Jon "Bones" Jones

2 vuodesta kaikki puhuu. Riippuu ihan mikä se aine on. Romero sai vissiin 6kk ku sitä kiellettyä ainetta löyty jostain lisäravinne purkista
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minulla ei ole tällaista tietoa. Siksi en lähde syyttelemään kumpaakaan.

Eikö trollaus ole foorumin sääntöjen vastaista?

Veikkaan, että tietäisit vastauksen kysymättäkin. Yritä elää sen todellisuuden kanssa, että Jonesin uran legacylla on nyt doping-tahra. Ottelijoiden käryt vaikuttavat siihen miten heidän aiempaakin uraa arvioidaan, ja se on perusteltu aihe spekuloida.
 
2 vuodesta kaikki puhuu. Riippuu ihan mikä se aine on. Romero sai vissiin 6kk ku sitä kiellettyä ainetta löyty jostain lisäravinne purkista

Eiköhän Jompan puolustus väsää hyvää keissiä tällä hetkellä ja tuomio saadaan minimiin, toivottavasti. Haluan nähdä uusinnan Gustafssonia vastaan ja paras sauma siihen on jos Jonesille tulee mahdollisimman lyhyt paussi. Ihan sama tuleeko roinilla vai ilman uusintaan.
 
Pärjäisiköhän maailman lahjakkaimpana vapaaottelijana pidetty Jones Gustafssonille jos Gustafsson treenaisi (ja varsinkin jos olisi jo vuosia treenannut) samantasoisessa tallissa, kuin Jones.. Mielenkiintoista spekuloida, kun puhutaan lahjakkuudesta.

Jonesille uusintaan kaikki koneeseen, Gusselle vaikka jotain loukkaantumista tai muita ongelmia alle valmistautumiseen, uusinta käyntiin, turpaan Jonesille ja Gusse heittää Manuwa- voltit päälle.
 
Siis paljon se Jones on saamassa tai mitä arvioita siitä on?

Jos en ole vaarin ymmartanyt, vuoden minimi on nyt kaksi vuotta selvasta karysta. Muuttui pari kuukautta sitten. Romero sai vain 6kk koska ainetta loytyi lisaravineesta. Minulle naureskeltiin yhdessa vaiheessa kun sanoin etta taydellinen tapa doupata on etsia lisaravinne jossa on kiellettya ainetta ja sitten ottaa sita vitusti ja sitten lisaravinnetta voi kayttaa puolustuksena. 6 kk ei ole rangaistuksena kaytannossa mitaan koska se aika menee muutenkin matsien valissa. Noita on halpa testata muutamalla satasella eika tama ole tosiaan mikaan foliohattujuttu vaan fiksu tapa minimoida (tai kaytannossa eliminoida) rangaistuksen pituus jos kary tulee.
 
USADA:lla piti olla ankara kahden vuoden minimi, mutta minun on vaikea suhtautua siihen tosissaan kaikkien poikkeusten ja muiden hämäryyksien jälkeen. Edellä mainitun Romero tapauksen lisäksi BJ Penn sai myös vain 6kk ottelukiellon. Tiedän, että kummassakin tapauksessa oli "erityissyy", mutta yhtä hyvin jokin tekosyy voidaan löytää Jonesillekin. USADA:n toiminta on niin epämääräistä etten yllättyisi enää mistään.
 
Pitäiskö sun vähän tarkastella omaa kirjoitteluasi täällä?

Pitäisköhän parin muunkin jampan kirjoittelua sitten samalla vähän tarkastella. Joku Silva fanikin täällä yrittää trollailla vähintään pari kertaa viikossa eikä tällaista haloota saada siitä aikaiseksi.
 
Pitäisköhän parin muunkin jampan kirjoittelua sitten samalla vähän tarkastella. Joku Silva fanikin täällä yrittää trollailla vähintään pari kertaa viikossa eikä tällaista haloota saada siitä aikaiseksi.

Ai et vähänkuin Jones kärähti nyt douppingista, ni pitäis laittaa samalla bispingille rangaistus koska se on joskus vetänyt douppia. Minä olen rangaistukseni saanut jos olen joskus trollannut.
 
No, varmaan pitäisi itse kunkin silloin tällöin katsoa kirjoitteluaan, mutta onhan tuo MaulerBones alias Tikku-ukko nyt niin sekaisin, että ihan syytäkin vähän huomautella.

Ketjun aiheesta sen verran, että jos Jones saa kaksi vuotta kakkua, niin silloin kyllä todella testataan kasetin kestävyyttä. Joku vuoden panna nyt ei juurikaan merkitse, koska käytännnössä se tarkoittaa vain vähän pidennettyä taukoa otteluiden välillä. Joskus pidennetty pakkolepo voi tehdä ottelijalle hyvääkin, kun usein otellaan pikkuvammojen kanssa. Kahden vuoden aikana taas voi treenimotivaatio väliaikaisesti kärsiä ja kokkeli kummasti taas alkaa maistumaan Jonille. Mielenkiintoista nähdä paljonko napsahtaa. Kyllä periaatteessa dopingpannat saisivat mielestäni olla yli vuoden pituisia, jos rikkomus on kiistaton. Joku puolen vuoden ottelukielto on aivan yhtä tyhjän kanssa.
 
Ai et vähänkuin Jones kärähti nyt douppingista, ni pitäis laittaa samalla bispingille rangaistus koska se on joskus vetänyt douppia. Minä olen rangaistukseni saanut jos olen joskus trollannut.

giphy.gif
 
Jos olisi puhtaat jauhot sakissa voisi heti vitkuttelematta sanoa sen lisaravinteen nimen. Nyt varmaan etsitaan lakimiehien kanssa kaikenlaisia lisaravinteita joita voidaan sitten syyttaa 18. paiva kun eka istunto alkaa. Siella varmaan kuumeisesti Googletetaan "supplements with anti-estrogen" sormet sauhuten.
 
Eihän se ole niin yksinkertaista. Esim Romeron tapauksessa sitä ainetta ei käsittääkseni pitäny olla edes siinä lisäravinteessa vaan USADA löys sitä sieltä omissa tutkimuksissaan. Sama tais olla Tim Meansin tapauksessa.
 
Jos nyt ihan tarkkoja ollaan, niin sanoin, että olisi mielenkiintoista nähdä Jonesin ottelevan ilman roinia Gustafssonia vastaan, mutta roinattunakin menisi. Siihen sisältyy se mahdollisuus, että Jones on otellut ennenkin Gustafssonia vastaan puhtaana ja tekisi vain mieli nähdä sama matsi uudestaan, eli tarkkaan ottaen en viestissäni missään kohtaa väittänyt, että Jones otteli roinattuna Gustafssonia vastaan. Andy oletti sen itse (mikä oli tarkoituskin).

Anyway, on täysin perusteltua epäillä, että Jones otteli roinissa Gustafssonia vastaan ja, että mies on otellut muutenkin koko primensä roinilla. Perustellumpaa, kuin sellaisen ottelijan kohdalla, jolla ei ole koskaan ollut minkäänlaisia ongelmia doping- testien kanssa. Näin se vain menee.
 
Anyway, on täysin perusteltua epäillä, että Jones otteli roinissa Gustafssonia vastaan ja, että mies on otellut muutenkin koko primensä roinilla. Perustellumpaa, kuin sellaisen ottelijan kohdalla, jolla ei ole koskaan ollut minkäänlaisia ongelmia doping- testien kanssa. Näin se vain menee.
Kyllähän tässä on jengiä sellaisella prosentilla alkanut käryymään, että on koko lajin puhtaus kyseenalaistettu. Monikohan kaikista UFC mestareista ikinä on ollut täysin puhtaita, moniko läpäisisi nämä uudet testit? Hyvä se on jotain GSP:n kusitestejä vuodelta 2006 osoitella ja sanoa, että tämä "GOAT" ei ikinä roinannut, kun täällä nykyottelijoille tehdään 40k maksavia testejä, joissa näkee kaiken.
Tämä suunnanvaihdos tulee jatkossakin olemaan melko likaista. Tässä vaiheessa en lähtis yksittäisiä ottelijoita sen kummemin sormella osoittelemaan. Roinaa tai ei kyllähän sen huomaa, että Jon Jones on fantastinen urheilija. Vaikka onkin täys kusipää.
 
Eihän se ole niin yksinkertaista. Esim Romeron tapauksessa sitä ainetta ei käsittääkseni pitäny olla edes siinä lisäravinteessa vaan USADA löys sitä sieltä omissa tutkimuksissaan. Sama tais olla Tim Meansin tapauksessa.
Niinpä. Ei se niin mene, että jälkikäteen etsitään lisäravinteita, joissa kyseistä ainetta löytyy :D
Romero ilmoitti Usadalle lisäravinteen, joka ei ilmeisesti ollut sillä pitkällä listalla, joista voi käry käydä ja Usada haki sitä kaupan hyllyltä testejä varten. Voihan se toki olla, että Romeron tiimi on niin velhoja, että ovat jo tutkineet sallittuja lisäravinteita etukäteen jos sieltä jotain jäämiä löytyy, että pääsee douppaamaan ja selitys on valmiina
 
täällä nykyottelijoille tehdään 40k maksavia testejä

Tuota numeroa ihmettelin aiemmin kun nain se muualla. Ei kai se yksittainen testi voi maksaa 40 tonnia? UFC:lla on kuitenkin useampi sata ottelijaa ja jos ne testataan muutaman kerran vuodessa, testauksen hinta olisi kymmenia miljoonia per vuosi. Siihen ei edes kuulu testaajien matkat, majoitukset ja palkat, mukaanlukien ylityotunnit kun Jones on hakin alla testaajia piilossa.

Siina voi 8k ottelijaa vahan ketuttaa jos palkka on 8k ja kusitestin hinta 40k
 
Viimeksi muokattu:
Kyllähän tässä on jengiä sellaisella prosentilla alkanut käryymään, että on koko lajin puhtaus kyseenalaistettu. Monikohan kaikista UFC mestareista ikinä on ollut täysin puhtaita, moniko läpäisisi nämä uudet testit? Hyvä se on jotain GSP:n kusitestejä vuodelta 2006 osoitella ja sanoa, että tämä "GOAT" ei ikinä roinannut, kun täällä nykyottelijoille tehdään 40k maksavia testejä, joissa näkee kaiken.
Tämä suunnanvaihdos tulee jatkossakin olemaan melko likaista. Tässä vaiheessa en lähtis yksittäisiä ottelijoita sen kummemin sormella osoittelemaan. Roinaa tai ei kyllähän sen huomaa, että Jon Jones on fantastinen urheilija. Vaikka onkin täys kusipää.

Jos olisi ase ohimolla ja pitäisi tietää vastaus siihen onko esim.Gustafsson otellut UFC-uransa roinilla, niin kyllä minäkin veikkaisin, että on. Jonesin kohdalla uskon siihen vain vielä selvemmin nykytiedon valossa. Kärynneitä ja "puhtaita" ottelijoita on syytä kohdella eri tavalla, muuten koko doping- kiellossa ei olisi mitään pointtia.
 
Back
Ylös Bottom