Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vaikka mtv3 fakta onkin niin ei ole tuollainen ohjelma tullut silmään. vois kattookkin seuraavan.... onko tietoa tuosta ajankohdasta milloin ohjelma tulee??
Tervetuloa palstalle.
Yläaste ja lukio. Uhrit voivat siis olla hyvin nuoriakin.No lukioko tossa oli kyseessä? Ikähaarukan pystyy arvaamaan helposti, mutta aikuisista ei ole tietoa vielä.
www.hs.fi sanoi:Jokelan koulukeskuksessa Jyväkuja 13:ssa on yläasteen koulu ja lukio. Yläasteella opiskeli viime vuonna noin 330 ja lukiossa 150 opiskelijaa.
Onhan täällä pidemmän aikaa hypitty, mutta vasta tää järkytys pisti postaamaan... kiitoksia änivei :kippis1:
Yläaste ja lukio. Uhrit voivat siis olla hyvin nuoriakin.
IS:n sairaala- ja poliisilähteistä saaman tiedon mukaan Jokelan koulun ammuskelussa Tuusulassa kuoli kahdeksan henkilöä. Ampujaksi epäilty 18-vuotias lukiolainen on pahasti loukkaantuneena sairaalahoidossa.
Kertoo Ilta-Sanomat. Toivottavasti bodycount pysähtyy tähän.
Toi viittais siihen että se reksikin ois menehtynyt. Eikös aiemmin raportoitu että se oli kriittisessä tilassa ja sitä oli ammuttu päähän, eli ois voinu kai arvatakkin ettei hyvin hänelle käy. Nohh, aika turha kai tässä spekuloida, kohta tulee poliisin tiedotustilaisuus. Eli klo 18.00 kaikki maikkarin ääreen!IS:n sairaala- ja poliisilähteistä saaman tiedon mukaan Jokelan koulun ammuskelussa Tuusulassa kuoli kahdeksan henkilöä.
Kyllä mä melkeipä toivon että se kasvais vielä tolla yhdellä..
Osanottoni uhrien omaisille :(
Ansaitset kyllä kieltämättä useamman kunnianosoituksen ensimmäisen postauksen ansiosta.Onhan täällä pidemmän aikaa hypitty, mutta vasta tää järkytys pisti postaamaan... kiitoksia änivei :kippis1:
Minä en, mies pitäisi laittaa sähkötuoliin.Kyllä mä melkeipä toivon että se kasvais vielä tolla yhdellä..
Huoh
Ilmeisesti se ampuja olisi se vakavasti päähän loukkaantunut mieshenkilö...Toi viittais siihen että se reksikin ois menehtynyt. Eikös aiemmin raportoitu että se oli kriittisessä tilassa ja sitä oli ammuttu päähän, eli ois voinu kai arvatakkin ettei hyvin hänelle käy. Nohh, aika turha kai tässä spekuloida, kohta tulee poliisin tiedotustilaisuus. Eli klo 18.00 kaikki maikkarin ääreen!
Kyllä mä melkeipä toivon että se kasvais vielä tolla yhdellä..
:(
Mee vittuun tuon sairaanhoitajajutun kanssa kun sillä ei ole mitään tekemistä asian kanssa.Ah, se oli ironiaa. No, anteeksi vain kommentistani. Suomi vain kuulostaa päivä päivältä iloisemmalta paikalta. Ensin sairaanhoitajat kirjoittavat sopimuksen, että jättävät potilaat kuolemaan jos ei tule vielä lisää palkankorotusta ja nyt tällasta...
No, ei siitä sen enempää...
Toivottavasti jää henkiin, ainakin jos yritti itsensä ampua.