Joe Rogan

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä dikkailen kovasti Tom Papasta. Yksi ehdottomasti parhaista vieraista tässä podcastissä. Mies vetää muuten hyvää standuppia. Kannattaa tsekkaa.

Tom Papa is a comedian, actor, writer and television/radio host. His latest special "Human Mule" is available on HULU now, and you can also listen to his podcast "Come To Papa" available on iTunes & Stitcher.

Bill Burr is a standup comedian and also hosts his own podcast called "The Monday Morning Podcast". Season 2 of his show "F Is For Family" is available now on Netflix.

Kelly Brogan, M.D. is a holistic women’s health psychiatrist and author of the NY Times Bestselling book, A Mind of Your Own.

Andrew Santino is a stand up comedian and actor. His special "Home Field Advantage" premieres on June 2 & he's on the new show "I'm Dying Up Here" premiering on June 4, both on SHOWTIME.

Bret Weinstein is a biology professor at Evergreen State College in Olympia, WA. Currently he is in the middle of an intense controversy that has been documented by the Wall Street Journal, New York Times, and several other mainstream media outlets.

Joe is joined by Brendan Schaub, Bryan Callen, and Eddie Bravo to watch the fights on June 3, 2017.

Ari Shaffir is a stand-up comedian and also hosts the podcasts Ari Shaffir’s Skeptic Tank & Punch Drunk Sports. His new 2-part special "Double Negative" debuts on Netflix on July 18th.

Wheeler Walker, Jr. is an American country music singer-songwriter. His new album "Ol' Wheeler" is out now on iTunes, and he also can be seen on tour later this summer.

Megan Phelps-Roper is a social media activist, lobbying to overcome divisions and hatred between religious and political divides. Formerly a prominent member of the Westboro Baptist Church, she left the church with her sister Grace in November 2012.

Oli mun mielestä mukavaa rupattelua. Kovasti tykkään miehen leffoista.

Judd Apatow is a film producer, writer, director, actor, and comedian. Look for him touring all over this summer, and check out his latest film "The Big Sick" opening June 23rd in New York & Los Angeles.

^ Juuri tämä kuuntelussa. Ihan helvetin hyvä vieras. Asettelee Rogania takaisin maanpinnalle.

Sama vika Rahikaisella. Olen vuosien saatossa jopa lähettänyt satoja asiakkaitani eteenpäin kirolle. Ovat kyllä kaikki saamani palautteen perusteella olleet muutamaa yksittäistapausta lukuunottamatta tyytyväisiä saamaansa käsittelyyn (muutamat eivät ole kokeneet saaneensa kirosta mitään irti. Yleensä heillä on ollut taustalla jokin oikea lääketieteellinen vamma). En ollut todellakaan tietoinen alan syntyhistoriasta! Joskus asiakkaat kyselevät, mitä eroa on Napralla, Kirolla ja Osteopaatilla? Oma vastaukseni on, käy kokeilemassa, kaikki nikamanniksauttajia+OMT-fyssaritkin manipuloivat tarvittaessa.
Itellä on urheiluhieroja koulutus ja olen aikalailla samoilla linjoilla :D Suomessa tosin olen muutamia ihan hyviä kirojaki nähnyt tai ainakin sellaisen kuvan saanut :D[/QUOTE

Mulla on monta osteopaatti ja fyssari kaveria. Niitä on helppo aina suositella. Naprapaateista kuulu pelkkää hyvää. Kirot ollu sitten toinen juttu. Helvetisti valituksia tulee, että pelkästään niksautellaan ja lasku on törkynen käyntiin nähden. Kun ei ole hieronta pohjaa, niin monesti jälki on sen mukaista. Ei käsitellä pehmytkudosta, mitä taas esim osteopaatit tekee. Muuten vaikea sanoa hoidosta mitään.

Olenko ainoa jonka mielestä Rogan on kommentaattorina ollut vähän aneeminen Goldien lähdön jälkeen? Broganille ei oikeen tunnu enää olevan paikkaa kun Stann/Cruz/Cormier messissä.

Olenko ainoa jonka mielestä Rogan on kommentaattorina ollut vähän aneeminen Goldien lähdön jälkeen? Broganille ei oikeen tunnu enää olevan paikkaa kun Stann/Cruz/Cormier messissä.
Et ole. Kyllä mies taitaa hivuttautua kokonaan pois noista bileistä kohta. Eihän se tee muutenkaan, kuin isot numero iltamat ja nekin vaan kotimaassa.

Haha, se olis kyllä kova veto, Goldien kanssa Bellatoriin! Mutta Rogan ei petä Danaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom