Jon "Bones" Jones

Aika kova vitun suoritus vapaaottelijalta. Monikohan ois uskonu jos ilman videota ois ton tuloksen heittäny tornarina foorumille...talenttia riittää.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En pysty enää haukkumaan Jonesin jalkalihaksia (joo mave ei ole jalkaliike) kun en itse saisi tollasia painoja ylös kuin kunnon voisilmän kanssa :'(
 
Capturefdf.jpg
 
Kun huomioi miten UFC On dissannut Jonesia, olisi aika hyva veto eka kayda pieksamassa Cormier ja sitten siirtya hevariin ja jattaa LHW divari pahaan krapulatilaan jossa on vaikea saada jarkevia PPV tuloja olipa mestaruusmatsissa kuka tahansa. Sitten vois ottaa matsin Werdumia vastaan ja jos voitto tulee jaada elakkeelle rikkaana ja paskoa samalla tavalla HW divarin paalle. En tosi usko etta Jones Werdumille parjaisi mutta hauska silti spekuloida.
 
Toivotaan että ei vaikuta tuo lihan lisääntyminen ja parantunut voimantuotto kovin hirveästi kaasutankkiin. Muuten uskon että Bones tulee olemaan murhaavampi kuin koskaan aikaisemmin kun tekee paluun.
Voi pojat kun tuolla geenipoolilla nousee hevariksi ja ei tarvitse vähääkään välittää painosta niin Jonesista tulee armoton murhaaja. En näe monella hewarilla nyttenkään mitään jakoa Bonesia vastaan.
 
En mä tiedä oonko sokea, mutta ei mun mielestä ainakaa Bonesin jalat tai kädet oo erityisen isot. Ei sillä että niiden tarttisikaan olla kamppailuurheilijana, kaverilla on niin pitkät raajat että saa aika monta vuotta bodailla jos haluaa paksut jalat tai kädet. Mun mielestä Bones näyttää vaan parempikuntoiselta kuin aiemmin mutta liekö massaa ottanut yhtään lisää, tuskin
 
Noh, nää on näitä tämmösiä kuvia.
Äskettäin oli se kuva missä myös Arlovski, eikä Jones nyt mikään kaappi ollut.
 
Kunhan ei taas kasvata sitä pöllä training camp risupartaa. :P
 
Back
Ylös Bottom