BB PRO Johnnie Jackson

Pro-Pain

Ylileveä kuljetus
Mode

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

voiskohan tuollaiset treenityylin saada toimimaan itselläkin, jos oikein lähtisi sitä hakemaan ja miettimään. Salikomediaa-ketjussa olisi aika nopeaa, mut en tiedä... Luulen, et kyl tuolla voisi tulostakin saada, kun tekisi asioita tuolle treenityylille oikein...

Eiköhän nää jätkät vain todista sen että mekaaninen kuorma merkitsee enemmän kuin tuntuma. Meillä kun on monia mekanismeja jotka vaikuttaa lihaskasvuun enemmän ja vähemmän ja mekaaninen kuorma on yksi niistä. Se vain tuppaa tuomaan ongelmia ajan kanssa. Paras tapa kasvattaa lihasta olisi tehdä vain isoilla romuilla failureen kuin mielipuoli, mutta kun teeppä niitä punnerruksissa jne, niin paikat siinä menee. Mä tekisin heti melkein kaikille lihaksille isommilla painoilla, mutta ei mee kun muutama viikko ja joku paikka on perkeleen kipeä.

Jännä tekniikka jäksönillä välillä. Branchiki lihoissa, eiks se puolvuotta-vuos sitten ollu vitusti pienempi?
Tsoutu pudotus oli siisti kohtaus.

Eiköhän nää jätkät vain todista sen että mekaaninen kuorma merkitsee enemmän kuin tuntuma. Meillä kun on monia mekanismeja jotka vaikuttaa lihaskasvuun enemmän ja vähemmän ja mekaaninen kuorma on yksi niistä. Se vain tuppaa tuomaan ongelmia ajan kanssa. Paras tapa kasvattaa lihasta olisi tehdä vain isoilla romuilla failureen kuin mielipuoli, mutta kun teeppä niitä punnerruksissa jne, niin paikat siinä menee. Mä tekisin heti melkein kaikille lihaksille isommilla painoilla, mutta ei mee kun muutama viikko ja joku paikka on perkeleen kipeä.
Mutta eikös ennen mekaanista kuormaa luulisi kuitenkin tärkeämpi asia olevan suoritustekniikka? Ei noilla jacksonin ja räntsin tekniikoilla kovin moni isoa selkää saa, vaan lähinnä rikkoo paikkansa.

Mutta eikös ennen mekaanista kuormaa luulisi kuitenkin tärkeämpi asia olevan suoritustekniikka? Ei noilla jacksonin ja räntsin tekniikoilla kovin moni isoa selkää saa, vaan lähinnä rikkoo paikkansa.
Mun mielestä tekniikalla on isoin merkitys, mutta uskoisin, että jos vain vois käyttää reiluja kuormia ja repis menemäään, niin sais sitten sen mekaanisen kuorman maksimaalisesti hyväksikäytettyä ja massaa sitä kautta. Savolainenhan niin treenasi, ja toki rikkoi paikkansa.

Mun mielestä tekniikalla on isoin merkitys, mutta uskoisin, että jos vain vois käyttää reiluja kuormia ja repis menemäään, niin sais sitten sen mekaanisen kuorman maksimaalisesti hyväksikäytettyä ja massaa sitä kautta. Savolainenhan niin treenasi, ja toki rikkoi paikkansa.

Voisiko jonkinsortin hybridimalli toimia, eli ainakin osassa treeneistä ja tietyissä liikkeissä tekisi kunnon romuilla ja vastapainoksi hieman nätimpää menoa? Jos paikat kestää nii ainaki väliin lihaksille, jotka hermottavat hyvin, nii repiä kunnon raudoilla. Eli lihasryhmien mukaan. Itse esim. selälle, jaloille ja tisseille tykkään tehdä välillä itselleni isoilla kuormilla sarjoja. Nuo saan menemään hyvin perille ja tuntuma säilyy kohdelihaksella. Kuitenkin koko ajan hallitsen painot ja kontrolli säilyy. Tosin joskus on mukava selälle tehdä hieman rumemmalla tekniikalla ja hakea esim. Kulmasoutu ihon vähän vauhtia liike-energialla. Kuitenkin se selkeästi selässä tuntuu, tosin ei välttämättä enää ihan niin kohdennetusti. Olkapäille taas tykkään usein esim. vipareissa enemmän pumppailevasta tyylistä ja teen enemmän sarjoja/toistoja.
Kyllä sille raskaammallekin runttaamiselle varmasti aikansa ja paikkansa on, kun pitää järjen mukana.

No ei niitä korkeita painoja nyt kovin perusteltua ole bodauksessa käyttää etenkään satunnaisesti, siellä tarttis rauhassa nousta niihin ja antaa nivelille ja jänteille aikaa adaptoitua. Ja silti, vaikka tekniikat olisi kunnossa ja alla huomattavasti tekemistä, niin silti voi paikat mennä kuten mulla penkissä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom