Joensuun saleista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ture
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Onko täällä ketään joka käy Joensuussa salilla ja jos on niin onko tietoo noista Kuntosalien "vuosikorttien" hinnoista ja että missä on kaikkein monipuolisimmat laitteen koko vartalon treeneihin?

Hitto, en nyt löydä noita fitness&aerobick clubin nettisivuja, näin vaan salin seinällä lapun jossa oli url, mutta muistanko minä sen..NOT. Yleisesti hinnoista sanoisin noiden 3 suurimman kohdalla, että kallein on bb-gym, sitten fitness ja viimeisenä tässä listassa ois Puntti-Poikien sali Noljakassa. Sitten tietty on noita uimahallien saleja jne. mutta ne nyt on mitä on. Ei varmaan ole suuri homma pyörähtää noilla saleilla, kysymässä hinnat ja katsastamassa samalla tarjonta..?
Laitteet kokovartalo treeniin? Mun mielestä kokovartalo treeniin ei paljoa laitteita kaipaa. Perusliikkeitä ja siitä se lähtee. Mutta noista kolmesta bb-gymillä taitaa olla eniten kaikenmaailman härveleitä. Fitness ei paljoa häviä. Puntti-pojilla on sitten enemmän keskitytty olennaiseen, eli rautaan. :)

Joensuussa tuli melkeen kaikki salit testattua, sen verran voisin sanoa että kaupungin (uimahallit/koulut/jne) salit ovat aika karuja (ja yleensä melko täynnä) eikä niihin välttämättä kannata rahojaan syytää, vaikka syytäminen onkin pienimuotoisempaa (ie. halvempia :D) Melkein viisainta lienee mennä lähimmälle kunnon salille jos vaa hintaa löytyy.

Itse treenasin Fitness&Aerobicilla ns. vakiosalina, ihan ok laitevalikoima ja ovikorttisysteemi oli hyvä, joskin se omistaja (mies) on hirvee suupaltti :rolleyes:

Hinta oli muistaakseni 34€/kk tai 34€/10krt, opiskelijaversioina. ja sitten muutaman euron makso se kortti ku sen ekan kerran otti

itekkin treenailen fitnessillä. siellä on ihan hyvät laitteet eli perusrauta + sitten lisäksi hilavitkuttimia. bb:llä on ylivoimasesti eniten laitteita ja tilaa (+ilmastointi), mutta se on myös kallein.. ja sijainti on vähän huono verrattuna fitnessiin, mutta sekin tietysti riippuu vähän siitä missä asuu. fitness on kuitenkin lähempänä keskustaa.

http://www.fitness-aerobic-club.com/

Sen verran tuosta fitness&aerobick clubin hinnastosta vielä, että eräs palstalainen kertoi tuossa mulle, että 4 kuukauden kortti maksaa opiskelijalle 104€ (?). Näin ollen kuukuden hinnaksi tulisi 26€. Ehken hän itse kirjoittelee lisää ja korjailee jos puhun omiani tuosta hinnasta.
edit: Metalman, olit nopeampi. :)

Originally posted by jpm
Sen verran tuosta fitness&aerobick clubin hinnastosta vielä, että eräs palstalainen kertoi tuossa mulle, että 4 kuukauden kortti maksaa opiskelijalle 104? (?). Näin ollen kuukuden hinnaksi tulisi 26?. Ehken hän itse kirjoittelee lisää ja korjailee jos puhun omiani tuosta hinnasta.
edit: Metalman, olit nopeampi. :)

Juupeli, tuo pitää paikkansa, mutta kyseessä on käsittääkseni kortti joka kestää jouluun asti, eli itse ostin sen tämän kuun alussa ja sain näin ollen siitä parhaan edun (26?/kk). normaalihinta kausikortille taitaa olla jonkin verran kalliimpi, sekin hinta löytynee tuolta sivuilta.

Suositut

Back
Ylös Bottom