Joe Rogan

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
oh shit, pitääpä kuunnella, tää kun saa katsottua game of thronesin ekaksi. :)
Tosi mielenkiinnolla odotan jätkien ennakkolöpinöitä Almeida/Garbrandtista ja sitten reaktioita. Vieläki päätä huimaa ku miettii miten ne nyrkit vain viuhui siellä. Ja reaktioita tietenkin muista otteluista, Barao söi kunnon koppeja ja ei tyrmääntyny.

LOL Kuitenkin ne vaan kinastelee taas jostain ja arvostelee, kellä miehellä on paras pylly. :)

En ole katsonut vielä podcastia, mutta Eddiellä lähtee välillä homma vähän lapasesta. Itsellä pari frendiä jotka vetää vastaavaa salaliittosettiä ja välillä kyllä mietin, että missä vaiheessa kyse on mielenterveydellisestä ongelmasta? :D

Tuli kuunneltua toi ja oli kyllä aika paska tällä kertaa. Todella vähän juttua otteluista ja taas vaihteeksi jutut kääntyi vakio gay-läppään, PED-juttuihin tai mikä eläin söi minkäkin läppiin yms.. Eddie on välillä rasittava mutta tällä kertaa oli ehkä koko joukosta vähiten äänessä.

Kyllähän tossa hauskojakin juttuja välissä mutta kun kerran Fight companion oli niin olis vähän enemmän odottanu kommentointia meneillään olevista otteluista...

FC:t on ihan vitun hyviä. Mua ei juuri kiinnosta noi kommentit ollenkaan. Katoin samalla pääkorttia ja ei haitannut pätkääkään vaikka ei juuri kommentoinut otteluita :D

Onko niin vielä koskaan tapahtunut? :D
No ei vissiin sit.. En ole ite näitä kaikkia FC:ta kattonut, mutta muutaman kuitenkin ja niissä on sentään vähän enemmän ollut kommenttia otteluun liittyen.. Tällä kertaa tuntui siltä ettei ketään ei pätkääkään kiinnostanu mitä siellä tapahtu. Herrat itekin kommentoi useenpaankin kertaan että pitäsköhän välillä kattoa matseja..

lfp1syx5.png

LISÄÄ: http://forums.sherdog.com/threads/shoop-that-terrified-rogan.3256455/

Jotenkin tämä äijä ei oikein olen mun mieleen. Täytyy kattoa miten menee tämän jälkeen. Taas hulppeat 4,5h podcast.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom