Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minulla ei ole tällaista tietoa. Siksi en lähde syyttelemään kumpaakaan.
Eikö trollaus ole foorumin sääntöjen vastaista?
2 vuodesta kaikki puhuu. Riippuu ihan mikä se aine on. Romero sai vissiin 6kk ku sitä kiellettyä ainetta löyty jostain lisäravinne purkista
Siis paljon se Jones on saamassa tai mitä arvioita siitä on?
Pitäiskö sun vähän tarkastella omaa kirjoitteluasi täällä?Ps.Tietenkään ei voi todistaa 100%, se osa oli trollausta
Pitäiskö sun vähän tarkastella omaa kirjoitteluasi täällä?
Pitäisköhän parin muunkin jampan kirjoittelua sitten samalla vähän tarkastella. Joku Silva fanikin täällä yrittää trollailla vähintään pari kertaa viikossa eikä tällaista haloota saada siitä aikaiseksi.
Ai et vähänkuin Jones kärähti nyt douppingista, ni pitäis laittaa samalla bispingille rangaistus koska se on joskus vetänyt douppia. Minä olen rangaistukseni saanut jos olen joskus trollannut.
Minä olen rangaistukseni saanut jos olen joskus trollannut.
Kyllähän tässä on jengiä sellaisella prosentilla alkanut käryymään, että on koko lajin puhtaus kyseenalaistettu. Monikohan kaikista UFC mestareista ikinä on ollut täysin puhtaita, moniko läpäisisi nämä uudet testit? Hyvä se on jotain GSP:n kusitestejä vuodelta 2006 osoitella ja sanoa, että tämä "GOAT" ei ikinä roinannut, kun täällä nykyottelijoille tehdään 40k maksavia testejä, joissa näkee kaiken.Anyway, on täysin perusteltua epäillä, että Jones otteli roinissa Gustafssonia vastaan ja, että mies on otellut muutenkin koko primensä roinilla. Perustellumpaa, kuin sellaisen ottelijan kohdalla, jolla ei ole koskaan ollut minkäänlaisia ongelmia doping- testien kanssa. Näin se vain menee.
Niinpä. Ei se niin mene, että jälkikäteen etsitään lisäravinteita, joissa kyseistä ainetta löytyy :DEihän se ole niin yksinkertaista. Esim Romeron tapauksessa sitä ainetta ei käsittääkseni pitäny olla edes siinä lisäravinteessa vaan USADA löys sitä sieltä omissa tutkimuksissaan. Sama tais olla Tim Meansin tapauksessa.
täällä nykyottelijoille tehdään 40k maksavia testejä
Kyllähän tässä on jengiä sellaisella prosentilla alkanut käryymään, että on koko lajin puhtaus kyseenalaistettu. Monikohan kaikista UFC mestareista ikinä on ollut täysin puhtaita, moniko läpäisisi nämä uudet testit? Hyvä se on jotain GSP:n kusitestejä vuodelta 2006 osoitella ja sanoa, että tämä "GOAT" ei ikinä roinannut, kun täällä nykyottelijoille tehdään 40k maksavia testejä, joissa näkee kaiken.
Tämä suunnanvaihdos tulee jatkossakin olemaan melko likaista. Tässä vaiheessa en lähtis yksittäisiä ottelijoita sen kummemin sormella osoittelemaan. Roinaa tai ei kyllähän sen huomaa, että Jon Jones on fantastinen urheilija. Vaikka onkin täys kusipää.