Jon "Bones" Jones

Samanlainen valehtelu ja pyhäkoulupojan roolin vetäminen näyttäisi jatkuvan kuin ennenkin. Ja älyllisesti rajoittuneet fanipojat jatkaa hihittelyä ja ihannointia.

älyllisesti rajoittuneet.. aika kovaa tekstiä... luulet sä ite olevas joku vitun sherlock holmes? :D mistä helvetistä sinä tiedät valehteleeko se tossa vai ei?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Samanlainen valehtelu ja pyhäkoulupojan roolin vetäminen näyttäisi jatkuvan kuin ennenkin. Ja älyllisesti rajoittuneet fanipojat jatkaa hihittelyä ja ihannointia.

Ihan näin mielenkiinnosta niin millaisia tutkintoja yms. sinulta löytyy? Muistaakseni sanot olleesi joskus Gusse tyyliin rosiksessa pahoinpitelyistä nuorena.
 
Täällähän on fanipoikien kasetit ihan solmussa kun MB sivaltaa :dance2:

1409453963_1386547293_fyz12s_rb21klc.gif
 
Hyvä haastattelu. Oikeastaan parempi ku odotin, tiukkoja kysymyksiä ja ei jätetty mitään kysymättä tai mainitsematta. Hyvä myös nyt tietää että Jonesilla ei todella ole mitään koksuaddiktiota tai vastaavaa eikä se lähteny rehabista omasta tahdostaan vaan lääkärien päätöksellä. Treenit voi jatkua ja hommat näyttää taas hyvältä. #teamjones#unbroken
 
Olihan se odotettavissa, että jos Jones vain tuodaan kameran eteen ja kysytään tietyt kysymykset, niin ne vastaukset on luettavissa Jonesin kasvoilta. Miehen sanat ei luonnollisesti tällaisissa tilanteissa kiinnosta lähellekään niin paljon, kuin elekieli ja äänenpainotukset. Käytännössä nyt itselle varmistui viimeistään se mitä tässä on monet osanneet kokoajan epäillä.
 
Olihan se odotettavissa, että jos Jones vain tuodaan kameran eteen ja kysytään tietyt kysymykset, niin ne vastaukset on luettavissa Jonesin kasvoilta. Miehen sanat ei luonnollisesti tällaisissa tilanteissa kiinnosta lähellekään niin paljon, kuin elekieli ja äänenpainotukset. Käytännössä nyt itselle varmistui viimeistään se mitä tässä on monet osanneet kokoajan epäillä.

Okei. Jäbän kannattais pistää työhakemus UFClle. Testaat urheilijoita lukemalla niiden kasvoilta. Siristää silmiä ni on epoa kierrossa, lipasee huulia ni se tarkottaa et on HGH kuuri päällä. On se velho, itseoppinu psykologi ja dopingtestaaja kaiken muun lisäksi :hyvä:
 
Okei. Jäbän kannattais pistää työhakemus UFClle. Testaat urheilijoita lukemalla niiden kasvoilta. Siristää silmiä ni on epoa kierrossa, lipasee huulia ni se tarkottaa et on HGH kuuri päällä. On se velho, itseoppinu psykologi ja dopingtestaaja :hyvä:

Rehellisesti sanottuna minun on todella vaikea uskoa, etteikö ainakin osa Jonesin faneistakin osaisi jo tähän päivään mennessä kertoa suhteellisen helposti milloin Jones puhuu totta ja milloin valehtelee. Uskon, että osa teistä täällä pakkiksellakin osaa, mutta ette halua tai uskalla myöntää sitä itsellenne saati ääneen täällä.

Minulle kuitenkin riittää se minkä uskon tietäväni, sinä ja muut saatte tietenkin uskoa mihin haluatte.
 
Shelvä peli maubounss. Oletitko että se ois sanonu "joo oon vetäny PEDejä" ku toi sen vastaus noin paljon "nauratti"? Eikös toi ole aika ilmiselvä vastaus oli vetäny tai ei.

No miten vaan. Mä osasin arvata tän jo ku tää keissi tuli ilmoille et vaikka testeistä ei löytyis mitään niin siinä on yks uus tekosyy minkä voi aina heittää ilmoille ku Jones voittaa. "se vetää sitä ja tätä". Mietitääs näin päin, paljon ne muut sit vetää? Jos Jones, raameiltaan lähes täydellinen vapaaottelija ja todistetusti ehkä kaikkien aikojen lahjakkain vetää jotain ni mitä kaikkee paskaa ne muut tarvii päästäkseen edes lähelle sitä? Esimerkiksi sun suosikkis Gusse. Uskotko että se on täysin luonnollisilla voimilla noussu painoluokan kärkikolmikkoon?

Mä en sano että se on vetäny koska niin kauan ku se ei kiinni jää niin se on pelkkää spekulaatiota ja arvailua, ei faktaa. Oon myös sitä mieltä et jos joku niin Jones voiskin olla jopa täysin puhtailla jauhoilla liikenteessä koska sillä on muita apuja niin paljon kuten aiemmin mainitut raamit ja lahjakkuus. Kuka se sanokaan et yleensä ne toisiks parhaat on niitä kellä on kovimmat kuurit päällä ku sielt haetaan se pieni etu minkä avulla voitaisiin nousta korkeimmalle pallille.
 
Okei. Jäbän kannattais pistää työhakemus UFClle. Testaat urheilijoita lukemalla niiden kasvoilta. Siristää silmiä ni on epoa kierrossa, lipasee huulia ni se tarkottaa et on HGH kuuri päällä. On se velho, itseoppinu psykologi ja dopingtestaaja kaiken muun lisäksi :hyvä:
Aivan oikeasti uskotko, että tuolla tasolla löytyy yhtään täysin puhdasta urheilijaa, jos uskot, et kyllä tiedä asioista yhtään mitään.
 
Aivan oikeasti uskotko, että tuolla tasolla löytyy yhtään täysin puhdasta urheilijaa, jos uskot, et kyllä tiedä asioista yhtään mitään.

Tossa yllä mä käytännössä vastasin sun kysymyksees. Mut kerros mulle mistä sinä TIEDÄT varmaksi että jokanen siel käyttää? Todenäköstähän se on mut aina on mahdollista että jotkut harvat on geneettisesti niin lahjakkaita että ei edes tarvitse roinaa. Joten koska mä en TIEDÄ yhtään mitään niin en mä sitä julista faktaksi. Toki jos sä nyt varmaksi sen tiedät ni sul on varmaan esittää jotain todistusaineistoa asiasta? Siis kylmää faktaa, mustaa paperilla. Turha väittely, ollaan kuitenkin asiasta varmaankin samaa mieltä vaikka esitetäänki asia erilailla.
 
Tossa yllä mä käytännössä vastasin sun kysymyksees. Mut kerros mulle mistä sinä TIEDÄT varmaksi että jokanen siel käyttää? Todenäköstähän se on mut aina on mahdollista että jotkut harvat on geneettisesti niin lahjakkaita että ei edes tarvitse roinaa. Joten koska mä en TIEDÄ yhtään mitään niin en mä sitä julista faktaksi. Toki jos sä nyt varmaksi sen tiedät ni sul on varmaan esittää jotain todistusaineistoa asiasta? Siis kylmää faktaa, mustaa paperilla. Turha väittely, ollaan kuitenkin asiasta varmaankin samaa mieltä vaikka esitetäänki asia erilailla.
Jep, toki aina on mahdollista, että löytyy geneettisesti lahjakas urheilija, että ei ainakaan samoja määriä tarvitse, kun vähemmän lahjakas. Mutta meno on tuolla, niin hurjaa, että itse en siihen usko, toki 100% varmaahan tässä mailmassa ei ole mikään.
 
Ihan asiallinen oli tuo Jonesin haastattelu ja kyllä mies vaikutti melko rehelliseltä tuossa. Toki tuo, että on kokeillut kokaa collegessa ja nyt sitten taas oli sellainen kohta, missä rivien välistä saattoi tulkita, että silloin tällöin tätä on tullut harrastettua tuossa välissäkin. Mitäpä tuosta, ei tuo mitään dopingia ole ja omapa on asiansa mitä vapaa-ajalla touhuaa. Mies on kuitenkin ehdoton huippu-urheilija maailman kärjestä, joten tuskin elämä on pelkkää viinan ja kokan kanssa pelleilyä. Toivottavasti saa kuitenkin elämänsä raiteilleen jo uran aikana, muuten uran jälkeen on kyllä vaarassa joutua huonoille teille, kuten on niin monesti nähty.
 
Ihan asiallinen oli tuo Jonesin haastattelu ja kyllä mies vaikutti melko rehelliseltä tuossa. Toki tuo, että on kokeillut kokaa collegessa ja nyt sitten taas oli sellainen kohta, missä rivien välistä saattoi tulkita, että silloin tällöin tätä on tullut harrastettua tuossa välissäkin. Mitäpä tuosta, ei tuo mitään dopingia ole ja omapa on asiansa mitä vapaa-ajalla touhuaa. Mies on kuitenkin ehdoton huippu-urheilija maailman kärjestä, joten tuskin elämä on pelkkää viinan ja kokan kanssa pelleilyä. Toivottavasti saa kuitenkin elämänsä raiteilleen jo uran aikana, muuten uran jälkeen on kyllä vaarassa joutua huonoille teille, kuten on niin monesti nähty.

Ihan perseestä tuo haastattelu oli, olis voitu ottaa paljon agressiivisempi kanta koko hommaan.
- Joo kokkelia käyttänyt collegessa ja sen jälkeen en oikeestaan ollenkaan ( nyt sattu vaan NIIN huono mäihä että olinkin just kokeillu taas kun testaajat tuli)
- Testoistahan ei voi oikeestaan päätellä mitään vaikka ne olikin ihan pikkuriikkisen matalalla meillä kummallakin(Cormierin kanssa) ne muutenkin hyppii ylös ja alas miten sattuu.
 
Back
Ylös Bottom