BB PRO John Meadows

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Munakas
  • Aloitettu Aloitettu
Olisko korkeet hemot ja paljon punasoluja kun isoja hyytymiä veressä. Ei mitenkään tavatonta jos anaboleja on mennyt vuosikymmeniä.
Ihan mielenkiinnosta, pystytkö tota selitää suht lyhyesti miten toi aiheutuu?

Ihan puhtaasti oppimis mielenkiinnosta haluun tietää. :)

Mä en mistään sen paremmin tiedä mut mulla on lääkärin määräämä testo korvaushoito, niin hemoglobiini nousi aika nopeaan ihan ylärajoille ja hiukan ylikin. Veri "paksunee" kun noita punasoluja on turhan paljon ja ne sitten voi tehdä tukoksia jos olen asian oikein ymmärtänyt.

Joillain hemot nousee anaboleilla, se taas on yksilöllistä kellä nousee ja kellä ei. Korkea hemoglobiini ei mikään hyvä juttu ole kuin ei ole anemiaan johtava alhainenkaan. Siellä saattaa hyytymiä tulla kun veren paksuus muuttuu tai on kroonisesti koholla. Mutta ilmeisesti hyytymät nyt ei välttämättä suoraan johdu punasoluistakaan, että voi siellä normaalistikin hyytymiä tulla. Perinnöllistä ja joku keuhkoveritulppa on käytännössä sama asia.

Erikoinen juttu kun ainakin videoilla on kertonut seuraavaansa todella tarkaan terveyttään ja vielä juurikin verisuonten ja sydämmen kuntoa.

Oireet voivat tulla myös puun takaa, eikä ongelmaa pystytä verikokeella havaitsemaan. Kolet voivat olla huippuhyvät, mutta se ei kerro koko totuuutta. Pitäisi tehdä mm. verisuonten ja valtimoiden varjoaine- tai ultraäänikuvaus.

Joillain hemot nousee anaboleilla, se taas on yksilöllistä kellä nousee ja kellä ei. Korkea hemoglobiini ei mikään hyvä juttu ole kuin ei ole anemiaan johtava alhainenkaan. Siellä saattaa hyytymiä tulla kun veren paksuus muuttuu tai on kroonisesti koholla. Mutta ilmeisesti hyytymät nyt ei välttämättä suoraan johdu punasoluistakaan, että voi siellä normaalistikin hyytymiä tulla. Perinnöllistä ja joku keuhkoveritulppa on käytännössä sama asia.
Mulla on vuosia ollut hemot n. 190 ja olen kysynyt lääkärlitä että kannattaako olla huolissaan mutta kulemma ei. Muutkin arvot jotka liittyvät siihen ovat myös korkeat.

Hyviä uutisia(y)

Update on John. As I mentioned yesterday one of the clots he had dissolved yesterday from the blood thinners thankfully. The other one will hopefully dissolve today on its own. They decided to not go in with a cath today, as things are going well. He is in less pain today also which is a good sign. They are running alot of different tests on him tomorrow to see if they can get a better idea of where the clot started. These are many of same tests they ran in 2005. So no surgery, no stints and hopefully full recovery. Thank you so much for all the kind messages.
Mary

Meadowsin molemmat vanhemmat saivat sydänkohtauksen alle 40-vuotiaana.
Elikä kyllä tässä geneettinen riski sydänongelmilla on isoin selittävä tekijä.

Aika erikoista, että tuollaisista tiedossa olevista "heikkouksista" huolimatta valinnut tuon tien. Vaikka selkeästi teki asioita viksusti ja on viisas mies.
Outoja on ihmisten ratkaisut ja syyt niiden takana

Mulla on vuosia ollut hemot n. 190 ja olen kysynyt lääkärlitä että kannattaako olla huolissaan mutta kulemma ei. Muutkin arvot jotka liittyvät siihen ovat myös korkeat.
No huh, vähän outoa, ettei mitään toimia ole suositeltu. Matalammallakin arvolla on verenluovutukset vakiona ja/tai ohennuslääkitys. Itse kyllä ajaisin asiaa.

Meadows on mummonsa kasvattama, ei tuntenut isäänsä, eikä tiedä kuka edes on. Sen äiti oli narkomaani/alkoholisti ja kuoli nuorena. Kaikki nämä löytyy sen q&a videosta. Ohessa vielä kyseinen video.

View: https://youtu.be/Q8i9n7hvkEA

Meadows on mummonsa kasvattama, ei tuntenut isäänsä, eikä tiedä kuka edes on. Sen äiti oli narkomaani/alkoholisti ja kuoli nuorena. Kaikki nämä löytyy sen q&a videosta. Ohessa vielä kyseinen video.
IG:ssä hän kertoo, että molemmat vanhemmat saivat sydänkohtauksen alle 40-vuotiaana. Ei sulje pois toisiaan, että Meadows on mummonsa kasvattavama, mutta sitten myöhemmin on saanut tietää biologisista vanhemmistaan tuon asian.

View: https://www.instagram.com/p/BelwbuUFJv4/?utm_source=ig_embed

Luovuttamalla verta saa hemot alas, kuinka paljon ja kuinka pikäksi aikaa en tiedä

Mulla luonnostaan korkeella hemot, ja korvaushoidolla 190 pintaa.
Verta luovuttamalla johonkin 160, pysynut hyvänä kun pari kolme kertaa vuodessa käy luovuttamassa.
Tää myös testolääkärin ohje.

Oireet voivat tulla myös puun takaa, eikä ongelmaa pystytä verikokeella havaitsemaan. Kolet voivat olla huippuhyvät, mutta se ei kerro koko totuuutta. Pitäisi tehdä mm. verisuonten ja valtimoiden varjoaine- tai ultraäänikuvaus.
Muistaakseni oli vasta tehtykkin jokin tämän tapainen tutkimus ja todettu että kaikki olisi kunnossa.

Screenshot_20200514-201116.webp

Päivitystä facebookissa :giggle:

No huh, vähän outoa, ettei mitään toimia ole suositeltu. Matalammallakin arvolla on verenluovutukset vakiona ja/tai ohennuslääkitys. Itse kyllä ajaisin asiaa.
Minulla myös viimeiset kymmenen vuotta 185-192 (luonnollisesti) eikä ole mitään toimenpiteitä ehdoteltu. Varmaan katsovat kokonaisuutta..

Back
Ylös Bottom