Joko on talviturkki heitetty?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Movdal
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tänään lähti, kun käytiin mukuloiden kanssa rannalla.

Jooh, tänään kävin sitten näsijärvessä.. helevetti että oli sydänkohtaus lähellä :D olis vaan pitänyt odottaa siihen heinäkuuhun.

Talviturkki tuli heitettyä armeijan puolesta jo huhtikuussa, kun oli vesistön ylitys koulutushaarakokeessa. Oli aika viileetä se vesi kun oli vielä vähän jäätä, no heräsipä ainaki uuteen marssipäivään :D

Viikonloppuna savusaunasta lämpimään järveen.
Humalassa kuin englantilainen futisfani tosin, mutta kosteaa touhua se lammessa räpiköinti muutenkin on. :)

Tänäänhän se piti käydä heittämässä lenkin jälkeen :) Ois voinu olla vesi lämpimämpääkin nyt oli 19 asteista muistaakseni..

Hävetti jo niin paljon kun vieläkin talviturkki oli tänään että piti käydä äsken uimassa. Lämmintä oli kyllä vesi. :)

Eilen kävin "uimassa". Vittu mä olen huono räpiköimään, kai sitä pitäs tänä kesänä yrittää harjotella vähän.

Jaahas, eipäs tarvinnutkaan juhannukseen odottaa. Mut kannettiin olkapäällä järveen lauantaina Pyynikillä :D Eli se olin minä joka siellä kiljuin jos joku sattui olemaan paikalla :nolo: Tosin, vesi oli ihmeen lämmintä jopa mun mielestä.

Toissa päivänä heitin ja tänään vielä kerta kiellon päälle :)

Perjantaina se sitten lähti.. Oli aika viileää vettä mutta onneks ilma oli lämmin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom