BB Johannes Loima

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Snake
  • Aloitettu Aloitettu
Mä lähinnä tartuin tohon "ei mikään massakisa". Jos katsot liittämäni kuvaa, niin en mä ainakaan näe siinä mitään sellaisia merkkejäkään. Toki valotus jne. varmasti eri, mutta kireämpikin näyttäisi olevan kuin Loima (esim. Kylkiluut).




Tietenkin massaa pitää myös arvostaa. Olli voittaa jos tulee kunnossa lavalle :)
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Loiman poseeraustapa on vaativa saada kohdilleen, mutta hän sen taitaa. Ilman hänen vyötärönmalliaan on edes turhaa lähteä kokeilemaan moista vyötärönkiertoa, mainiosti asettaa standardin muille. Aivan äärimmäisen näyttävä parhaimmillaan juuri hänen kiinnityskohdillaan ja lihasmassoillaan. Klassinen, esteettinen ja harmoninen fysiikka. Veikkaanpa rohkeasti, että klassisempi, esteettisempi ja harmonisempi kuin muilla palkintopallilla olevilla. Siitä vielä tarvittavasti nesteet ihon ja lihasten välistä pois, niin a vot.
 
Loima kyllä hoitaa pystin kotia kun tulee kunnossa lavalle. Saa muut olla vaikka kuin kireitä niin ei tuu fysiikka riittämään loimaa vastaan.
Samaa mieltä edelleen, edellyttää tosin, että Loima on kunnossa. Kireydellä se voidaan vielä voittaa jos yhtään offilla tulee.
 
Loimasta toivoisi kyllä enemmän videomateriaalia, podcastia tms. Hyvä ulosanti ja reeneissä iso rauta liikkuu. Rennen podcastissa avasi treenifilosofiaansa ja Yatesmaisesti isolla raudalla ja matalilla sarjamäärillä kertoi etenevänsä.
 
Loimasta toivoisi kyllä enemmän videomateriaalia, podcastia tms. Hyvä ulosanti ja reeneissä iso rauta liikkuu. Rennen podcastissa avasi treenifilosofiaansa ja Yatesmaisesti isolla raudalla ja matalilla sarjamäärillä kertoi etenevänsä.
Pari ideaa on tässä kehitteillä. Jos porukkaa vain kiinnostaa, niin löydään materiaalia tuutista ulos sittenkun aika on sopiva.

Kysymys kuuluukin niille harvoille jotka tätä palstaa erehtyvät lukemaan:
Kiinnostaisiko ylipäätään seurata mun juttuja jatkossa?
 

Suositut

Back
Ylös Bottom