Jomhod Kiatadisak on kingi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Shelto
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Originally posted by Carlos
Ei kai se hölmö ole. Tottakai se paino silloin enemmän kun kyseessä oli RASKAAN (yli 93 kg) sarjan tittelimatsi.
Viimeksi Titoa vastaan oli kevyen raskaansarjan matsi (-93 kg), pitikin paino olla alle sen punnituksessa. Ja itse matsissa paino on varmaankin lähennellyt sataa, kumpikin vanhoina painijoina hallitsevat dietin ja tankkauksen.

Joka tapauksessa Couturesta on sanottu , että Tito matsiin , oli vaihtanu diettiä ja treenausta kokonaan. Muutoksen johdosta Couture saanut enemmän räjähtävyyttä, paremman kestävyyden ja monipuolisuutta.

Tässä on Ken Shamrockin aatteita Tito vs Couture matsista.

Tässä Couture kertoo omia ajatuksiaan , painon muutoksesta.

Suomessa on kyllä suht pieni +91 ottelijoiden sarja ja sieltä ei kyllä löydy muita kovin hyviä kuin Helin.
Tää on kyllä tosi rasittavaa juupas-eipäs juttua.
Mutta mun mielipide on että Helin ei pärjäisi Jomhodille.
Tuskin nähdään koskaan Helin-Jomhod ottelua.
Muttä tämä on vain minun mielipide.:thumbs:

hyväksykäämme se tosiasia että jomhod on paras nimenomaan omassa painossaan on muutama k1 kaveri jolla ei ole tekniikkaa lainkaan mutta ne on sit niit showtyyppejä kuten bob sapp kun taas ernesto hoost ja lebanner on ammattiottelijoita jolla se tekniikka on sieltä parhaasta päästä ja jos shamrock pantais k1 säännöillä ottelemaan lebannerin tai erneston kanssa nii siltä lyödään taju kankaalle jos ette oo sattunu näkemään lebanner vs don frye

jomhod ei ole paras omassa painoluokassaan, ei edes thainyrkkeilysäännöillä! se on vaan fakta että jomhodilla rupee ikä painamaan. yksi parhaista ellei paras hän oli 80-luvun lopusta 90-luvun loppuun asti.

Chronic1 sanoi:
hyväksykäämme se tosiasia että jomhod on paras nimenomaan omassa painossaan on muutama k1 kaveri jolla ei ole tekniikkaa lainkaan mutta ne on sit niit showtyyppejä kuten bob sapp kun taas ernesto hoost ja lebanner on ammattiottelijoita jolla se tekniikka on sieltä parhaasta päästä ja jos shamrock pantais k1 säännöillä ottelemaan lebannerin tai erneston kanssa nii siltä lyödään taju kankaalle jos ette oo sattunu näkemään lebanner vs don frye
Hyvinhän se kaoklaikin tuolla pyristelee, vaikka ei ole sen isompi kuin jomppakaan. Onhan nuo jompan meriititkin huomattavasti kovemmat. Tosin IMHO jompan parhaat päivät oli 10 vuotta sitten...

könde sanoi:
no onhan kaoklai noin 10kg painavampi ku jomhod..
No viimeksi jomhod otteli 160lbs ja kaoklain ilmoitettu paino on 172lbs, eli noin 5 kiloa, mutta parhaimmillaan jomhod on kyllä ollut hieman kevyempi.

katsoin K-1.Scandinavia.SuperFight2.Laursen-vs-Jomhod (K-1 MAX) <-- tämmöisen pätkän eikä puhettakaan että jomhod olis ihan leikitelly ukon kans nii miten ihmeessä jotku luulee että jomppa voittaisi 40kg painavempia k1 tason ottelijoita??? höpö höpö

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No johan on tasokasta "kuka hakkaa kenet" spekulointia. Noh, onneks mua lohduttaa tieto, että mun isi hakkaa teidän kaikkien isit ja vielä Jomhodin ja ne kaikki K1 äijät samal kertaa! :david:

Btw. Eräältä toiselta foorumilta luin, että Jomhod olisi ollu Phuketissa sunnuntaina ja ei nyt vastaa viesteihin eikä siis muutenkaan saatais yhteyttä. Pitääköhän paikkansa?

Flea sanoi:
No johan on tasokasta "kuka hakkaa kenet" spekulointia. Noh, onneks mua lohduttaa tieto, että mun isi hakkaa teidän kaikkien isit ja vielä Jomhodin ja ne kaikki K1 äijät samal kertaa! :david:

Onpa säälittävää.
Jos kerran pohditaan miten kävisi jos Kaoklai kohtaisi Jomhod:n
Nuo isi hakkaa teidän isit mitä vittua. Mistä sä sen vedit tähän.
Puhuttiin ottelijoista eikä vanhemmista.
Rasittavaa ylimielistä läpän heittoa.

Flea sanoi:
Nyt puhuttaan kuitenkin urheilusta, joten eiköhän se ole ihan ok tällaiset spekuloinnit. Jos nyt puhuttaisiin jääkiekosta ja kumpi voittaa kenet pelissä TPS vs Jokerit niin se olisi ihan sama juttu. Toisia vaan sattuu provosoimaan tällaiset kamppailulajikeskustelut enemmän. :)

Mielenkiintoinen matsi olisi myös vaikka hieman painoeroa onkin...

Kaoklai vs Masato
Nähtäisiin miten mies pärjäisi max-luokan ottelijoille.

onion sanoi:
Toisia vaan sattuu provosoimaan tällaiset kamppailulajikeskustelut enemmän. :)

Näköjään. Noh, minun kommentti oli tarkoitettu lähinnä ketjun alussa esiintyneelle kirjoitustyylille ja asenteelle ja sitä kautta vastasin samalla älyllisellä tasolla.

Nyt vasta sattui silmään tämä ketju ja en jaksanut lukea, kuin ensimmäisen sivun kommentit...

Willie sanoi:
Nyrkkeilyn säännöillä ei varmasti pärjäisi, jos Tyson pysyy kunnossa niin ei ehkä 60-vuotiaanakaan. En myöskään usko että puolet kevyempi nyrkkeilijä pärjäisi Tysonille kehän ulkopuolellakaan, ryhtyisi varmaan käyttämään parhaiten osaamaansa taitoa eli nyrkkeilyä. En myöskään väitä että kuka tahansa puolet kevyempi pärjäisi Tysonille. Löytyy kuitenkin sellaisiakin puolet kevyempiä joiden uskoisin tähän pystyvän.
Jos kaksi täysin tavallista tallaajaa ryhtyy vastatusten, painavammalla on etu.
Jos kaksi taistelulajien huippua, mestaria, asettuvat vastakkain, paino ei ole ratkaiseva tekijä.
Toistan pyyntöni, sulkekaa tämä onneton threadi ja päästäkää se kurjuudestaan.

what? ootko iha sekaisin? :lol2:
Ihan muuten vain ne painoluokat on taistelulajeisssa? mene pois.

Flea sanoi:
Näköjään. Noh, minun kommentti oli tarkoitettu lähinnä ketjun alussa esiintyneelle kirjoitustyylille ja asenteelle ja sitä kautta vastasin samalla älyllisellä tasolla.

Nyt vasta sattui silmään tämä ketju ja en jaksanut lukea, kuin ensimmäisen sivun kommentit...

Samoilla linjoilla.
Mitä järkeä vaahdota KOSKAAN IKINÄ TOTEUTUMATTOMISTA fantasia match upeista tyyliin, "jos Jomhodi ja Helin ottais nii kyl siinä sit vasta oliski niiq matsi!! Jomhodi söis sen Heliinin ku son nii nopia kaikkee!"
Saman tien voisi spekuloida just näitä supermies vs. peräsmies vs. salkkarien talonmies -superfaitteja.. :rolleyes:

Sherdogilla on niille ihan oma foorumi. Oh joy..
_

n00kie sanoi:

Köhän willie ollut samalla kannalla. Lukaseppas threadia alusta asti tarkemmin.

n00kie sanoi:

En mene pois. Täytyy nyt todeta että tämä on taas täysin :offtopic:, eikä liity millään muotoa thainyrkkeilyyn tai Jomhodiin. Ensinnäkin, kamppailulajeissa tai kamppailu-urheilussa voi olla painoluokat, taistelulajeissa niitä taas ei ole. Taistelulajeilla tarkoitetaan lajeja joissa harjoitellaan toisen ihmisen toimintakyvyttömäksi tekemistä keinolla millä hyvänsä. Taistelulajeissa ei ole mitään rajoituksia tekniikoiden suhteen, vapaaottelutkin ovat vielä kaukana taistelusta. En ole kertaakaan kuullut että joku olisi tarkoituksella murtanut kehässä vastustajan niskat, työntänyt sormet silmien läpi tai murskannut kurkunpään, edellämainitut ovat kuitenkin sukuelinten ohella ensisijaisia maaleja.
Toiseksi, lue tämä threadi ja mielellään muitakin kirjoituksiani läpi. En ole koskaan väittänyt etteikö massalla olisi mitään korrelaatiota taistelijan tai ottelijan kyvykkyyteen, olen ainoastaan sanonut että se ei ole ratkaiseva tekijä. Massasta ei myöskään itsessään ole kovinkaan hyödyllinen ominaisuus, mutta usein sen mukana tuleva voima on taas aina hyödyllistä. Isompi ei ole aina kokonaisuutena parempi, muutenhan vapaaottelukehässäkin jyräisivät yli 150-kiloiset ottelijat. Väitän että keskimäärin ihanteellisimmat ominaisuudet (voima, nopeus, notkeus, koordinaatio, reaktionopeus, kehon mittasuhteisiin soveltuva tekninen osaaminen jne.) kasautuvat keskiraskaisiin ja -pituisiin ihmisiin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom