Jon "Bones" Jones

Ihan perseestä tuo haastattelu oli, olis voitu ottaa paljon agressiivisempi kanta koko hommaan.
- Joo kokkelia käyttänyt collegessa ja sen jälkeen en oikeestaan ollenkaan ( nyt sattu vaan NIIN huono mäihä että olinkin just kokeillu taas kun testaajat tuli)
- Testoistahan ei voi oikeestaan päätellä mitään vaikka ne olikin ihan pikkuriikkisen matalalla meillä kummallakin(Cormierin kanssa) ne muutenkin hyppii ylös ja alas miten sattuu.

Eihän tuo ollut mikään oikeuden istunto, jossa Jones istuu syytettyjen penkillä, vaan haastattelu johon mies on suostunut omasta tahdostaan. Heitä esimerkkiä missä ja koska urheilijaa on haastateltu tätä aggressiivisemmin median toimesta? Linkkiä kanssa, niin nähdään minkälainen ote haastattelijalla olisi pitänyt olla.

Eikö tuota testohommaa ole tässä jo väännetty kymmeniä sivuja ja todettu, että kusitesti ei ole kunnollinen testimuoto testoihin ja arvot heittelehtivät esim. päivän mittaan huomattavasti?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Housut, kontrasti..?

Eiku tuo Jonesin olemus, mielikuvituspäissäni näen tuossa sen kömpelön vanhempien kasvattaman kuoropojan, joka joutuu aina vaikeuksiin lapsentyhmyyttään/ajattelemattomuuttaan, ja asettaa vanhempansa ja perheensä häpeään ja lopulta poika ei oikein itsekään tiedä onko lintu vai kala, ja sille haluttais ojentaa auttava käsi ja ohjata tai jotain :D ja nyt kun niin ylimielikuvitusslashkahvipäissään olen niin voisin kuvitella, että Jonesilta löytyy joku kirkosta varastetulla ehtoollisviinipullolla täytetty taskumatti tuolta povesta, ja jää niiden "kavereidensa", joiden hyväksyntää ja kunnioitusta haki varastamalla pullon, takia kiinni niiden juorutessa asiasta rehtorille, samalla kun vanhempansa kehuu muille vanhemmille kuinka hyvä ja esimerkillinen poika meillä on, ja vain sekuntien päästä rehtori raahaa Jonia korvasta perheensä luo ja siinä sitä taas ollaan. Poor Jon. Sitten isä tietenkin läimäyttää turpaan, ja Jonille muodostuu kuvan mukainen ilme, ja isä sanoo et nyt lähetään kotia, jossa odottaa kunnon selkäsauna. Samalla yksi niistä "kavereista" seuraa tilannetta ympärillä olevasta joukosta, ja tilanne loppuu siihen, kun se paljastaa identtisen Incredulous giffin mukaisen reaktionsa. :D

20130921104242_cccc.JPG
 
Eihän tuo ollut mikään oikeuden istunto, jossa Jones istuu syytettyjen penkillä, vaan haastattelu johon mies on suostunut omasta tahdostaan. Heitä esimerkkiä missä ja koska urheilijaa on haastateltu tätä aggressiivisemmin median toimesta? Linkkiä kanssa, niin nähdään minkälainen ote haastattelijalla olisi pitänyt olla.

Eikö tuota testohommaa ole tässä jo väännetty kymmeniä sivuja ja todettu, että kusitesti ei ole kunnollinen testimuoto testoihin ja arvot heittelehtivät esim. päivän mittaan huomattavasti?

Agressiivisemmin tarkoitin sitä että oltaisiin vähän voitu jatkaa "painostusta", varsinkin noihin kysymyksiin. Nyt kysyttiin pari kysymystä ja Jonesi sai vastata/väistellä miten halusi oikeastaan kaikkeen.

- Siinä on joku esimerkki
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Agressiivisemmin tarkoitin sitä että oltaisiin vähän voitu jatkaa "painostusta", varsinkin noihin kysymyksiin. Nyt kysyttiin pari kysymystä ja Jonesi sai vastata/väistellä miten halusi oikeastaan kaikkeen.

- Siinä on joku esimerkki

Myllylän haastattelua vähän katsoin, eikä siinä ollut kovin tiukkaa otetta haastattelijalla, mutta tilanne oli kyllä paljon pahempi mitä Jonesilla nyt ja Myllylä ihan selkeästi todella syvissä vesissä ja murheen murtama.

Olisihan sitä voinut toki jonia vähän grillata etenkin tuosta kokaiinista, koska siitä annettu vastaus oli melko ympäripyöreä, mutta valistunut katselija sai tuosta varmasti riittävästi infoa, eli käyttänyt on joskus ennenkin, mutta käyttö ei ole säännöllistä, eikä miehellä ole ongelmaa asian suhteen ja on ottanut opikseen tapauksesta.
 
Kannattaa myös huomioida ketkä ton haastiksen on tilannut. UFC tietenkin (Fox Sports), ei ne nyt anna Foxin haastattelijan kusta omille jaloilleen.
 
Ei koksu ole kiellettyjen aineiden listalla niin miks sitä pitäis asiasta ton enempää painostaa? Myllylä jäi kiinni kielletyistä aineista joten tilanne on ollu täysin eri. Jones kerto enemmän ku ois edes tarvinnu, ei sen ois tarvinnu mainita koko college aikaista käyttöään.
 
Olisihan sitä voinut toki jonia vähän grillata etenkin tuosta kokaiinista, koska siitä annettu vastaus oli melko ympäripyöreä, mutta valistunut katselija sai tuosta varmasti riittävästi infoa, eli käyttänyt on joskus ennenkin, mutta käyttö ei ole säännöllistä, eikä miehellä ole ongelmaa asian suhteen ja on ottanut opikseen tapauksesta.
Toisenlainen valistunut katsoja saattaa myös nähdä tuosta että annettiin jotakuinkin "lievin" mahdollinen tunnustus mikä voidaan antaa kun kerran on asiasta kärähdetty. En sano ettei tuo ole totta, mutta jotakuinkin tuollainen selitys annettaisiin (jos/kun koetaa että PR-syistä on pakko jotain sanoa) vaikka sitä kokkelia vedettäisiin aamiaisella, lounaalla ja välipalalla.
 
Eiku tuo Jonesin olemus, mielikuvituspäissäni näen tuossa sen kömpelön vanhempien kasvattaman kuoropojan, joka joutuu aina vaikeuksiin lapsentyhmyyttään/ajattelemattomuuttaan, ja asettaa vanhempansa ja perheensä häpeään ja lopulta poika ei oikein itsekään tiedä onko lintu vai kala, ja sille haluttais ojentaa auttava käsi ja ohjata tai jotain :D ja nyt kun niin ylimielikuvitusslashkahvipäissään olen niin voisin kuvitella, että Jonesilta löytyy joku kirkosta varastetulla ehtoollisviinipullolla täytetty taskumatti tuolta povesta, ja jää niiden "kavereidensa", joiden hyväksyntää ja kunnioitusta haki varastamalla pullon, takia kiinni niiden juorutessa asiasta rehtorille, samalla kun vanhempansa kehuu muille vanhemmille kuinka hyvä ja esimerkillinen poika meillä on, ja vain sekuntien päästä rehtori raahaa Jonia korvasta perheensä luo ja siinä sitä taas ollaan. Poor Jon. Sitten isä tietenkin läimäyttää turpaan, ja Jonille muodostuu kuvan mukainen ilme, ja isä sanoo et nyt lähetään kotia, jossa odottaa kunnon selkäsauna. Samalla yksi niistä "kavereista" seuraa tilannetta ympärillä olevasta joukosta, ja tilanne loppuu siihen, kun se paljastaa identtisen Incredulous giffin mukaisen reaktionsa. :D

20130921104242_cccc.JPG


Aika vau-analyysi. Autismin ja nerouden rajamailla mennään.
 
Eihän tuo ollut mikään oikeuden istunto, jossa Jones istuu syytettyjen penkillä, vaan haastattelu johon mies on suostunut omasta tahdostaan. Heitä esimerkkiä missä ja koska urheilijaa on haastateltu tätä aggressiivisemmin median toimesta? Linkkiä kanssa, niin nähdään minkälainen ote haastattelijalla olisi pitänyt olla.

Eikö tuota testohommaa ole tässä jo väännetty kymmeniä sivuja ja todettu, että kusitesti ei ole kunnollinen testimuoto testoihin ja arvot heittelehtivät esim. päivän mittaan huomattavasti?

tikkuukko, rujo ja sporttinen ovat päättäneet että jones on steroidipäissään, vaikka mitään todisteita ei ole ja kaikki heidän/sherdogin syytökset on todistettu paskaksi. tuskin enää kamppailuosiossa pystytään käymään keskustelua jonesista ilman suomi24-tasoista steroidipaskaa.
 
Olen sitä mieltä, että lähes kaikki ovat päissään, jollain tasolla, ei Jones sen kummemmin kuin muutkaan. Eikö tää ole aikalailla selvää kun lajin huipulla tienataan miljoonia?

Mikseihän sitä verikoetta julkistettu? Vai onko se julkistettu? Sieltähän näkyis ne luotettavat arvot.
 
Olen sitä mieltä, että lähes kaikki ovat päissään, jollain tasolla, ei Jones sen kummemmin kuin muutkaan. Eikö tää ole aikalailla selvää kun lajin huipulla tienataan miljoonia?

Mikseihän sitä verikoetta julkistettu? Vai onko se julkistettu? Sieltähän näkyis ne luotettavat arvot.

Meinaatko et ne ei julkista niitä koska sielt näkyis jotain?
 
Meinaatko et ne ei julkista niitä koska sielt näkyis jotain?

Meinaan, että olen vain nähnyt ne CIR testien "negatiivinen/positiivinen" raportin, kun en ole seurannut tilannetta nyt. Iole tai joku höpötti, että saa käsiinsä verikokeet, näin hän twiittasi. Mietin, että onko ne tullut? Minulla kiinnostaa nähdä, kuinka paljon kusi testi (dec 18th) heittää niistä saman päivän veriarvoista. Luulin aiemmin, että kusitestien terttuarvot ovat ihan yhtälailla luotettavia arvoja, kunnes minulle selitettin, että näin ei ole. Satisfied?
 
Meinaan, että olen vain nähnyt ne CIR testien "negatiivinen/positiivinen" raportin, kun en ole seurannut tilannetta nyt. Iole tai joku höpötti, että saa käsiinsä verikokeet, näin hän twiittasi. Mietin, että onko ne tullut? Minulla kiinnostaa nähdä, kuinka paljon kusi testi (dec 18th) heittää niistä saman päivän veriarvoista. Luulin aiemmin, että kusitestien terttuarvot ovat ihan yhtälailla luotettavia arvoja, kunnes minulle selitettin, että näin ei ole. Satisfied?

No ei niit tarvii, Mabones luki jo sen kasvoilta et se käyttää ;) Ja siihe yhdistettynä RUJ0n varmistamat gynot, kasvanu otsa ja leukakin (sen RUJ0 näki tuuhean parran alta, on nää meedioita nää jätkät). Näitkö sen shortsien läpi ne piikitys jäljet sen pakaroissa?
 
tikkuukko, rujo ja sporttinen ovat päättäneet että jones on steroidipäissään, vaikka mitään todisteita ei ole ja kaikki heidän/sherdogin syytökset on todistettu paskaksi. tuskin enää kamppailuosiossa pystytään käymään keskustelua jonesista ilman suomi24-tasoista steroidipaskaa.

Onko heittää linkkiä tuohon "kusesta ei saa luotettavia testoarvoja?"
Onko heittää linkkiä DC:n arvojen ollessa normaalit, että niitäkään ei ole "luotettavasti" mitattu?
Onko heittää linkkiä missä joku kertoo luontaisen syyn Jonesin olemattomille testoille?
Onko heittää linkkiä, jossa asiantuntija perustelee miksi arvot on noin alhaiset, ja että se on ihan ok huippu-urheilijalle?
Onko heittää linkkiä, jossa asiantuntija ei käytä sanaa EPÄILYTTÄVÄ? Jopa tämä teidän kummisetänne Dick Kilomunakin kertoi pitävänsä tuloksia EPÄILYTTÄVINÄ.
Fanipojat laulaa kuorossa, että sherdogilla myrsky tyhjästä, asiantuntijatkin meni vipuun, mikään ei ole ollut epäilyttävää jne. :D:D:D

Jokainen hiemankin kriittiseen ajatteluun pystyvä yksilö osaa kyllä lukea rivien välistä. Jokainen saa muodostaa oman mielipiteensä.

Itsekkin olen jo sanonut, Jones=puhdas, koska selvitti testit. Säännöt on samat kaikille. that´s it ja odotan Jones gusse II. Sulla taitaa olla joku pahemman luokan kriisi nyt menossa rakastettusi kanssa vai minkä takia et sisäistä lukemaasi?
 
No ei niit tarvii, Mabones luki jo sen kasvoilta et se käyttää ;) Ja siihe yhdistettynä RUJ0n varmistamat gynot, kasvanu otsa ja leukakin (sen RUJ0 näki tuuhean parran alta, on nää meedioita nää jätkät). Näitkö sen shortsien läpi ne piikitys jäljet sen pakaroissa?

BJ, olet kovin ritarillinen fani, arvostan innokkuuttasi. Mutta tunnut ottavan hyvin henkilökohtaisesti Jonesia kohtaan kohdistuvan kritiikin, kun puolustat häntä kovasti ja hyökkäät kriitikkoja vastaan ylimielisestikkin, aivan kuin sinulle olisi jotain väärää tehty; on nää meedioita nää jätkät -köhköh. Mutta nyt kun olet todelliset värisi näyttänyt, olet Jonesin uskollinen fani, niin lupaan huomioida sinut erityisesti tulevaisuudessa.

ON THE RECORD, aiemmin sanoin, että kasvonpiirteet ovat muuttuneet Jonesilla, myös joku muu otti ne kulmat ja gynot esille. Promovideoissa ne kasvonpiirteet korostui, ja menin halpaan. Tarkistin vertailemalla, eikä ne mitenkään kasvaneilta näyttänyt. JRE podcastissa puhuttiin tuosta (linkkasin sillon), että testosteroni on yhteydessä tuollaisin kasvonpiirteisiin, ja se muistui samalla mieleeni, joten yleiseltä kannalta ajattelin, että se on varmasti ihan asiaa ja selvitin siitä (mutten enää Jonesista) kun se tuli offtopiccina mukaan tähän ketjuun. Tämä siis kasvonpiirteistä. Gynoista olen vitsaillut monen muunkin kohdalla, esim Barnettin tisuista olen mainiinnut ja Ed Hermanin tisut on aika muhkeat eikä hän kait ole ikinä jäänyt kiinni(?), ja kuten totesin aiemmin, ei Jonesin tisujen perusteella voi mitään väittää. Ne näytti ihan normaalilta kun ei nyt ollut niin kireäkään, mitä joissain muissa kuvissa = automaattisesti rintalihakset eivät näytä niin "kovilta" = normaalia. Eli Gynohomma oli vitsi, jolla oli mukava mehustella vähän tän testo-jupakan ohella mukatosissaan (näin aion tehdä myös jatkossakin, mikäli huomaan kunnon tisut), kasvonpiirteiden muutoksessa olin väärässä. Luulin ettei tässä ollut mitään epäselvää enää.
 
Rauha :D Kai mä nyt saan vähä pistää puukkoa noista syytöksistä. Ihan läpällä mä ton heitin, ei nyt tarvii suuttua :(

Kai mä saan olla sun kanssas eri mieltä? Olinhan mä tässäkin asiassa pitkälti oikeassa, siel mitään gynoa ollu tai ole ja otsa nyt ole kasvanu mitää normaalia enemmän. Huvittavaa et yhtäkkiä kohun tultua julki niin sehän oli joidenki mielestä täysin selvää että se vetää, näkeehän sen ulkonäöstäkin jo :D Jengi teki ihan naurettavia johtopäätöksiä ilman mitään todisteita. Julistettiinhan se täällä jo lähes varmaksi että se on vetäny kiellettyjä aineita vaikka mitään todisteita ei ollu. Nyt ne todisteet on kumottu ni jengi alkaa lukemaan sen ilmeistä PEDien käytön.

Kritiikki ja pakkomielteinen mussutus/mustamaalaaminen on kaks eri asiaa.

Niin ja sun viesteistä nyt on aika vaikee sanoa millon sä oot tosissas ja millon heität vitsiä :D Ja vielä, Barnetilta on tietääkseni leikattu gynot pois, nykyset ketunokat on iha silkkaa läskiä
 
Jones ei edes ole mitenkään hyvä valehtelija vaan sanoisin ennemmin, että todella epävarma ja läpinäkyvä. Väitän että jos tuon PED-kysymyksen ja Jonesin vastauksen kanssa menisi tekemään jotain katugallupia randomeille ja kysyttäisiin vaikuttiko kyseinen henkilö valehtelevan vai puhuvan totta ja pyydettäisiin muodostamaan käsitys pelkästään nonverbaalisen viestinnän perusteella, niin ylivoimainen enemmistö veikkaisi henkilön valehdelleen. Heille, jotka tuntevat Jonesin julkisen persoonan vuosien ja jopa satojen eri haastattelujen kautta oikean vastauksen kertomisen pitäisi luonnollisesti olla vielä paljon helpompaa.

Valehteleva ihminen on helppo tunnistaa silloin kun kyseessä on niin huono valehtelija, kuin Jones on. Välillä käy ihan sääliksi, kun raukka ajaa itsensä niin usein näihin piinapenkkeihin.
 
Back
Ylös Bottom