Jokelan koulussa Tuusulassa ammuttu

Meidän lukion äikänmaikka oli sen tapetun reksin kaveri ja oli niin järkyttynyt, että päästi meidän luokan kotiin aikaisemmin.

Äikänope kertoi, ettei reksi ollut kovin pidetty, voitko Siloposki kertoa mitään tästä asiasta?

Tais olla vaan jonkun puolisen vuotta mulla.. Ei jääny oikein mieleen positiivisessa eikä negatiivisessa mielessä.

Luulisin ettei, ehkä, ollut yleisesti kovin suosittu.

Saas nähdä, minä päivänä ampujan vanhemmat tulevat "julkisuuteen". Varmaan on jo ens viikolla kaikissa lehdissä haastattelut yksinoikeudella tyyliin: "ja kun se oli aina niin kiiiillttti poika"...

Onneks noissa youtube-videoissa soi taustalla joku paskajumputus, ettei tääkin mee taas Judas Priestin tai Ozzyn piikkiin.

No taatusti menee. Kristinuskoset varmasti alkaa protestoimaan heviä ja punkkia tän avulla. "Tuo videolla oleva jumputus oli vain peittelyä, oikeasti hän kuunteli Black Sabbathia"

Saas nähdä, minä päivänä ampujan vanhemmat tulevat "julkisuuteen". Varmaan on jo ens viikolla kaikissa lehdissä haastattelut yksinoikeudella tyyliin: "ja kun se oli aina niin kiiiillttti poika"...
Luulen (ja toivon) ettei.. Tapaus on todennäköisesti pojan vanhemmille aivan hirveä shokki. Antaa heidän surra rauhassa.

Toihan on ihan oldschool natsin näköinen.
Jep, samaa mieltä, en näe ton ulkonäössä mitään nörttiä, jopa aika miehekkään näkönen kaveri.

"Sitten alko viereisestä luokasta kuulua kiljuntaa ja lasien rikkomisen ääniä. Siellä oli siis ne kolme sekopäätä aseet kädessä."
Tota ei kannata ottaa vakavasti. Ihmiset sanoo mitä sattuu ku on paniikki päällä. Kukaan muu ei oo tainnu mitään ton suuntasta sanoa.

Kaveri ollut älykäs mutta syrjäytynyt nuori, jolla on ollut vähän liikaa aikaa lukea internetin keskustelupalstoja.
Moneenkohan pakkislaiseen tai muuhun kulkijaan tuo kuvaus soveltuu? Jos vielä nuo ominaisuudet yhdistetään megalomaniaan ja todellisuudentajun puutteeseen, niin...
Shokki ampujan vanhemille; ikuinen painajainen ja piina kuolleiden vanhemmille. :down: :(
Totta, tämä on hirveä inhimillinen tragedia. Luulenpa että myös hengissä selvinneet oppilaat ja opettajat viettää muutamia unettomia öitä tämän jälkeen..

edit: Olen teemalin kanssa täysin samaa mieltä.

Perkele että tuokin runkkari on mennyt tuhoomaan monen ihmisen elämän ja vammauttanut henkisesti satojen elämän. Ois vaan ampunut reilusti ittensä siellä metsässä pelleillessään.

Tuppaa pistämään vihaksi.

http://www.kimmo.org/jokela/naturalselector8cc5.png jos tossa on kaverin pärstä niin ei kyllä ole murhaajan näköinen. tollanen perus nörd... siinä videossa just testing my gun kaveri oli ihan erinäkönen ???

Seuraappas joskus vaikkapa MTV3 Faktan Tappajan profiilia, niin huomaat että pahimmat tappajat ei todellakaan ole tappajan näköisiä, vaan nimenomaan tuollaisia pertti perusjantterin oloisia tyyppejä.

En kauhistele tai surkuttele muuta, kuin ajattelin jenkkien kouluampumisten jälkeen sitä, että onneksi suomessa ollaan suhteellisen täyspäisiä läpi linjan. Olin näemmä pahasti väärässä :curs:

Moneenkohan pakkislaiseen tai muuhun kulkijaan tuo kuvaus soveltuu? Jos vielä nuo ominaisuudet yhdistetään megalomaniaan ja todellisuudentajun puutteeseen, niin...
Totta, tämä on hirveä inhimillinen tragedia. Luulenpa että myös hengissä selvinneet oppilaat ja opettajat viettää muutamia unettomia öitä tämän jälkeen..

Ja tähän voi esim kuvitella skenaarion, jossa äidillä tai isällä ollut riita lapsen kanssa aamulla ja sitten saa kuulla iltapäivällä kuinka oma lapsi on tapettu.

Odotan kauhulla sitä tietoa, että kuinka vanhoja nää uhrit on. :(

No lukioko tossa oli kyseessä? Ikähaarukan pystyy arvaamaan helposti, mutta aikuisista ei ole tietoa vielä.

Seuraappas joskus vaikkapa MTV3 Faktan Tappajan profiilia, niin huomaat että pahimmat tappajat ei todellakaan ole tappajan näköisiä, vaan nimenomaan tuollaisia pertti perusjantterin oloisia tyyppejä.

En kauhistele tai surkuttele muuta, kuin ajattelin jenkkien kouluampumisten jälkeen sitä, että onneksi suomessa ollaan suhteellisen täyspäisiä läpi linjan. Olin näemmä pahasti väärässä :curs:

Vaikka mtv3 fakta onkin niin ei ole tuollainen ohjelma tullut silmään. vois kattookkin seuraavan.... onko tietoa tuosta ajankohdasta milloin ohjelma tulee??
Ja pointtina oli että tossa videossa Just testing my gun oli mun mielestä ihan eri kasvot...

Pistää vaan vihaksi, jos joku mulkero ampuu lähiomaisen tjms. ilman mitään syytä (mielenterveyshäiriöt eivät ole syy). Millä oikeudella, prkl??? Kuvitelkaa nyt kuinka monen mukula ei tulekaan kotiin koulupäivän päätteeksi.

Back
Ylös Bottom