BB Johannes Loima

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Snake
  • Aloitettu Aloitettu
Johannes on tällä hetkellä se Suomalainen bodari jolta odotan kaikkein eniten. Aivan jumalainen rakenne sekä poseeraaminen. Kehitys viime vuodesta kertoo että asioita tehdään isosti oikein. Tuskin tarvitsee isosti muuttaa mitään. Lisää kuukausia ja vuosia samanlaista tekemistä niin only sky is a limit! Mahtavaa!

Johannes on tällä hetkellä se Suomalainen bodari jolta odotan kaikkein eniten. Aivan jumalainen rakenne sekä poseeraaminen. Kehitys viime vuodesta kertoo että asioita tehdään isosti oikein. Tuskin tarvitsee isosti muuttaa mitään. Lisää kuukausia ja vuosia samanlaista tekemistä niin only sky is a limit! Mahtavaa!
Täysin samaa mieltä Sheikon kanssa. Ensi syksyn SM-kisaan maltillinen massan lisäys niin, että upea rakenne kapeine vyötäröineen säilyy(eli sama tahti säilyttäen) ja napsu lisää kireyttä niin yleismestaruuslautanen on täysin realistinen tavoite jo ensi syksylle. Toki tämän lisäksi menestyminen kansainvälisillä lavoilla. Way to Go Johannes.

Ei tsiisus tolla voittajalla oli kyl häijyin alaselkä mitä nähnyt aikapäiviin .. ja siis muutenkin hurja. Tommosia friikkei haluisin nähä olympias ja just tuontapasel valastuksel ja laadul. Loima oli tyylikäs, hyvä sijotus ja kondis. Massaa vaa .. etuanatomista vois vähä hioo ettei latsit näyttäs nii korkeelt

Kova kisa tulee Kemppaisen kanssa kullasta 💪💪💪
Jos Loima on kunnossa kuten ollutkin, niin ei sitä vain voi voittaa. Se klassinen lookki, lihaskiinnitykset ja esiintyminen on vertaansa vailla alle ysissä. Tää on bodausta, ei mikään massakisa.

Niin. Ymmärätkö, että Loima ei suotta ole kaksinkertainen mestari. Ja joo, mä ymmärrän bodauksesta aikas paljon. Ollilla on kyllä saumaa monella tapaa, mutta tää on niin paha voitettava.

800_4069.jpg

Ollia ja loimaa on kyllä todella hankala verrata keskenään, kaksi aivan eri tyylistä kehonrakentajaa.
Toinen on todella tyylikäs/klassisen mallikas ja toinen brutaali massa monsteri.
On ihan kunkin tuomarin mielipiteestä kiinni kumpaa arvostaa enemmän.

Niin. Ymmärätkö, että Loima ei suotta ole kaksinkertainen mestari. Ja joo, mä ymmärrän bodauksesta aikas paljon. Ollilla on kyllä saumaa monella tapaa, mutta tää on niin paha voitettava.
Mä lähinnä tartuin tohon "ei mikään massakisa". Jos katsot liittämäni kuvaa, niin en mä ainakaan näe siinä mitään sellaisia merkkejäkään. Toki valotus jne. varmasti eri, mutta kireämpikin näyttäisi olevan kuin Loima (esim. Kylkiluut).

Back
Ylös Bottom