Sniffari
Äitisi valinta
Vittuakohan nuo poliitikot alkaa kerätä irtopisteitä tämmösillä asioilla?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mahtaakohan tuota sankaria hoitavien motivaatiotasokaan järin korkealla olla.. hoidellaan sitä aivovammaa sillain suunnilleen ja sinne päin.. "hups ku lipsahti veitsi.. oho, taas.."Ampujan selviämismahikset olemattomat lekurin mukaan...Ehkäpä näin parempi?
tuollaista en kyllä missään kuullut?
Minä sitävastoin veikkaisin että esim. "8:n surmanluodin" poliisinmurhaaja-Pasasen ex-vaimo olisi sinun ja suomalaisten kriminologien kanssa jyrkästi eri mieltä. Miksikö? Koska tuli tapetuksi kyseisen ex-elinkautisvangin toimesta tämän vapauduttua vankilasta. Ja nythän Pasanen on jo jälleen vapaalla istuttuaan jokusen vuoden taposta.Luuletko todellakin, että tällaisissa tapauksissa rangaistusasetikon ankaruudella olisi jotain estävää vaikutusta? Että rikoksentekijä vakaasti harkitsee ennen sitä, että saako tästä nyt 9 vai 15 vuotta, ja kun ei tulekkaan 20 vuotta, niin voi rikoksen tehdäkin? Vaikka noihin törkeimpiin rikoksiin laitettas jokaiseen +10 vuotta, niin epäilisin vahvasti, ettei niillä olisi yhtään mitään vaikutusta rikollisuuteen.
Eiköhän kriminologian teoriassa ja siten myös käytännössä ole kokeiltu kaikki mahdolliset rangaistusmenetelmät ja asteikot...
mahtaakohan tuota sankaria hoitavien motivaatiotasokaan järin korkealla olla.. hoidellaan sitä aivovammaa sillain suunnilleen ja sinne päin.. "hups ku lipsahti veitsi.. oho, taas.."
Niin ja kun viimenen laukaus ammuttu 12:04 ja rynnäkkö tehtiin vasta myöhemmin. Tiedä sitten oisko tullut vähemmän kuolleita jos tuonne olisi apu päässyt aiemmin. Varmasti (=luonnollisesti) joku syyllistää poliisia tuosta.Nähtävästi ollut suht taitava ampuja, kun haavoittuneita ei juuri ole ja on kuulunut ampumaseuraankin.
Tähän asti mä luulin että noita kahjoja ei Suomesta löydy, mutta näköjään löytyy.
Ennaltaehkäisevään vaikutukseen en minäkään usko, mutta life without parole olisi näille pahimmille tapauksille IMO ihan ok vaihtoehto ihan yleisen oikeustajun ja muiden ihmisten suojelemisen nimissä. Yksikin case, jossa nelinkertainen murhaaja vapauduttuaan uusii tekonsa on minun mielestäni liikaa.
Vitun paska juttu...:( Toivottavasti pelkkä yksittäistapaus.