Jon "Bones" Jones

On tuo Jones kyllä niin idiootti ihminen, että toivottavasti ei enää koskaan saa astua kehään.
Kaverilla ollut mahdollisuudet vaikka mihin ja kerta toisensa jälkeen ryssii.
Vielä päälle silitellään päätä uskomattoman paljon. Ehkä olisi jo viimekerrasta pitäny antaa kakkua, että olisi saattanut mennä kalloon.
Ylimielinen paska joutaa jo pois, ettei tarvi enää pettyä.
Ironista kirjoittaa tuollaista overeem nimimerkillä..
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Overeem ei taida vaan ihan samalla tavalla perseillä reenin/häkin ulkopuolella. Tällä käsitin sen että viitsiikö selittää.

Joo on sillä joku pari juttua, mutta vaikuttaa aika randomilta pikkutuntien yökerho sähellykseltä.
 
Ei varmasti Reemi pistäis pystyyn itkuista lehdistötilaisuutta ja selittäisi jotain kuinka jumala pistää haasteita eteen jne. Kaksinaismoralismi, vastuun pakoilu ja rasittava jeesustelu se on mikä Jonesissa eniten ärsyttää. Reemi ei todellakaan ole mikään puhdas pulmunen, mutta mies sentään vaikuttaa aidolta, hyvine ja huonoine puolineen.
 
Toi itkuisuus ja joka kertainen "nyt mä kyllä parannan tapani" on kans mikä itsellä ehkä eniten ärsyttää. Jones on idiootti bully ja paskiainen, elämästä nauttiva kusipää, hyväksyisi vain sen roolin eikä esittäisi pyhimystä niin se voisi olla siedettävä, mutta kun tuo vitun "mä oon enkeli enkä tarkoituksella tee pahaa" esitys on päällä koko ajan, sit uhataan tappaa ku luullaan et kamerat ei käy. Mistä vetoa niin se vitun ryöstäjän kiinnijuokseminenkin aikoinaan oli lavastettu juttu. Kävis niin hyvin yksiin tän homman kaa.
 
Joo tuo Jonesin jeesustelu alkaa riittää..ei mee ihan pyhäkoululaisesta..siinäpähän kaivaa kuoppaa suosionsa rippeille..
 
Doupista kärähtänyt,ennen hyvinkin ylimielinen ottelija..

Reemia ja Jonesia ihmisina nyt ei mielestani voi verrata ollenkaan. Jones on taysi psykopaatti jolla ei ole ollenkaan empatiaa muita ihmisia kohtaan. Henkilokohtaisen tapaamisen ja dokkareitten perusteella Overeem vaikuttaa oikein mukavalta ja symppikselta henkilolta.
 
Minun pointti nyt varmaan tuli selväksi..onhan reemi muuttunut ulkoisesti ja käytöskin on muuttunut douppaamisen lopettamisen myötä..sää nähdä onnistuuko sama jonesilta
 
Kaiken aikasemman paskan ansiosta Jones on varmaan suositumpi kun koskaan. En usko et tämäkään vaikuttaa asiaan kävi sit miten kävikään. Anderson Silva sai kovimmat aplodit UFC200 eikä kukaan enää edes muista sitä sen käryä. Tysonia pidetään edelleen yhtenä kaikkien aikojen kovimmista nyrkkeilijöistä vaikka on tehny vaikka ja mitä. Uskon et Jones tulee rikkomaan omat ppv ennätyksensä sit kun se palaa ens kerran kehään. Painotan siis vielä että OMAT ennätyksensä, ei se mitään 1,5megan PPVtä tuu myymään mut kuitenkin
 
Jones on nuori ja sen puolesta paluu onnistuisi aivan mainiosti. Ei kaksi vuotta ikuisuus ole. Suurempi kysymys lienee mista loytaa motivaatio kahdeksi vuodeksi. Jonesilla on selvia taipumuksia turruttaa pahaa oloaan huumeilla sun muilla konsteilla ja tuskin Jones tulee seuraavaa kahta vuotta vetamaan vesilinjalla. Sen nakee sitten miten pahasti mopo karkaa kasista ja millainen ukko tulee takaisin kehaan. Jones vaikuttaa itsestaan epavarmalta henkilolta. Olisikohan takana jotain ikavia lapsuuskokemuksia. Harva lahes 30 vuotias puhuu nain:
  • "I'm trying to figure out who I am as well, but like anybody else, I have my own issues that I deal with. I have my own insecurities"
Kahdesta neljaan vuoteen bannia pitaisi siis olla tulossa:

  • First offense: Two years with the possibility of two additional years for “aggravating circumstances,” which include previous drug failures, egregious intent, conspiracy with others, multiple substances, and other factors
Tuo 'previous drug failures' ei tosin valttamatta merkkaa mitaan kun sen ei pitanyt olla testattavien aineitten listalla mutta ei se kylla autakaan.
 
Kaiken aikasemman paskan ansiosta Jones on varmaan suositumpi kun koskaan. En usko et tämäkään vaikuttaa asiaan kävi sit miten kävikään. Anderson Silva sai kovimmat aplodit UFC200 eikä kukaan enää edes muista sitä sen käryä. Tysonia pidetään edelleen yhtenä kaikkien aikojen kovimmista nyrkkeilijöistä vaikka on tehny vaikka ja mitä. Uskon et Jones tulee rikkomaan omat ppv ennätyksensä sit kun se palaa ens kerran kehään. Painotan siis vielä että OMAT ennätyksensä, ei se mitään 1,5megan PPVtä tuu myymään mut kuitenkin

Tämä on ehdottomasti totta, Jones on nyt suosituimpi kuin koskaan. Ja se suosio vasta räjähtäis käsiin kun mies hyväksyis sen pahiksen roolinsa.

Ongelma vaan on siinä, että miten käsistä homma lähtee Jonesilla bannin aikana ja onnistuuko paluu enää.

e. Miten siistiä ois nähdä Jones pistämässä jengiä nippuun Bellatorissa/Japanissa, tekis paluun sitä kautta. :D
 
Vähän veikkaisin Jonesin vain menettäneen tässä keississä. Sekä rahaa että faneja. Toivottavasti ei menetä myös vapauttaan parin vuoden aikana vaikka vahvasti epäilen herran olevan kiven sisässä vuoden loppuun mennessä. Eihän tuon edellisen tauon jälkeen edes ehditty kunnon paluuta nähdä niin tauko kärkimatseista on jo melkoinen kahden vuoden päästä. Toisaalta tuskimpa DC enää silloin ottelee. Ei Silvankaan suosio mitään buustia kärystä ottanut. Ihmiset vain näkyyvät vihaavan DC:tä niin paljon. Samanlaiset aplodit siellä olisi tod näk saanut kuka vaan mw ottelija joka 3 erää tuolla valmistautumisella olisi selvinnyt. Enemmänkin siinä oli varmaan kyse iltaman "pelastamisesta" ja DC:n ottelemisesta kuin Silvan suosiosta.
 
Viimeksi muokattu:
Oon aika varma ettei tuu enään ottelee, ainaki jonkun aikaa vetelee koksu viivoja ja ottaa ylinopeus sakkoja.. Legacy Kyl iha vituiks mennyt ja mä kun pidin sitä goattina :D tällä hetkellä ainakin semmoinen fiilis et ihan vitun sama mitä sekoilee...
 
Niin..silvan face sivuilla on melkein 6 miljoonaa tykkääjää,kun cormierilla on 400 tuhatta..tietty jotkut hyppää heti tappion/käryn jälkeen kelkasta..
 
No sehän on valitettava fakta et isoimmat fanilaumat ei tule ns lajiniiloista vaan niistä perus pateista jotka katsoo ehkä sillon tällön jonkun PPVn. Nyt niistä useampi tietää Jonesin kiitos kyseenalaisen huomion ja varmasti löytyy faneja. Ihmisiä kiinnostaa tälläset pudotaan pohjalle ja noustaan takas pinnalle tarinat koska niihin on helppo samaistua. Tottakai kaikki haluaa nähä miltä Jones näyttää paluumatsissaan. Ne ketkä ei siitä pitäny ei pidä edelleenkään eikä se nyt tule yllätyksenä mut jokanen haluaa sen matsin nähdä ja se on kaikki Jonesin pussiin
 
Toi itkuisuus ja joka kertainen "nyt mä kyllä parannan tapani" on kans mikä itsellä ehkä eniten ärsyttää. Jones on idiootti bully ja paskiainen, elämästä nauttiva kusipää, hyväksyisi vain sen roolin eikä esittäisi pyhimystä niin se voisi olla siedettävä, mutta kun tuo vitun "mä oon enkeli enkä tarkoituksella tee pahaa" esitys on päällä koko ajan.

Näiden selittelyjen kohdalla pitää aina muistaa se, että urheilija menee lehdistötilaisuuteen sanomaan useimmiten sen mitä agentit ja muut taustajoukot ovat käskeneet. Amerikkalaiseen tapaan se tarkoittaa juuri tuollaista "parannan tapani" -tyylistä jargonia mitä siellä lehditötilaisuudessa pitää sitten suoltaa.. Tällä tavalla pyritään mahdollistamaan myös sponserien saaminen joskus tulevaisuudessa penaltyjen kärsimisen jälkeen.
 
Siis yrittääkö ne väittää, että juuri Jonesin lisäravinnepurnukat olis terästetty antiestroilla:D Ei taida mennä läpi, jos muusta erästä ei löydy samoja aineita. Jonesin porukat voinu helposti itse rikastaa nuo purkit ennen lähetystä labraan.

Jos taas menee läpi, niin siinä on Lessulle valmis selitys.
 
Back
Ylös Bottom