BB PRO John Meadows

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Munakas
  • Aloitettu Aloitettu

Ehkä mä saan mulkun maineen, mutta.. mä en voi olla mainitsematta sitä, kun Meadows noudattaa DR serranon rasvaoppeja jossa ''saturated fat'' ei aiheuta sydän ja verisuonisairauksia. Ikä+x factor, iso massa ja tiettyrasva YHDESSÄ=huono kombo. En väitä ettäkö yksyhteen, mutta VARMASTI on merkitystä.

Toivottavasti selviää. Eikä jää isoja pysyviä vaikutuksia.

Viimeksi muokattu:
Erikoinen juttu kun ainakin videoilla on kertonut seuraavaansa todella tarkaan terveyttään ja vielä juurikin verisuonten ja sydämmen kuntoa.

Toivottavasti selviää hengisaä ja ilman muita vaurioita. Meadowsin videoita on mukava katsella, kun on rauhallinen ja tietoa on paljon. Olisi todella ikävää, jos näistä ei saisi nauttia enään tulevaisuudessa.

Ehkä mä saan mulkun maineen, mutta.. mä en voi olla mainitsematta sitä, kun Meadows noudattaa DR serranon rasvaoppeja jossa ''saturated fat'' ei aiheuta sydän ja verisuonisairauksia. Ikä+x factor, iso massa ja tiettyrasva YHDESSÄ=huono kombo. En väitä ettäkö yksyhteen, mutta VARMASTI on merkitystä.

Toivottavasti selviää. Eikä jää isoja pysyviä vaikutuksia.

Aika kova väite varmasti on merkitystä, kun otetaan huomioon se, että Meadowssin ruokavalio on todella korkea hiilaripitoinen ja suht vähärasvainen, ja rasvoja syö kyllä monipulisesti eri lähteistä. Jos olet Meadowssin videoita katsonut, niin siellä on oliiviölyt, avocadot, lohi, pähkinät yms. Kyllä mä väitän, että kymmenien vuosien lääkkeiden käytöllä on enemmän merkitystä sydämmeen.

View: https://www.youtube.com/watch?v=j3c10nnQWzQ&t=45s

Kyllä mä väitän, että kymmenien vuosien lääkkeiden käytöllä on enemmän merkitystä sydämmeen.

View: https://www.youtube.com/watch?v=j3c10nnQWzQ&t=45s

Mä oon samaa mieltä.

Ainakin joskus J.M ollu tota mieltä. En ravintoaiheisia videoita sen jälkeen kattonu. Osa ruokavaliosta, ikä, ehkä huono geenilotto tuolta saralta, ''xfactor'', iso kehonmassa jne yhdessä. Rahaahan tolla on saada parasta hoitoa.

Niin tai näin, niin toivottavasti selvii.

Edit, koskaan ei tiiä taustoja tarkasti. Voihan se olla vaikka koronaan liittyväkin myös. Tuskin noista mikään ainoa syypää on.

Meadows on symppis aija mutta sen tietaa jo etta kohta alkaa se "geneettinen synnyinvika" jauhaminen. Siita nyt ei vaan paase yli etta kun pro tasolle asti treenataan niin laakemaarat vaikuttaa terveyteen. Toivon ehdottomasti etta han paranee taydellisesti. Olen muutaman viestinkin vaihtanut miehen kanssa eraalla UG forumilla.

Surullinen uutinen kyllä. Ehdottomasti suosikki ja eniten seuraamani "ison maailman ukko". Äärimmäisen fiksu ja maanläheisen oloinen mies, jolla hyviä ajatuksia ja arvoja elämään bodauksen ulkopuolellekin. Tuottaa hyvää matskua ja kaksi ohjelmaaki ostanut häneltä ja aina oppinut uutta. Toivon todella että selviää ja paranee

Tässä juttua Meadows aikaisemmasta lähellä kuolemaa tapauksesta niille jotka eivät perehtyneet, "saattaa" asialla olla jotain tekemistä tämän uusimman tapauksen kanssa. Toivottavasti John paranee.

0218C511-0654-44D5-A09F-AF8A4D3FC2C0.webp

Jossain podcastissa oli puhetta, että tulisi astumaan vielä lavalle mutta kisalla täytyisi olla jokin suurempi merkitys hänelle. Veikkaan, että mountaindogia ei enään lavoilla nähdä. Toivottavasti kuntoutuu mahdollisimman hyvin!

Back
Ylös Bottom