Joko on talviturkki heitetty?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Movdal
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tänään meinasin mereen mennä, mutta en sitten uskaltanut. Onneksi asutaan ihan biitsin tuntumassa, joten eiköhän se viimeistään viikonloppuna lähde!:D

Minäkin vannoin että uimaan ei mennä ennen kun vesi on vähintään 25! :D Mutta muutaman oluen jälkeen tein jo vakuuttavan uimasuorituksen järvessä. Pari viikkoa sitten, oliko 3. päivä tätä kuuta.

Eipä ole tullut käytyä, ole oikein tullut tilaisuutta eteen. Pitäisi varta vasten käydä.

Aiempina kesinä oli helppoa melontakeskuksessa kun oli töissä ja treenasi, aina treenin päätteeksi uimaan. Semmonen vajaa 10 asteinen vesi on oikein virkistävää silloin :)

Eilen tuli pienen painostuksen jälkeen pikaseen pulahdettua. Oli vielä aika raikasta meitsin lammasmaiseen makuun.

Aina ennen lähteny jäiden kaa samaan aikaan, mutta nyt ei oo viel uskaltanu/kerenny/viihtiny :itku:

Tänään viimeksi olin pulikoimassa Näsijärvellä n. puoltuntia. Tosin märkäpuku päällä... :D

Juhannuksena lähtee turkki :)

Todennäköisesti vähemmän selväpäisissä tunnelmissa. On melko varmaa, että uin liian kauas rannasta ja hukun.

Huhhuh olipa jäätävää. Tänään lähti. Uutelan rantaveessä. Oli pakko kun oli näytettävä koiralle että mene vaan, ei se kylmää ole.:eek:

Juhannuksena varmaan joutuu heittämään, koska mulla on sellainen tunne että jos en oma-aloitteisesti sitä heitä, niin mut uitetaan :D

Ja perkule, varokaakin räiskyttämästä mun päälle sitä vettä kun oon menossa. Mikään ei saa mua niin raivon partaalle ku kylmän veden räiskyttäminen siinä vaiheessa kun on kastautumassa :hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom