitukset ja palkat, mukaanlukien ylityotunnit kun Jones on hakin alla testaajia piilossa.

Siina voi 8k ottelijaa vahan ketuttaa jos palkka on 8k ja kusitestin hinta 40k

"By contrast, the enhanced testing involves flying a testing professional to the athlete multiple times (Jones for example said he was tested four times). Both blood and urine samples are taken. And the samples are subjected to much closer scrutiny at a WADA-accredited lab in Utah, looking for for example HGH and synthetic testosterone."
http://www.mixedmartialarts.com/news/Fertitta-on-funding-45k-per-fight-enhanced-drug-testing-443559

 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos jeesustelis ni tota vois sanoa pienehköks hinnaks siitä että yhä useampi urheilija voi koittaa huipulle ilman ruhonsa myrkyttämistä mömmöillä. Mut toisaalta ne hakkauttaa kuitenkin päänsä pehmeäks ni samapa tuo.
 
"Fertitta noted that the costs are prohibitive to do them for each of the 500 fighters under contract, multiple times per year.

The costs are prohibitive for Athletic Commissions as well. The $45,000 for one fight is about 10% of the entire yearly budget for the Nevada State Athletic Commission. A single UFC card would break the years' budget."
Kyllä Silva, Jonesit ja muut korkean statuksen omaavat kaverit käryy nopeiten, kun niihin on varmasti useita näitä testejä jo kohdistettu. Helppo siinä on sormella osoitella, kun kukaan ei jaksa vielä esim. lentää ruotsiin ja ulkona top3 ränkättyyn tuhlata 45k, mutta katsotaan jos voittaa pari matsia ja testataan, että miten käy.
 
No Jones kärys antiestroista joista ei ole suoritukseen mitään apua käytännössä. Eli koska se ei ole muusta jääny kiinni ni ei sovi olettaa paitsi ase ohimolla et se on käyttänyt muuta? Ton teorian mukaan ne on siis ollu kokoajan samalla viivalla eikä tää käry muuta mitään koska se aine msitä käryttiin ei suoritusta paranna about yhtään
 
Heinäkuussa ennen Gusse - ottelun treenicamppia:

BPRGvvhCIAEvKft.jpg


Vähän myöhemmin syyskuussa:

SB_9718.jpg


Ja tämä kaikki ilman kunnollista treenaamista Jones- fanien mukaan. Must be dem Jones genetics.
 
Toi lähtokunto ei ole niin paha kun luulet. Nestettä vitusti ja ylimäärästä rasvaa, Punnituskuvissa täys nestehukka ja rasvat minimissä.
 
Ja ei tarvitse edes treenata kunnolla vaan voi bilettää rauhassa treenicampin aikana? Vai olisko kenessäkään miestä myöntämään, että se Jonesin itsensä ottelun jälkeen liikkeelle laskema huhu siitä, ettei treenannut kunnolla Gustafssonia vastaan oli lähinnä jälkikäteen selittelyä? Eipä teissä tietenkään ole.
 
Ei hyvää päivää taas. Kunnolla treenaaminen on 2-3 kertaa päivässä ja ei kunnolla voi olla esim kerran päivässä,välillä kaks ja välillä ylimääräsiä vapaapäiviä ja/tai itse treenit ollu lyhyempiä etc. Oot kyllä kova väittelemään asioista mistä sulla ei näköjään ole mitään käsitystä
 
Ei hyvää päivää taas. Kunnolla treenaaminen on 2-3 kertaa päivässä ja ei kunnolla voi olla esim kerran päivässä,välillä kaks ja välillä ylimääräsiä vapaapäiviä ja/tai itse treenit ollu lyhyempiä etc. Oot kyllä kova väittelemään asioista mistä sulla ei näköjään ole mitään käsitystä

Ja haluat edelleen uskoa Jonesin kannalta sen kaikkein edullisimman selityksen tilanteessa, kuin tilanteessa? Ilman mitään todisteita.

Onhan se tuokin tapa luovia, mutta tuolla asenteella tulee ajauduttua lopulta aika kauaksi siitä miltä todellisuus objektiivisesti katseltuna vaikuttaa.
 
Niin sä väität faktaks ton kuvan perusteella et se on vetäny kamaa tai vähintäänkin treenannut täysillä vaikka et ole itse koskaan tainnu edes urheilla? Jokanen kuka on vähän eväänsä heilauttanu elämässään tietää mitä tollaseen kuvan kuntoon tarvitsee tehdä eikä se ole todellakaan mikään iso homma ei varsinkaan Jonesin kaltaiselle huipputalentille jolla on jo hyvät pohjat alla. Sehän jäi kokaiinista kiinni testeissä lähempänä tota matsia joten siinä sulle pätevämpi todiste kun nyt julki tullu antiestrogeenien käyttö. Myöskään se että Jones väsyi normaalia nopeammin ei ole tietenkään mikään merkki siitä että se olis treenannu jotenkin huonommin tai bilettänyt treenicampilla vaan sekin on vaan todiste siitä että se treenas täysillä ja/tai veti roinaa
 
Niin sä väität faktaks ton kuvan perusteella et se on vetäny kamaa tai vähintäänkin treenannut täysillä vaikka et ole itse koskaan tainnu edes urheilla?

Hehehe.. Olen todennäköisesti paljon parempi urheilussa, kuin sinä. Huvittaa aina nuo teidän mielikuvat.

Anyway, eiköhän tämä ollut tässä. Palaillaan.
 
En tiedäkään. Kerrotko minulle miten ihminen pääsee tuohon kuntoon parissa kk ilman kunnon treenaamista ja aineita?
Olen täysin natu, en edes käytä ihmeemmin lisäravinteita, vaan pelkällä ruokavaliolla plus vitamiineilla olen treeneistä palautunut. Minulle usein kävi tuo efekti, kun kesälomalla ei juuri treenaillut tai syömistään rajoittanut, ja syksyllä taas pisti elämäntavat kuntoon.

Toki oma lihasmassani on kaukana Jonesista, mutta tilanne on verrattavissa kuitenkin. Kesällä on jenkkakahvaa, vatsaa, tissejä ja muuta, syyskuun lopussa näkyy rintalihaksia, sixpackia ja on käsiinkin pattia tullut lisää.

Ja olen kaukana ammattiurheilijasta, vaikka amatööriksi kovaa treenasinkin. Elimistö menee yllättävän nopeasti löysään kuntoon, mutta jos treenipohja on siellä jossain, saa sen myös yllättävän nopeasti takaisin.

Edit: Tarkoitukseni ei ole puollustella Jonesia. Estroblockerit ovat selvä merkki roinaamisesta, sillä niillä estetään pitkään jatkuneen testosteronin käytön haittapuolia, eikä niistä juuri muuta hyötyä taida olla. Ei Jones voi nyt niin idiootti olla, että pistäisi kroppaansa kiellettyä doping-ainetta, josta ei kuitenkaan mainittavaa hyötyä saisi.
 
No Jonesia ei voi pelkän fyysisen habituksen puolesta vielä tuomita. Monia ottelijoita UFC:ssa kuitenkin on, kenellä on epäilyttävän lihaksikas freimi. Hypertrofiseen treenaamiseen kamppailu-urheilijoiden tuskin kannattaa tuhlata aikaa, joten mistä se iso lihasmassa on sitten saatu?
 
182807_10150100045913851_2681410_n.jpg


Tuossa esimerkki siitä, kun vedin 7 viikossa 10 kiloa painoa pois. Ja tuossa siis ei ole vielä tehty lyhytaikasta painonpudotusta nesteistä. Mitään ADT:n kieltämiä aineita en käyttänyt. (Enkä ole käyttänyt koskaan muulloinkaan.) Otin treenitkin päiväkirjaan:

Dieetti toimii seuraavasti: Syödään terveellisesti ja säännöllisesti pieniä aterioita 1/2 - 2/3 normaalista määrästä. 7 viikon aikana tehdään 33 potkunyrkkeilytreeniä, 6 intervallijuoksuharjoitusta, 7 tasavauhtista lenkkiä ja 2 juoksuharjoitusta, johon yhdistetään loikkia.

Treeniähän tuossa on siis tehty keskimäärin vain kerran päivässä, lepopäivät huomioiden hieman enemmän. En suinkaan epäile, etteikö Jones ammattiurheilijana ja myös 10 vuotta nuorempana pystyisi huomattavasti kovempaan suoritukseen.
 
Kärkiottelijoista tulee mieleen ainakin Ronaldo Souza (36v) ja Luke Rockhold, on toki monia muitakin. Rockholdinkin verisuonet on käsissä semmosta letkua, mitä nyt lähinnä kehonrakentajilla näkee.
 
Back
Ylös Bottom