BB PRO Johnnie Jackson

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Melko nesteinenkin kaiken lisäksi. Tulee ihan mieleen ne Shawn Rayn legendaariset offseason kuvat. :D

Tuossa joitain vähän vertailun vuoksi...

Chris%20Cormier.jpg

Kevin%20Levrone2.jpg

Shawn%20Ray1.jpg

Shawn%20Ray.jpg

Smooth as hell! :D

Aika sileetä joo. Yatesilta olen tainnut kans nähdä sellasen pullaposki-kuvan että oksat pois. Vaikka taitaa näitä löytyä useammaltakin prolta.

Olen jo aikaisemminkin kritisoinut nykyistä linjaa jossa massa on muotia...Kaverit näyttää urheilijalta tai bodarilta 1kk vuodesta,muulloin tuo syöttösika taitaa olla osuvampi nimitys...Eipä kehtais paitaa kyllä riisua!!

Osaako joku arvioida missä rasvoissa nuo munkkipossut suurinpiirtein noissa kuvissa pyörii? Meinaan vatsapalat kuitenkin näkyy, ja "normaali"-ihmisellä sellainen vastais ehkä ~15-18 prosentin luokkaa.

Osaako joku arvioida missä rasvoissa nuo munkkipossut suurinpiirtein noissa kuvissa pyörii? Meinaan vatsapalat kuitenkin näkyy, ja "normaali"-ihmisellä sellainen vastais ehkä ~15-18 prosentin luokkaa.

kyllä se sinne kymppiin pitää laskea tai vähän vain päälle jos 6-packista puhutaan. 4-päkin voi pitää lähes millä vain rasvoilla =)

taas on niin naurattavaa lukea ku jengi selittää aivan täyttä paskaa... kyl musta tuntuis että livenä ku näkis ni ei niinkää ihan niin syöttösika olis ja kyl varmasti leuat loksahtais auki.... kuka nuija pitää ympäri vuoden itseää ihan tiukassa kunnossa jos haluaa massaa lisää seuraavaan kisaa mihin ei välttämättä ole aikaa kerätä lisää massaa.;)

olis tosin huvittava nähdä näitä anonyymejä livenä miltä ne itse näyttää:lol2: voisin kuvitella kyllä...

Tuskin se rasvaprossa älyttömiä nousee noilla äijillä. Nestettä taitaa olla senkin eestä.

taas on niin naurattavaa lukea ku jengi selittää aivan täyttä paskaa... kyl musta tuntuis että livenä ku näkis ni ei niinkää ihan niin syöttösika olis ja kyl varmasti leuat loksahtais auki.... kuka nuija pitää ympäri vuoden itseää ihan tiukassa kunnossa jos haluaa massaa lisää seuraavaan kisaa mihin ei välttämättä ole aikaa kerätä lisää massaa.;)

olis tosin huvittava nähdä näitä anonyymejä livenä miltä ne itse näyttää:lol2: voisin kuvitella kyllä...

Täysin samaa mieltä.

Öö.. oliko tää nyt trolli vai joku muu läppä mitä en tajunnu? :D

Kukaan ei mun mielestä sanonu Jacksonia pieneks tai huonoks bodariks ton takia? Kukaan ei myöskään luule, että ammattilaiskehonrakentajat pitäisi itteään kireenä koko vuoden. Noita offikuvia julkastaan aika paljon harvemmin kuin kisakondiskuvia ja prot on kuitenkin totuttu näkemään kireenä. Sen takia niille on kiva naureskella (ei siis jätkien pienuudelle:david: ).

Lisäks tällanen "anonyymien" haukkuminen ite anonyyminä on kanssa jotenkin absurdia.. useimmista sun anonyymeista luultavasti löytyykin tuolta Kuvat-palstalta kuvia :)

Samahan se on vaikka olis mite iso lihapulla.. lavakunto kuitnekin ratkasee...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom