Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mutta eikös ennen mekaanista kuormaa luulisi kuitenkin tärkeämpi asia olevan suoritustekniikka? Ei noilla jacksonin ja räntsin tekniikoilla kovin moni isoa selkää saa, vaan lähinnä rikkoo paikkansa.Eiköhän nää jätkät vain todista sen että mekaaninen kuorma merkitsee enemmän kuin tuntuma. Meillä kun on monia mekanismeja jotka vaikuttaa lihaskasvuun enemmän ja vähemmän ja mekaaninen kuorma on yksi niistä. Se vain tuppaa tuomaan ongelmia ajan kanssa. Paras tapa kasvattaa lihasta olisi tehdä vain isoilla romuilla failureen kuin mielipuoli, mutta kun teeppä niitä punnerruksissa jne, niin paikat siinä menee. Mä tekisin heti melkein kaikille lihaksille isommilla painoilla, mutta ei mee kun muutama viikko ja joku paikka on perkeleen kipeä.
Mun mielestä tekniikalla on isoin merkitys, mutta uskoisin, että jos vain vois käyttää reiluja kuormia ja repis menemäään, niin sais sitten sen mekaanisen kuorman maksimaalisesti hyväksikäytettyä ja massaa sitä kautta. Savolainenhan niin treenasi, ja toki rikkoi paikkansa.Mutta eikös ennen mekaanista kuormaa luulisi kuitenkin tärkeämpi asia olevan suoritustekniikka? Ei noilla jacksonin ja räntsin tekniikoilla kovin moni isoa selkää saa, vaan lähinnä rikkoo paikkansa.
Mun mielestä tekniikalla on isoin merkitys, mutta uskoisin, että jos vain vois käyttää reiluja kuormia ja repis menemäään, niin sais sitten sen mekaanisen kuorman maksimaalisesti hyväksikäytettyä ja massaa sitä kautta. Savolainenhan niin treenasi, ja toki rikkoi paikkansa.