BB PRO Johnnie Jackson

Powerhousu sanoi:
Jep. Ronsteri on ollu kahdessa viimeisessä videossaan kisadieetillä. Ja ne jotka on joskus dieetillä ollu, tietää, että voimat häviää kyllä aika tehokkaasti.
Niimpä, toisaalta jos olet Ronsterin The Unbelievable pätkän katsonut, niin siinä mies oikeen todella painottaa heti alkuun, että on aivan yhtä vahva sillä hetkellä kuin off-seasonillakin. Eri asia tietysti pitääkö paikkaansa vai ei. Ja mitä vielä yleisesti, niin kyllä siinä oli Colemanilla IMO jo aika raskaita sarjoja alla kun alkoi uusimmalla videollaan sitä viimeistä sarjaa penkissä 220kg:lla vetämään. Ja omasta mielestäni on muutenkin vähän turhaa mutuilua alkaa toisten treenivideoista vetämään mitään sen tarkempia päätelmiä siitä mikä kenenkin oikea hyvässä kunnossa otettu maksimi on, ei se kuitenkaan kohdalleen osu. :D Se on sitten ihan eri juttu jos on vaan hauskaa mutuilla tommosia. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
RoMuLuu sanoi:
Ja omasta mielestäni on muutenkin vähän turhaa mutuilua alkaa toisten treenivideoista vetämään mitään sen tarkempia päätelmiä siitä mikä kenenkin oikea hyvässä kunnossa otettu maksimi on, ei se kuitenkaan kohdalleen osu.:)

Niin, on myös aivan turhaa jauhaa paskaa siitä kuka on kovin penkkaaja kun se nyt ei ollut threadin pointti. Eli eiköhän tämänkin jauhamisen taas voi lopettaa tähän.

Joo, kun threadin aiheena on Jacksonin voimanostohaaste Ronnielle, niin eihän siihen Ronnien penkkituloksesta keskustelu liity mitenkään :rolleyes:

No joo, kyllähän kisadieetillä varmasti heikkenee paljon, mutta esimerkiksi ennen sitä 800 paunan kyykkyä (Cost Of Redemptionissa) Ronnie sanoi, että ei ole koskaan enne kyykännyt niin isoilla. Ja onhan Jacksonkin ottanut osaa samana päivänä bodaus- ja voimanostokisaan jollen ihan väärin muista.

Karpaasi85 sanoi:
Jos huipuista puhutaan niin kovin penkkaaja on varmasti ollut Kevin Levrone, joka on saannut 3x260kg.
Nyt olet asian ytimessä :rock: Kattelin juuri ton Kevinin penkki sarjan ja on se kyllä täysin eri planeetalta suoritusteknisesti mitä Ronnien sarja......

Halffi- sanoi:
Niin, on myös aivan turhaa jauhaa paskaa siitä kuka on kovin penkkaaja kun se nyt ei ollut threadin pointti. Eli eiköhän tämänkin jauhamisen taas voi lopettaa tähän.
Noh, jos tredin aiheena on se että Ronsteri on haastettu "voimakisaan", niin ei kai se Colemanin voimien arvuuttelu kauhean pahasti :offtopic: ole? Totta kyllä, että eihän tähän noita Kovacseja ja kumppaneita olisi tarvinnut sotkea. (Tämmösiä nää penkkausta etäisestikkään käsittelevät tredit tuntuu aina kuitenkin olevan). :D

Deat sanoi:
Joo, kun threadin aiheena on Jacksonin voimanostohaaste Ronnielle, niin eihän siihen Ronnien penkkituloksesta keskustelu liity mitenkään :rolleyes:

Luepa tosta mun postista uudelleen kohta: "kuka on kovin penkkaaja"
ja heittele sitten noita sarkastisia hymiöitä uudestaan.

Jaa? No onko se sitten niin kauheaa jos noita kahta verrataan muihin kehonrakentajiin? Kun tota noiden kahden välistä kilpailua eikerran ole tulossa, niin ei siitä paljoa ole sanottavaa.

Deat sanoi:
Jaa? No onko se sitten niin kauheaa jos noita kahta verrataan muihin kehonrakentajiin? Kun tota noiden kahden välistä kilpailua eikerran ole tulossa, niin ei siitä paljoa ole sanottavaa.

Ei se kauheaa ole. Mutta jos ei siihen alkuperäiseen aiheeseen ole mitään sanottavaa niin miksi turhaan jatkaa threadia? Juuri tästä syystä 74% threadeista muuttuu jossain vaiheessa, NatuRoinaPenkki väittelyiksi.
Eikö se olisi fiksuinta antaa sen tredin olla ja painua alas? ehkä siihen joku keksisi vaikka jotain itse asiaan liittyvää kommentoitavaa jossain vaiheessa, nyt kun on jo kaksi sivua väitelty kuka on kovin penkkaaja, niin tuskin kukaan enää mitään itse asiaan liittyvää postaa. Eikö se olisi järkevintä vaikka tehdä uusi threadi: "Kuka kovin penkkaamaan? Ronnie, Jay, Savolainen?

Halffi- sanoi:
Ja se minkä ronsteri pukkas videolla on tottakai se ronsterin maksimi?
videollaanhan hän itse sanoo että tulokset on lähes samoja off seasonilla kuin dietilläkin tjsp.., joten 2 jää.

edit: romuluu olikin maininnut jo jotain asiasta.

neutraali sanoi:
videollaanhan hän itse sanoo että tulokset on lähes samoja off seasonilla kuin dietilläkin tjsp.., joten 2 jää.

"lähes samoja". No joo, harvemminpa sitä pro kehonrakentaja käy videollaan selittelemään että, kyllä se penkki off seasonilla on ainakin....
Juu, ronsteri fani ollaan ;)

Jostakin luin kisaan liittyvää juttua maastavedon osalta. Eli Ronniehan käyttää remmejä ainakin Unbelievablella. Saisko tuossa kisassa käyttää niitä kans vai vedettäiskö ilman? Jackson ainakin videopätkissään mitä oon nähnyt vetelee ilman eikä otteen kanssa näytä olevan ongelmia. Pitäiskö Ronnien nakit vai ei?

Tromm sanoi:
Jostakin luin kisaan liittyvää juttua maastavedon osalta. Eli Ronniehan käyttää remmejä ainakin Unbelievablella. Saisko tuossa kisassa käyttää niitä kans vai vedettäiskö ilman? Jackson ainakin videopätkissään mitä oon nähnyt vetelee ilman eikä otteen kanssa näytä olevan ongelmia. Pitäiskö Ronnien nakit vai ei?

Kyllä pitäisi. Remmien käyttäminen noin yleisesti treenaamisessa on vain ihan hyvä idea, niin ei tartte otteeseen keskittyä (Ronniella ei luultavasti ongelmia forkkujen koon kanssa ole). Kannattaa myös ottaa huomioon, että Ronnie otti vielä kulmasoutua 220 kilolla ja t-kulmasoutua myös todella suurilla painoilla, että ei olisi mitään järkeä vetää mavea ilman remmejä ainakaan omasta mielestäni.

Tuota kyllä ihmettelin, kun katsoin Kevin Levronen M3:n. Siinä äijä nosti pystypunnerrusta niskantakaa muutaman toiston yli 180kg:lla. Tais siinä pari pakkotoistoakin tulla.. :hyper:

Jack the ripped sanoi:
Tuota kyllä ihmettelin, kun katsoin Kevin Levronen M3:n. Siinä äijä nosti pystypunnerrusta niskantakaa muutaman toiston yli 180kg:lla. Tais siinä pari pakkotoistoakin tulla.. :hyper:

Kävin tarkistamassa, niin kyllä näyttäisi, että ihan omin voimin tulee 3-4 toistoa ja sitten 1-2 vähän autettua. On yksi kovimmista suorituksista mitä olen nähnyt.

Täytyy yhtyä Miken mielipiteeseen, ei tarjoa oikeen mitään ihmeellistä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom