Batou
VIP
minä olen täällä kaikkein objektiivisimmin nähnyt jo vuosien ajan Jones/Cormier/Gustafsson väliset voimasuhteet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
minä olen täällä kaikkein objektiivisimmin nähnyt jo vuosien ajan Jones/Cormier/Gustafsson väliset voimasuhteet
Pidin Gustafssonia altavastaajana Jonesia vastaan, kun miehet kohtasivat. En vain lähellekään niin suurena altavastaajana mitä yleisesti nähtiin. Samoin pidin Cormieria hiuksenhienosti suosikkina Gustafssonia vastaan, lähinnä koska Gustafsson tuli otteluun vaikea tappio olla. Gustafssonin olisin nähnyt suosikkina Jonesia vastaan silloin, kun miesten piti otella toisen kerran, mutta sen jälkeen Gustafsson meni häviämään Rumblelle mikä oli takapakkia Gustafssonin uralle silmissäni. Olen nämä kaikki asiat tuonut täällä esiin lukemattomia kertoja.
Olette niin pihalla tuossa omassa Jonesille runkkaamisessanne ja Gustafssonin vihaamisessa (minun takia), ettette ole missään vaiheessa tajunneet, että minä olen täällä kaikkein objektiivisimmin nähnyt jo vuosien ajan Jones/Cormier/Gustafsson väliset voimasuhteet. Olen ollut paljon paremmin perillä siitä alusta asti, kuin kukaan teistä täällä ja tietäisitte sen jos olisitte kiinnittäneet huomiota siihen mitä kirjoitan. Jokainen Jonesin, Cormierin ja Gustafssonin välinen ottelu on tapahtumiltaan vastannut todella tarkasti sitä mitä olen pitänyt ennakkoon kaikkein todennäköisimpänä.
Ja kyllä, on melkoisen huvittavaa miten herkkä asia tuo Gustafsson - ottelu on Jones - faneille. Ja kaikki vain siksi, että on niin vaikeaa myöntää, että miehet ottelivat suunnilleen samalla tasolla ja ilman tekosyitä.
Olette muutenkin niin suloisia jälleen kerran tuossa Jonesin puheiden kritiikittömässä nielemisessä, että en tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa. Tuntuu, ettette koskaan opi näkemään millainen Jones on. Ehkä ette vain halua nähdä.
Peace and out.
En ole ikinä ymmärtänyt sitä, että kuinka ottelija saa pojoja siitä, jos ei ole valmistautunut kunnolla. "Menin krapulassa töihin, mutta niin vaan siitäkin selvittiin. Taidan olla sankari."
Puheet ei takaa sitä, etteikö treenimotivaatio lässähtäis uudelleen. Ottelija on kokonaisuus ja se ei ole läheskään aina riittänyt, että motivaatiota on sit ollut tarpeeks kehän sisäpuolella (Penn ja Hunt esimerkiks).
Olette niin pihalla tuossa omassa Jonesille runkkaamisessanne ja Gustafssonin vihaamisessa (minun takia), ettette ole missään vaiheessa tajunneet, että minä olen täällä kaikkein objektiivisimmin nähnyt jo vuosien ajan Jones/Cormier/Gustafsson väliset voimasuhteet. Olen ollut paljon paremmin perillä siitä alusta asti, kuin kukaan teistä täällä ja tietäisitte sen jos olisitte kiinnittäneet huomiota siihen mitä kirjoitan. Jokainen Jonesin, Cormierin ja Gustafssonin välinen ottelu on tapahtumiltaan vastannut todella tarkasti sitä mitä olen pitänyt ennakkoon kaikkein todennäköisimpänä.
Ja kyllä, on melkoisen huvittavaa miten herkkä asia tuo Gustafsson - ottelu on Jones - faneille. Ja kaikki vain siksi, että on niin vaikeaa myöntää, että miehet ottelivat suunnilleen samalla tasolla ja ilman tekosyitä.
Olette muutenkin niin suloisia jälleen kerran tuossa Jonesin puheiden kritiikittömässä nielemisessä, että en tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa. Tuntuu, ettette koskaan opi näkemään millainen Jones on. Ehkä ette vain halua nähdä.
Peace and out.
Se että yksi ihminen hehkuttaa jotain ottelijaa aivan liikaa, ei mun mieletä kuuluis tarkoittaa myöskään sitä että teidän pitäis sen takia haukkua sitä aivan liikaa (pelkästään tuon yhden jätkän hehkutuksien takia).
Muitten ottelijoiden voittaminen ei tuo mitään lisäarvoa? Erillaiset ottelijat tuovat erillaisia haasteita, vai olisiko Cain pitänyt julistaa Maailman kovimmaksi HW ottelijaksi ikinä pelkästään JDS hakkaamalla? Tai no sehän jo julistettiin sellaiseksi mutta mieli muuttui yllättävän nopeasti kun Werdum pisti ukon nippuun. Epäilijöitä löytyy aina sen suhteen kuka on GOAT (jos sellaista listaa haluaa pitää) koska asia tulee aina olemaan mielipidekysymys, painoluokkia, painoluokkien tasoa, otteluiden ylivoimaisuuksia + 100 muuta mittaria joiden mukaan noita voidaan valita.
Jones on tän hetken kovin LHW siitä ei varmaan ole epäilystäkään mutta mitä jos Gusse hakkaakin sen seuraavassa kohtaamisessa samaan kuntoon kuin viime ottelussa, tai Rumble hakkaa miehen tajuttomaksi. Jonesin arvo tippuu aivan samalla tavalla kuin Caininkin ja Rondankin. Se kuinka Fedorin puhutaan hakkaavan pelkästään kannuja niin niitä kannuja oli siellä välissä mutta koska ottelutahti oli siihen aikaan hiukan eri niin ei niitä top ukkojakaan voinut laittaa jatkuvasti vastaan ja jaappanissa tykättiin näistä "friikki" matseista. Itselle kelpais nähdä vaikka Bones VS Rico Verhoeven, kuhan välissä olisi niitä hyviäkin ottelijoita se 2-3 kertaa vuodessa.
Itse lasken GOAT:it aina jokaiseen painoluokkaan erikseen, niin en usko että sulla sitten on mitään valittamista Fedorin ollessa ykkösenä HW GOAT:tina. Bones saa ottaa LHW GOAT tittelin suht helpostikkin. Helvetinmoinen mulkku mies on, enkä arvosta ukkoa ihmisenä pätkääkään, mutta silti haluan nähdä miehen kehässä mahdollisimman nopsaan
En ole ikinä ymmärtänyt sitä, että kuinka ottelija saa pojoja siitä, jos ei ole valmistautunut kunnolla.
Tyson oli kyllä helvetin iso superstara. Esimerkiksi Euroopassakin Tyson tunmettiin ihan älyttömän laajasti, myös heidän keskuudessaan, jotka eivät lajia seuranneet. Mayweather saattaa myydä PPV:tä enemmän, mutta ei samanlaista nimitunnettavuuta hänellä kuitenkaan mielestäni ole uran missään vaiheessa ollut.
Vaparissa ei kukaan pääse lähellekään tätä tasoa. Ei Jones, ei Ronda, ei Anderson, ei GSP, ei kukaan.
No siis kai se nyt on selvää että Tyson on paljon tunnetumpi urheilija kuin Jones eikä sitä kai nyt tarvitse toistaa viesti toisensa perään kun ei se kellekään ole epäselvää.
Pöljäilyjen suuruudessakin raiskauksesta linnassa istunut Tyson taitaa viedä voiton.